استاد دانشگاه علامه طباطبایی جزء دانشمندان پر استناد در سال 2019معرفی شد

به گزارش کشتی کروز، بر اساس آخرین نتایج اعلام شده از سوی پایگاه شاخص های اساسی علم ESI و WOS عضو هیات علمی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی برای سومین سال متوالی در جمع دانشمندان یک درصد پراستناد ایرانی در سطح بین المللی در سال 2019 اعلام شد.

استاد دانشگاه علامه طباطبایی جزء دانشمندان پر استناد در سال 2019معرفی شد

از وبلاگ فروشندگان دیدن فرمایید و کلی مقاله و خبر جالب مطالعه نمایید.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی، بر اساس اعلام پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، بر اساس نتایج جدید رتبه بندی دانشمندان، دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی برتر در نظام رتبه بندی ESI یا همان Essential Science Indicators مقصود امیری، استاد تمام گروه مدیریت صنعتی دانشگاه علامه طباطبائی برای سومین سال متوالی در جمع دانشمندان پراستناد (یک درصد برتر جهان) در سال 2019قرار گرفت.

امیری تاکنون بالغ بر 300 مقاله در مجلات معتبر پژوهشی و ISI به چاپ رسانده است. بر اساس گزارش ٍESI ,Wos، طی ده سال گذشته، بیش 746 ارجاع به مقالات وی با اچ ایندکس 20 ثبت شده است.

پایگاه شاخص های اساسی علم یا ESI یکی از فرآورده های کمپانی کلاریویت آنالتیکس است که نویسندگان یک درصد برتر جهان نیز به وسیله آن شناسایی و معرفی می شوند. محققان بر اساس تعداد استنادهای دریافتی مقالات آنها در رشته های 22 گانه علم، مرتب سازی می شوند و یک درصد آنها تحت عنوان دانشمندان یک درصد برتر انتخاب می شوند.

پایگاه شاخص های اساسی (ESI)، گرایش های مختلف علوم را به 22 شاخه اصلی از جمله فیزیک، شیمی، میکروب شناسی، ریاضی، پزشکی بالینی، داروشناسی و سم شناسی، بیوشیمی، اقتصاد و غیره تقسیم نموده و هر دو ماه یک بار افراد و دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی را بر اساس میزان ارجاع به مقالات چاپ شده آن ها در بازه زمانی 10 سال گذشته رتبه بندی نموده و اسامی یک درصد برتر هر گروه را اعلام می کند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 799

به "استاد دانشگاه علامه طباطبایی جزء دانشمندان پر استناد در سال 2019معرفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاد دانشگاه علامه طباطبایی جزء دانشمندان پر استناد در سال 2019معرفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید