یک پرسپولیسی به 200 بازی رسید

به گزارش کشتی کروز، امید عالیشاه بازیکن پرسپولیس با پوشیدن پیراهن این تیم در مصاف با ذوب آهن وارد باشگاه 200 تایی های این تیم شد و حالا برای بهبود این رکورد خود باید کوشش کند. عالیشاه که 8 فصل پیراهن پرسپولیس را به تن نموده دومین کاپیتان پرسپولیس است و این فرصت را دارد تا بازی های خود در این تیم را بیشتر کند.

یک پرسپولیسی به 200 بازی رسید

تنه به تنه بزرگان

عالیشاه با حضور در باشگاه 200 تایی ها در کنار چهره های بزرگ تاریخ این باشگاه نهاده شد.علی پروین با 341 بازی در صدر این لیست قرار گرفته است. پس از او محمد پنجعلی، حسین عبدی، افشین پیروانی، بهروز رهبری فرد، سید جلال حسینی، کریم باقری، فرشاد پیوس، محمدمایلی کهن، احمد نورالهی، علی علیپور و مرحوم هادی نوروزی قرار دارند و در انتهای این لیست نیز امید عالیشاه است. از این جمع سیدجلال، نورالهی و علیپور در کنار عالیشاه این فرصت را دارند تا رکورد خود را بهبود ببخشند.

149 بازی در لیگ

عالیشاه جز در برهه ای که به علت خدمت سربازی روانه تراکتور شد در سایر فصول حضورش در پرسپولیس از این تیم جدا نشده است. او 8 فصل پیراهن این تیم در لیگ برتر را به تن نموده که ماحصل آن 149 بازی با پیراهن سرخ ها بوده است.

سابقه 5 دوره آسیایی

عالیشاه در 5 دوره از لیگ قهرمانان آسیا نیز پرسپولیس را همراهی نموده است. او در این 5 دوره 24 بازی برای پرسپولیس انجام داده است و نقش بسزایی در موفقیت های سرخپوشان در این رقابت ها داشته است.

19 بازی دیگر

او بعلاوه 19 بار در سوپر جام و جام حذفی با پیراهن پرسپولیس به میدان رفته تا شمار بازی های او با پیراهن سرخپوشان به عدد 200 برسد.

منبع: فرارو
انتشار: 11 بهمن 1400 بروزرسانی: 11 بهمن 1400 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2132

به "یک پرسپولیسی به 200 بازی رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک پرسپولیسی به 200 بازی رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید