افزایش نرخ ثبت نام در مدارس هیأت امنایی

به گزارش کشتی کروز، نرخ ثبت نام در مدارس هیأت امنایی خرمشهر افزایش یافت.

افزایش نرخ ثبت نام در مدارس هیأت امنایی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در دانشگاه های آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار از ،محمد حیدری فرماندار ویژه خرمشهر در نشست شورای آموزش و پرورش خرمشهر گفت: راهبرد اصلی ما در آموزش و پرورش گسترش عدالت آموزشی و ارتقای کیفیت مدارس دولتی است.

او اضافه نمود:در سایه همدلی ، برنامه محوری، نگاه کارشناسانه و همکاری همه جانبه دستگاه های عضو شورای آموزش و پرورش بستر مناسب برای برطرف چالش ها و موانع موجود در آموزش و پرورش بوجود می آید.

فرماندار ویژه خرمشهر با اشاره به نقش مهم شورای آموزش و پرورش در فرآیند تعلیم و تربیت توضیح داد:این شورا یک شورای برنامه ریزی و راهبردی است و می تواند با برنامه محوری گره گشای مسائل این حوزه باشد.

حیدری گفت:شورای آموزش و پرورش احتیاج به مشارکت خانواده ها،مدارس و همچنین حضور فعال اعضای آن در ارائه راهکارهای مناسب برای پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت دارد.

احمد زاده سرپرست اداره آموزش و پرورش نیز در این نشست گفت:در خرمشه ر 82 درصد از دانش آموزان خرمشهری در ایام شیوع کرونا و تعطیلی مدارس به وسیله نرم افزار شاد آموزش دیدند.

او در مورد ثبت نام برای کتاب های درسی اضافه نمود: در حال حاضر 20 درصد از دانش آموزان برای کتاب های درسی ثبت نام نکرده اند.

سرپرست اداره آموزش و پرورش گفت:در این نشست، افزایش 50 هزار تومانی شهریه مدارس هیئت امنایی تصویب شد قرار است طی چند قسط دریافت گردد.

محمدعلی احمدزاده اضافه نمود: در زمان ثبت نام هیچ مبلغی به جز هزینه بیمه و کتاب دریافت نمی گردد و این شهریه نیز به صورت قسطی دریافت می گردد.

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1275

به "افزایش نرخ ثبت نام در مدارس هیأت امنایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش نرخ ثبت نام در مدارس هیأت امنایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید