3 اصل مهم موفقیت و رسیدن به اهداف

به گزارش کشتی کروز، برای داشتن زندگی بهتر و رسیدن به موفقیت باید از 3 اصل مهم پیروی کنید.

3 اصل مهم موفقیت و رسیدن به اهداف

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، اگر در زندگی به دنبال فرصت باشید، می توانید از امنیتی که در ذهن خود به آن فکر می کنید، برخوردار شوید، اما اگر فقط به دنبال امنیت و رسیدن به یک نقطه اتمام پذیر باشید، در نهایت، نه فرصتی کسب خواهید کرد و نه امنیتی.

این اصول پیروزیت را دنبال کنید تا نه تنها فرصت های بیشتری در زندگی برای پیروزیت پیدا کنید، بلکه امنیت بیشتری هم در شغل خود به دست آورید تا بتوانید به پیروزیت برسید.

شانس را برای خودتان بسازید

برای مشخص و دستیابی به اهداف خود از این سه اصل پیروزیت بهره ببرید، زیرا این اصول از سه قانون فیزیکی (قانون حرکت، قانون اینرسی و قانون احتمال) گرفته شده اند.

شما می توانید این اصول را به همان اندازه ای که در هر کاری انجام می دهید یا پیروز به انجام آن نمی شوید، به کار بگیرید.

شما با بیرون آمدن از منطقه امن و دستیابی به اهداف خود می توانید به تنهایی شانس خود را بالا ببرید. بنابراین، ابتدا باید یاد بگیرید که چرا مردم بر اساس این سه اصل، پیروز می شوند یا شکست می خورند.

قانون حرکت

اولین اصل پیروزیت، قانون حرکت است. در فیزیک، قانون حرکت می گوید که جسمی در حال حرکت تمایل دارد که در حرکت بماند، مگر اینکه توسط یک نیروی خارجی، از حرکت او جلوگیری گردد.

قانون اینرسی

دومین اصل پیروزیت، قانون اینرسی است که می گوید جسم در حالت ایستاده تمایل به آرامش دارد، مگر اینکه توسط یک نیروی خارجی وادار گردد.

این دو قانون حاکی از آن است که ممکن است شروع هدف شما سخت باشد، زیرا شما باید با خارج شدن از منطقه امنیت خود و نیروی اینرسی مبارزه کنید، اما وقتی به سمت چیزی که برای شما مهم است، حرکت کردید، ادامه پیشرفت بسیار آسان تر از زمانی است که در جایی از راستا متوقف شوید و باید دوباره شروع کنید.

هنگامی که افراد پیروز را مشاهده می کنید، متوجه می شوید که وقتی آن ها کار های خود را شروع می نمایند، ورق را برمی گردانند و سپس، دائماً در حال عوض کردن فرایند صحنه هستند، زیرا می دانند اگر از حرکت بایستند، راه افتادن دوباره بسیار سخت است. بنابراین، از همان اول حرکت کنید و به حرکت خود ادامه دهید.

قانون احتمال

سومین اصل پیروزیت، قانون احتمالات است.

اگر می خواهید سریع تر پیروز شوید، فقط کار های بیشتری را انجام دهید. سر خود را شلوغ تر نموده، کمی بیشتر کار کنید و روز های خود را زودتر شروع کنید، زیرا خواهید دید که شانس را به نفع خودتان نموده اید.

بر اساس قانون احتمال، هر چقدر کار های بیشتری انجام دهید، احتمال انجام دادن کاری که شما را به پیروزیت نزدیک کند، بیشتر است، چراکه شما با انجام دادن کار های بیشتر، شانس خود را بالا می برید.

چگونه می توان به اهداف خود دست یافت؟

کشف چگونگی دستیابی به اهداف خود، هنگامی شروع می گردد که شما یک هدف و یک برنامه دارید. بنابراین، پس از حرکت به سمت هدفتان، متوقف نشوید. هر روز کاری انجام دهید تا خود را به هدف نزدیک کنید. اجازه ندهید که اندازه هدف یا مدت زمان لازم برای تحقق آن شما را دلسرد کند و یا شما را از رسیدن به آن باز دارد.

اهدافتان را یادداشت کنید

در طول فرایند برنامه ریزی خود، هدف بزرگتان را به کار های کوچک و فعالیت هایی تقسیم کنید که می توانید هر روز درگیر آن ها شوید. برای پیگیری آن ها هم یک چک لیست درست کنید. لازم نیست کار های زیادی انجام دهید، اما هر روز، هر هفته، هر ماه باید با تکمیل وظایف و فعالیت های از پیش مشخص شده خود در جهت اهداف مشخصتان پیشرفت کنید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1400 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1784

به "3 اصل مهم موفقیت و رسیدن به اهداف" امتیاز دهید

1 کاربر به "3 اصل مهم موفقیت و رسیدن به اهداف" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 اصل مهم موفقیت و رسیدن به اهداف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید