کونته: وضع تیم ملی ایتالیا خوب نیست و بازیکنان جوان و آینده دار زیادی ندارد

به گزارش کشتی کروز، سرمربی تیم ملی ایتالیا اعتراف کرد که تیمش در شرایطی بدتر از تیم های ملی بزرگ اروپا وارد یورو می گردد که یکی از دلایل آن کاهش شمار بازیکنان مستعد جوان آتزوری است.

کونته: وضع تیم ملی ایتالیا خوب نیست و بازیکنان جوان و آینده دار زیادی ندارد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، در آستانه شروع رقابت های یورو 2016، آنتونیو کونته اعتراف کرد کشورش از نظر داشتن بازیکنان جوان و آینده دار در مضیقه است. کونته با ابراز نگرانی درباره شرایط کنونی فوتبال ایتالیا به خبرنگاران گفت: در ایتالیا کمبود بازیکنان جوان با کیفیت داریم. ما داریم درباره ایتالیا حرف می زنیم، کشوری که همواره پرورش دهنده استعداد های بزرگ فوتبالی بوده است. چند سال پیش، ایتالیا بر فوتبال جهان سلطه داشت و همواره سه تیم از چهار تیم نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ایتالیایی بودند اما الان دیگر به هیچ وجه شاهد چنین شرایطی نیستیم. ایتالیا دیگر مقصد اول بهترین بازیکنان فوتبال جهان نیست و آنها مقاصد دیگری مانند اسپانیا را ترجیح می دهند.

کونته درباره شانس تیمش برای قهرمانی صعود از گروه E گفت: به نظر من گروه ما سخت ترین گروه رقابت هاست. ما باید کارمان را با بازی برابر بلژیک شروع کنیم که تیمی فوق العاده است و به هیچ وجه بازی آسانی نیست. حتی بازیکنان ذخیره این تیم می توانند در ترکیب اصلی بسیاری از تیم های ملی جهان قرار بگیرند. ماه نوامبر بلژیک ما را 3 بر یک شکست داد و همه پتانسیل و قدرت این تیم را دیدند. سوئد و ایرلند هم تیم های سرسختی هستند.

کونته در پاسخ به این سؤال که آیا سوئد بیش از اندازه به زلاتان ابراهیممویچ وابسته است، گفت: سوئد از نظر دفاعی تیم مستحکمی است. مهمتر از آن این است که در این تیم بازیکنی وجود دارد که می تواند سرنوشت بازی را تغییر دهد. در سال های اخیر، ابراهیموویچ واقعاً پیشرفت نموده و برای هم تیمی هایش به الگویی الهام بخش تبدیل شده است.

مربی آتزوری درباره ایرلند هم گفت:اینکه ایرلندی ها در مرحله مقدماتی از آلمان 4 امتیاز گرفتند نشان می دهد که چه تیم قدرتمندی هستند. من بازی این تیم برابر بوسنی در پلی آف را دیدم و باید بگویم که این تیم واقعاً پیشرفت نموده است.

کونته درباره مدعیان قهرمانی این دوره جام ملت های اروپا هم تأکید کرد: آلمان، اسپانیا، فرانسه و انگلیس مدعیان قهرمانی هستند. نمی گویم بلژیک قهرمان می گردد اما همواره می توان انتظار شگفتی را داشت. به لسترسیتی و کاری که در این فصل انجام داد نگاه کنید. این تیم با سخت کوشی و تعهد توانست قهرمان گردد.

سرمربی پیشین یوونتوس درباره شانس قهرمانی شاگردانش خودش هم عنوان نمود: ما کارمان را در سطح پایینی از انتظارات شروع می کنیم چون فوتبال ایتالیا در شرایط خوبی قرار ندارد اما ما به این امید وارد رقابت ها می شویم که سطح مان ارتقا پیدا کند.

اولین بازی تیم ملی ایتالیا در یورو 2016 دوشنبه 24 خرداد برابر بلژیک، تیم اولی رده بندی فیفا خواهد بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 738

به "کونته: وضع تیم ملی ایتالیا خوب نیست و بازیکنان جوان و آینده دار زیادی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته: وضع تیم ملی ایتالیا خوب نیست و بازیکنان جوان و آینده دار زیادی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید