تور ایتالیا ارزان: مانچینی مربی برتر سال 2021 لقب گرفت؛ ایتالیا تیم سال شد

به گزارش کشتی کروز، سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا و شاگردانش عناوین برترین های سال 2021 را از آن خود کردند.

تور ایتالیا ارزان: مانچینی مربی برتر سال 2021 لقب گرفت؛ ایتالیا تیم سال شد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، نشریه معتبر ورلد ساکر در چهلمین سالگرد معرفی برترین های فوتبال دنیا، روبرتو مانچینی را به عنوان برترین مربی سال 2021 معرفی کرد. این مربی ایتالیایی پیروز شد تیم ملی فوتبال ایتالیا را در رقابت های یورو 2020 (رقابت هایی که با یک سال تأخیر و تابستان اخیر برگزار گردید) به قهرمانی برساند و اولین قهرمانی آتزوری در این رقابت ها را پس از سال 1968 میلادی رقم بزند.

بر این اساس روبرتو مانچینی با کسب 33 رأی برترین مربی سال لقب گرفت و توماس توخل که چلسی را به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رساند نیز با کسب 26 رأی دوم شد. پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی و کریستوفر گالتیر سرمربی لیل، نیس نیز هر یک با کسب 2 رأی به طور مشترک در رده سوم ایستادند. لیونل اسکالونی سرمربی آرژانتین، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول و دیه گو مارتینس سرمربی گرانادا نیز هر یک با کسب یک رأی به طور مشترک رده پنجم را به خود اختصاص دادند.

بعلاوه تیم ملی فوتبال ایتالیا با کسب 40 رأی به عنوان برترین تیم سال در بخش مردان معرفی گردید و تیم های چلسی و بایرن مونیخ به ترتیب با کسب 14 و 3 رأی در رده های دوم سوم جای گرفتند.

در بخش زنان لوئیس کورتس سرمربی تیم زنان بارسلونا با کسب 16 رأی برترین مربی در سال 2021 لقب گرفت و تیم زنان بارسلونا هم با کسب 20 امتیاز برترین تیم دنیا در بخش زنان معرفی گردید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1400 بروزرسانی: 28 بهمن 1400 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2150

به "تور ایتالیا ارزان: مانچینی مربی برتر سال 2021 لقب گرفت؛ ایتالیا تیم سال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا ارزان: مانچینی مربی برتر سال 2021 لقب گرفت؛ ایتالیا تیم سال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید