گزینه عجیب برای مربیگری استقلال؛ یکی مثل ساپینتو!

به گزارش کشتی کروز، الگوی انتخاب سرمربی تازه در باشگاهی مثل استقلال، دقیقا شبیه همان اتفاقی است که در فدراسیون برای انتخاب سرمربی تازه تیم ملی رخ داد. آنجا نیز فدراسیون گزینه هایی را در کنار هم قرار داده بود که کوچک ترین سنخیتی با هم نداشتند.

گزینه عجیب برای مربیگری استقلال؛ یکی مثل ساپینتو!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، معرفی گزینه های نو راهنمایی استقلال هم نشان می دهد باشگاه هیچ فلسفه یا استراتژی خاصی در این زمینه ندارد. آنها نام هایی را کنار هم جمع نموده اند که نه از نظر سابقه فنی و نه از نظر سبک کاری، هیچ ارتباطی با هم پیدا نمی نمایند.

باشگاه استقلال در پی چیست؟ اگر آنها یک مربی می خواهند که برخلاف ساپینتو کنار زمین سروصدا به راه نیندازد و مدام محروم نگردد، ساکت الهامی در لیست گزینه هایشان چه می نماید؟ اگر آنها یک مربی پیروز می خواهند که برای تیم جام بیاورد، علیرضا منصوریان در این لیست چه کار دارد؟ لابد محمود فکری هم اگر تیم نداشت، حالا یکی از گزینه های راهنمایی استقلال بود! جالب اینکه باشگاه در کنار همه این گزینه های پرشمار داخلی، یک گزینه خارجی هم دارد که معلوم نیست با چه انگیزه ای به لیست مربیان احتمالی تیم اضافه شده است. رامون لوپز در 4سال گذشته مربیگری ننموده و آخرین تجربه کاری اش نیز در لیگ چین رقم خورده است. او زمانی سرمربی رئال مادرید بوده اما در این تیم هم پیروز نشده و اساسا از آن دوران زمان بسیار زیادی گذشته است.

شباهت های زیاد بین فرایند انتخاب سرمربی در باشگاه استقلال و روند انتخاب سرمربی تیم ملی، نگرانی های زیادی برای طرفداران این باشگاه به وجود می آورد. اینجا هم صحبت از کمیته فنی است اما بعید به نظر می رسد که چنین تصمیم مهمی در نهایت به کمیته فنی محول گردد. شاید بهتر بود مدیران باشگاه اول ویژگی های مدنظرشان برای نیمکت را معین می کردند و سپس براساس همان ویژگی ها به سراغ انتخاب یک مربی می رفتند. آنها اما یک مشت نام را کنار هم ردیف نموده اند و ظاهرا برایشان چندان مهم نیست که سرمربی نو باشگاه، چه خصوصیت هایی داشته باشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 خرداد 1402 بروزرسانی: 25 خرداد 1402 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2447

به "گزینه عجیب برای مربیگری استقلال؛ یکی مثل ساپینتو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه عجیب برای مربیگری استقلال؛ یکی مثل ساپینتو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید