اعلام جزئیات برگزاری مسابقات ملی دفاع سه دقیقه ای خاتمه نامه

به گزارش کشتی کروز، سومین دوره مسابقات ملی دفاع سه دقیقه ای سرانجام نامه در 16 استان کشور و با همکای واحدهای استانی جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد.

اعلام جزئیات برگزاری مسابقات ملی دفاع سه دقیقه ای خاتمه نامه

به گزارش خبرنگاران، سومین دوره مسابقات ملیدفاع سه دقیقه ای سرانجام نامه سال جاری برای سومین بار در 16 استان کشور و با همکاری واحدهای استانی جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد و واجدان شرایط می توانند برای ثبت نام از زمان فراخوان تا اواسط دی ماه مشخصات فردی و دانشجویی، عنوان و چکیده سرانجام نامه و یا پروپوزال خود را به ادمین کانال معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی علم و صنعت (@JDEVSiust) ارسال نمایند و یا به کتابخانه جهاد دانشگاهی علم و صنعت(شماره تماس؛ 77229434) واقع در ضلع جنوبی دانشکده صنایع مراجعه نمایند.

براساس این گزارش محدودیتی از نظر رشته تحصیلی وجود ندارد و تمامی فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری و همچنین دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا که پروپوزال خود را از ابتدای سال 1393 تا سرانجام مهرماه1397تصویب نموده و یا از سرانجام نامه خود دفاع نموده اند، می توانند برای شرکت در این مسابقات ثبت نام نمایند.

شایان ذکر است برای تمامی افراد شرکت نماینده در این مسابقه کارگاه رایگان فن بیان و مهارت سخنوری توسط اساتید مجرب برگزار می گردد و در نهایت به نفرات برتر این مرحله از مسابقات جوایز نقدی ویژه ای اهدا می گردد و این نفرات به مراحل بعدی صعود می نمایند.

این مسابقات با هدف تشویق و یاری به تقویت و پرورش مهارت های ارتباطی، ایده پردازی ، فن بیان و خلاقیت های دانشجویی، یاری به تکمیل چرخه فراوری علم و فناوری و تبدیل آن به محصول و ثروت و برقراری ارتباط بین دانشگاه و صاحبان صنایع و سرمایه گذاری و بازاریابی ایده های دانشجویی برگزار می گردد.

مرحله دانشگاهی این دوره از مسابقات در واحدهای جهاد دانشگاهی دانشگاه های علم و صنعت ایران، اصفهان ،صنعتی اصفهان ، صنعتی امیرکبیر، خواجه نصیرالدین طوسی، تربیت مدرس و واحدهای جهاد دانشگاهی در استان های خراسان رضوی ، زنجان ، خراسان جنوبی، قم، قزوین، کردستان ، گلستان ، هرمزگان ، همدان و یزد برگزار می گردد.

پس از اتمام مرحله مقدماتی ومعرفی نفرات برگزیده مرحله نیمه نهایی درتهران ومرحله نهایی همزمان با آیین اختتامیه هجدهمین جشنوراه ملی سرانجام نامه سال دانشجویی برگزار می گردد .

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 224

به "اعلام جزئیات برگزاری مسابقات ملی دفاع سه دقیقه ای خاتمه نامه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام جزئیات برگزاری مسابقات ملی دفاع سه دقیقه ای خاتمه نامه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید