اطلاعات ایرانداک، برای مدیریت جریان علم در کشور بسیار با ارزش است

به گزارش کشتی کروز، معاون حقوق مالکیت فکری وزیر دادگستری در بازید از ایرانداک گفت: اطلاعات ایرانداک، برای سیاست گذاری و مدیریت جریان علم در کشور بسیار با ارزش است.

اطلاعات ایرانداک، برای مدیریت جریان علم در کشور بسیار با ارزش است

از وبلاگ گردشگر دیدن فرمایید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت دادگستری، محمود حکمت نیا معاون حقوق مالکیت فکری وزیر دادگستری در بازدید از پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، اطلاعات ایرانداک، برای سیاست گذاری و مدیریت جریان علم در کشور را بسیار با ارزش دانست.

معاون وزیر دادگستری با ابراز خرسندی از بازدید ایرانداک گفت: حجم اطلاعات و سازماندهی اطلاعات در ایرانداک برای امور سیاست گذاری و مدیریت جریان علم در کشور بسیار ارزشمند است. امیدوارم ایرانداک در جریان فراوری علم و حل مسایل کشور به وسیله علم و جریان اقتصاد دانش بنیان نقش بسزایی ایفا نماید.

حکمت نیا با قدر دانی از تلاشهای مدیران و مسئولان ایرانداک گفت: از این جهت که فعالیت های ایرانداک هدفمند، منسجم، گسترده و عمیق اجرا شده و ترتیبی اتخاذ شده که کاربران دانش، فراوریکنندگان دانش و سیاست گذاران دانش بتوانند از اطلاعات ایرانداک بهره مند شوند، شاد شدم.

وی اضافه کرد: از اینکه جامعه علمی فقط با بخش های کمی از این فعالیت ها مانند تکراری نبودن موضوع، شباهت یابی و دسترسی آزاد به اطلاعات ارتباط دارد، متاسف شدم.

پیش از سخنان حکمت نیا، سیروس علیدوستی رئیس ایرانداک و چند تن از مدیران و استادان بعضی از اقدامات و طرح های پژوهشی از جمله آنالیز دانش و دلایل دانشجویان درباره سرقت علمی و ارائه راهکارهای مناسب: (مطالعه موردی کاربران پایگاه اطلاعات علمی ایران)، آنالیز حقوق مالکیت مادی و معنوی انتها نامه ها و رساله های دانشجویی در ایران، سامانه های مدیریت اطلاعات علم و فناوری، سامانه مصورسازی پژوهش و صندلی علم، فناوری و نوآوری ایران در دنیا را تشریح کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 786

به "اطلاعات ایرانداک، برای مدیریت جریان علم در کشور بسیار با ارزش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات ایرانداک، برای مدیریت جریان علم در کشور بسیار با ارزش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید