8 نفر در گناوه دچار گازگرفتگی شدند

به گزارش کشتی کروز، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان گناوه گفت: در چند روز گذشته در این شهرستان هشت نفر بر اثر گاز گرفتگی راهی بیمارستان شدند.

8 نفر در گناوه دچار گازگرفتگی شدند

رضا شفیعی در تبادل نظر با خبرنگار از ، اضافه کرد: ساعت سه بامداد امروز 9 نفر از گردشگرانی که به شهرستان گناوه سفر نموده بودند و برای گرم کردن چادر مسافرتی خود درون چادر خود آتش روشن نموده بودندکه بر اثر انتشار گاز های سمی ناشی از آتش، 6 نفر از آن ها دچار گازگرفتگی شدند.

وی بیان نمود: با اقدام به موقع مرکز فوریت های پزشکی شهرستان گناوه و اعزام آمبولانس، مصدومان به بیمارستان امیرالمومنین شهر گناوه انتقال یافتند و صبح امروز مصدومان پس از پایدار شدن وضعیت جسمی، از بیمارستان مرخص شدند.

رئیس مرکز مدیریت فوریت های پزشکی شهرستان گناوه ادامه داد: در چند روز گذشته، دو مورد گاز گرفتگی دیگر نیز در این شهرستان گزارش شد که یکی از آن ها بر اثر احتراق ناقص بخاری خانگی، و دیگری بر اثر نشتی شلنگ گاز بخاری بوده است.

شفیعی از هم استانی ها خواست از روشن کردن آتش در محیط بسته خودداری نمایند و در صورت دیدن علائمی مانند سرگیجه، حالت تهوع و استفراغ فرد مصدوم به محیط باز منتقل و با اورژانس 115 تماس گرفته گردد.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 282

به "8 نفر در گناوه دچار گازگرفتگی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 نفر در گناوه دچار گازگرفتگی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید