چگونه تماس ها را در گوشی آیفون ضبط کنیم؟

به گزارش کشتی کروز، در صورتی که کاربر آیفون هستید، باید بدانید که هیچ راه بومی برای ضبط تماس (چه تماس های صوتی ورودی و چه تماس های خروجی) وجود ندارد.

چگونه تماس ها را در گوشی آیفون ضبط کنیم؟

به گزارش خبرنگاران، اپل به عنوان شرکتی که بیش از همه به امنیت کاربران خود فکر می نماید، تصمیم گرفته است که این ویژگی را از iOS حذف کند. به عنون مثال در بیشتر منطقه ها ایالات متحده، اگر شخصی رضایت دهد طرف مقابل می تواند تماس او را ضبط کند.

با این حال، اپلیکیشن های مختلفی وجود دارند که به کاربران امکان ضبط تماس ها را می دهند. در صورتی که تمایل دارید تماس طرف مقابل خود را ضبط کنید، می توانید از روش که در ادامه آنالیز می کنیم بهره ببرید، اما بهتر است پیش از هر اقدامی از فردی که آن طرف خط است، رضایت بگیرید.

اپلیکیشنی که قصد آنالیز آن را داریم، Rev Call Recorder نام دارد. این اپلیکیشن که برای iOS طراحی شده است، یک رابط کاربری ساده را ارائه می دهد که امکان ضبط تماس با کلیک ساده را فراهم می نماید. این اپلیکیشن هیچ محدودیتی برای نوع تماس (ورودی یا خروجی) ارائه نمی دهد. پس از ضبط می توان آن را به وسیله Dropbox یا ایمیل به اشتراک گذاشت. Rev Call Recorder بیش از 8.6 هزار کاربر فعال دارد که به طور میانگین امتیاز 4.4 از پنج را کسب نموده است و مهم تر از همه، یک اپلیکیشن رایگان است. بسیاری ممکن است تعجب نمایند که چرا چنین برنامه مفیدی رایگان است. کسب و کار اصلی Rev تبدیل صدا و تصویر به متن است و از آن طریق کسب عایدی دارد.

نحوه ضبط تماس در آیفون با استفاده از برنامه Rev Call Recorder

1- برای استفاده از Rev Call Recorder، آن را در App Store جستجو و دانلود کنید.

2- سپس شماره موبایل خود را با کد کشور (98+) وارد کنید.

3- پس از انجام این کار، کافی است گزینه Start Recorded Call را در پایین صفحه انتخاب کنید.

4- در مرحله بعد، باید انتخاب کنید که در حال برقراری تماس خروجی هستید یا تماس ورودی.

5- پس از انتخاب Stop، صدای ضبط شده به طور اتوماتیک در فهرست تماس های ضبط شده ذخیره می گردد. به سادگی روی آن ضربه بزنید تا ببینید چه روش های اشتراک گذاری در دسترس است.

منبع: gizchina

منبع: فرارو
انتشار: 4 مرداد 1401 بروزرسانی: 4 مرداد 1401 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2291

به "چگونه تماس ها را در گوشی آیفون ضبط کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه تماس ها را در گوشی آیفون ضبط کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید