فریسات مربی هفته، منصوریان ناکام هفته

به گزارش کشتی کروز، تداوم صدرنشینی پدیده درهفته کم گل لیگ برتر این تیم را همچنان بیش از دیگر تیم ها مورد توجه قرارداده است. مشهدی ها به احتمال فراوان با همین فرمان صدرنشین نیم فصل خواهند شد.

فریسات مربی هفته، منصوریان ناکام هفته

به گزارش خبرنگاران ، به جزبازی پیکان-فولاد که 5گل درآن رویید دیگر بازی ها جذابیت آن چنانی نداشت. البته باید بازی پرسپولیس-تراکتورسازی را از این قاعده مستثنی کنیم. این بازی به رغم آنکه گلی نداشت اما پربود از جذابیت های بسیار. اینکه تیم ها درفاز گلزنی موفقیت آن چنانی ندارند، شاید به تعطیلی لیگ ارتباط داشته باشد اما باید پذیرفت که درفوتبال ایران خلاقیت بازیکنان به طرزمشهودی پایین آمده و ستاره های آن چنانی را درترکیب تیم ها نمی بینیم که یک تنه قادر به تغییرسرنوشت بازی ها باشند. نقش پلی میکر ها و بازیسازها درتغییر این فضا بسیار پررنگ است اما تیم های لیگ برتری غالبا از این دست بازیکنان درترکیب خود ندارند وکمتر بیننده های خود را از تماشای یک بازی سراسرمهیج سیراب می نمایند.

بازیکن هفته: محمدقاسمی نژاد

گل 3 امتیازی محمدقاسمی نژاد سبب شد پدیده همچنان درصدرجدول باقی بماند. محمدقاسمی نژاد، برادرامین قاسم نژاد است که درهفته های اخیر نقشی کلیدی درموفقیت های پدیده داشته است. ردپای او به همراه برادرش دراغلب پیروزی های پدیده درفصل هجدهم دیده می گردد. بدون شک اگر محمد وامین قاسمی نژاد به همین منوال ادامه دهند پدیده نیم فصل دوم هم به همین منوال طی خواهد نمود و چه بسا نماینده فوتبال مشهد با این بازیکنان آماده شگفتی سازلیگ هجدهم هم بگردد و جام قهرمانی را بالای سرببرد.

مربی هفته: عزیرفریسات

سرمربی فولاد دربدو ورود به این تیم صاحب بردی ارزشمند وحیاتی شد. فریسات بدون هوچی گری هایی که برخی مربیان درفوتبال ایران دارند، بی هیچ ادعای کاذبی روی نیمکت نماینده فوتبال خوزستان حاضر گردد وتوانست با راهنمایی درست خود، پیکان را که یکی از تیم های ایده ال این فصل محسوب می گردد درحالی که با دو گل پیش بود درنهایت با شکست روبرو کند. پیروزی فولاد با سرمربی بی ادعایش از آن منظر بیشتر ارزش و منزلت می یابد که این 3 امتیاز بیرون از خانه به دست آمد.

تیم هفته: ماشین سازی

تیم نفت مسجدسلیمان هم می توانست به عنوان برترین تیم هفته لقب بگیرد اما باید توجه داشت که ماشین سازی 45دقیقه 10نفره مقابل سپاهان که یکی از مدعیان قهرمانی محسوب می گردد نمایش شجاعانه ای داشت و درحالی که با یک بازیکن کمترهم می توانست برنده میدان بازی را ترک کند، درنهایت با تساوی زمین بازی را ترک کرد. این تساوی برای رضا مهاجری و ماشین سازی کمتراز پیروزی نبود و نشان داد ماشین سازی به واقع بعد از فیروزکریمی متحول شده است.

ناکام هفته: علیرضا منصوریان

علیرضا منصوریان ناکام ترین چهره هفته بود. مردی که تصورمی کرد قدمش برای ذوب آهن خیراست و دربدو ورود این تیم را با کسب یک پیروزی از بجران خارج می نماید اما او نتوانست از بازی اول سربلند بیرون بیاید ودرخانه مقابل پارس جم شکست تلخی را تجربه کرد. حالا عرصه برای ادامه کار منصوریان درهمین نقطه آغازین دشوارتر هم شده و این مربی اگر نتواند درهفته های آتی ذوب آهن را متحول کند جایگاهش متزلزل خواهد شد. خیلی ها منتظرند عیار واقعی منصوریان را درتیم بحران زده ذوب آهن بسنجند.

تیم منتخب هفته سیزدهم لیگ برتر3-3-4

دروازه بان: فرزین گروسیان(استقلال خوزستان)

مدافعان : سینا مریدی(فولاد)، جورجولسیانی(نساجی)، ایمان سلیمی(تراکتورسازی)، محمداهل شاخه(ماشین سازی)

هافبک ها: کرارجاسم(صنعت نفت آبادان)، اکبرآفاقی(نفت مسجد سلیمان)، محمدنوری(پارس جم)

مهاجمان: عیسی آل کثیر(پیکان)، محمدقاسمی نژاد(پدیده)، امین قاسمی نژاد(پدیده)

11

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 227

به "فریسات مربی هفته، منصوریان ناکام هفته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فریسات مربی هفته، منصوریان ناکام هفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید