12 و13 فروردین، ورود به بقاع متبرکه اصفهان ممنوع

به گزارش کشتی کروز، خبرنگاران/اصفهان مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت شهروندان، بقاع متبرکه اصفهان تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

12 و13 فروردین، ورود به بقاع متبرکه اصفهان ممنوع

ایمان خواجه اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل ستاد ملی مشاخصه با کرونا برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در نوروز سال جاری از برپایی ویژه برنامه های آرامش بهاری و پذیرش زائران در بقاع متبرکه معذوریم.

وی با اشاره به اینکه اکنون به دلیل ارتقا سطح سلامت جامعه و پرهیز از اجتماعات، بقاع متبرکه تعطیل است، گفت: تاکید دین مبین اسلام بر سلامت انسان ها در آیات و روایات مختلف شاخص است.

وی اضافه نمود: زیارتگاه ها و امامزادگان در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین نیز تعطیل است و از همه شهروندان درخواست می کنیم که به این اماکن مراجعه ننمایند و ویژه برنامه های بقاع متبرکه و امامزادگان را به وسیله صدا و سیما و فضای مجازی دنبال نمایند.

خواجه در ادامه توضیح داد: بر اساس برنامه ریزی، در زیارتگاه های تعدادی از امامزاده ها که امکان پخش زنده وجود داشته باشد، ویژه برنامه هایی تدارک دیده شده که این برنامه ها از صدا و سیما و فضای مجازی پخش خواهد شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان توضیح داد: با توجه به اینکه زمان بازگشایی زیارتگاه های امامزادگان تعیین نیست، از شهروندان درخواست داریم تا از مراجعه به این اماکن برای زیارت اهل قبور در روزهای پنجشنبه نیز خودداری نمایند چرا که میزبان آنها نیستیم.

خواجه با اظهار امیدواری از ریشه کن شدن کرونا در کشور، اظهار داشت: اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تابع هر قانونی در راستای مهار ویروس کروناست و امیدوارم هرچه سریع تر شاهد کنترل این ویروس و بازگشت به شرایط عادی باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1083

به "12 و13 فروردین، ورود به بقاع متبرکه اصفهان ممنوع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "12 و13 فروردین، ورود به بقاع متبرکه اصفهان ممنوع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید