جهت اریکسن و اینتر از یکدیگر جدا شد؛ قرارداد هافبک دانمارکی فسخ شد

به گزارش کشتی کروز، خبرگزاری خبرنگاران- هافبک 29 ساله دانمارکی رسما از اینتر جدا شد.

جهت اریکسن و اینتر از یکدیگر جدا شد؛ قرارداد هافبک دانمارکی فسخ شد

به گزارش خبرنگاران، وب سایت اینتر در بیانیه ای رسما خاطرنشان کرد برای فسخ قرارداد کریستین اریکسن به توافقی دوجانبه رسیده است. در اولین مسابقه دانمارک در یورو 2020، کریستین اریکسن دچار حمله قلبی شد و به طرز معجزه آسایی به زندگی برگشت. به توصیه پزشکان، یک دستگاه دفیبریلاتور در قلب کریستین اریکسن جای گرفته تا او بتواند فعالیت های روزمره اش را بدون مشکل انجام دهد اما با توجه به قوانین کمیته ملی المپیک ایتالیا، هیچ فوتبالیستی نمی تواند با استفاده از دستگاه دفیبریلاتور یا باتری قلبی، در سری آ بازی کند. به همین دلیل چاره ای جز قطع همکاری اینتر با این هافبک دانمارکی باقی نماند.

بیانیه باشگاه اینتر در خصوص فسخ قرارداد این هافبک خلاق دانمارکی به توضیح زیر است:

باشگاه اینتر و تمام خانواده نراتزوری برترین ها را برای اریکسن و خانواده اش در آینده آرزو می نماید. گرچه امروز راستا اینتر و کریستین از یکدیگر جدا شد اما پیوند قوی و ناگسستنی میان ما باقی می ماند. برترین لحظات، گل ها، پیروزی ها و در آغوش کشیدن طرفداران خارج از سن سیرو پس از فتح اسکودتو، همه این ها از اریکسن همواره در تاریخ نراتزوری می ماند.

اریکسن طی دو سالی که در اینتر حضور داشت، توانست نایب قهرمانی لیگ اروپا و یک قهرمانی اسکودتو را با این تیم تجربه کند.

کریستین اریکسن پس از گذشت حدوداً 6 ماه دوباره تمرینات خود را شروع کرد. اریکسن، هافبک دانمارکی اینتر تمرینات انفرادی خود را در باشگاه اودنسه شروع کرد. به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، 173 روز پس از اتفاقی که برای اریکسن در یورو 2020 افتاد، این هافبک دانمارکی تمرینات انفرادی خود را زیر نظر یک مربی شخصی در زمین تمرین شماره 4 باشگاه دانمارکی اودنسه و به دور از دوربین خبرنگاران شروع کرد. کریستین اریکسن سابقه بازی در باشگاه اودنسه در دوران نوجوانی را دارد. مدیر ورزشی اودنسه این خبر را تایید کرد و با خوشحالی در خصوص آن گفت:

ما خیلی خوشحالیم که کریستین اریکسن در حال حاضر در زمین ما مشغول به تمرین و بازگشت به فرم ایده آلش است. ما در این مدت با اریکسن در ارتباط بودیم و خوشحالیم که او از ما اجازه تمرین در کمپ تمرینی تیم ما را خواست.

همه در جهان می دانند که برای کریستین اریکسن چه اتفاقی افتاد زیرا هیچ گاه در طول یک تورنمنت بزرگ بین المللی و مقابل چشمان تماشاگران، اتفاق مشابهی نیفتاده بود. پس از به زمین افتادن اریکسن در اولین بازی دانمارک در یورو 2020، تصاویر مربوط به آن منتشر نشد اما عکس هایی از کوشش کادرپزشکی برای احیای پالسون وجود دارد که بازیکنان با ناامیدی کنار آن ها ایستاده اند. با وجود وحشتناک بودن اتفاقی که برای پالسون افتاد، پوشش رسانه ای این موضوع به مقدار ماجرای اریکسن نبود.

احتمالا درباره اتفاق مشابهی که در ماه آگوست برای رونه کوگه، بازیکن 18 ساله تیم بلژیکی اندراخت هوگلده افتاد نیز چیزی نشنیده اید. در همان ماه، ژانت فن گنشتن یک فوتبالیست بلژیکی دیگر در جریان بازی با تیم لاناکن دچار حمله قلبی شد. او پس از به هوش آمدن در بیمارستان گفت:

برای مدتی همه چیز تاریک شد؛ این همه چیزی است که به خاطر دارم.

تنها چیزی که می تواند به طور قطع درباره آن صحبت کرد این است که وقتی یک ورزشکار پیروز در هر رشته ورزشی تا این مقدار در خطر مسائل قلبی مشکوک قرار می گیرد، شرایط تکان دهنده ای به وجود می آید. برای مثال، می توان به داستان جوزپه پرینو اشاره نمود که در ملاقات یادبود برادرش به خاطر حمله قلبی جان باخت یا دوران پسا اریکسن که خیلی ها می ترسیدند دوباره یک اتفاق ترسناک قرار است رخ دهد. این ترس در ملاقات تیم های استراسبورگ و لیون هم تکرار شد؛ دیمیتری لینارد در این بازی در ماه سپتامبر روی زمین افتاد که خوشبختانه این مشکل قلبی نبود و او در اثر خستگی زیاد غش کرد. در ماه گذشته فابریس ان ساکالا ملی پوش کنگو در یک بازی بشیکتاش در سوپرلیگ ترکیه به بیمارستان منتقل شد.

هر دو بازیکن از آن روز، توانسته اند به بازی ادامه دهند. با این حال همچنان تماشا چنین صحنه هایی آزار دهنده است؛ تماشا فوتبالیست های هر دو تیم و پزشکان بالای سر بازیکنی که تا چند دقیقه پیش بدون هیچ مسئله ای در حال دویدن بود. اریکسن 29 ساله منتظر است ببیند آیا می تواند فوتبال بازی کند یا نه؛ اگر بتواند، باید از اینتر جدا گردد چون قوانین سری آ به فوتبالیست ها اجازه نمی دهد تا با باتری در قلب شان بتوانند در این لیگ بازی نمایند. سرخیو آگوئرو پیش از تصمیم گیری نهایی درباره آینده فوتبالی اش میخواهد مشاوره تخصصی بگیرد، اگرچه در اسپانیا می گویند او در آستانه 33 سالگی از فوتبال خداحافظی می نماید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 اسفند 1400 بروزرسانی: 1 اسفند 1400 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2153

به "جهت اریکسن و اینتر از یکدیگر جدا شد؛ قرارداد هافبک دانمارکی فسخ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهت اریکسن و اینتر از یکدیگر جدا شد؛ قرارداد هافبک دانمارکی فسخ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید