جنگ جهانی سوم در یک جشنواره بین المللی دیگر ، 35 شرکت کننده در اسکار در پالم اسپرینگز

به گزارش کشتی کروز، سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم پالم اسپرینگز اسامی فیلم های این دوره را اعلام و از جنک جهانی سوم به عنوان یکی از فیلم های بخش بین المللی خود یاد کرد.

جنگ جهانی سوم در یک جشنواره بین المللی دیگر ، 35 شرکت کننده در اسکار در پالم اسپرینگز

به گزارش خبرنگاران به نقل از ددلاین، سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم پالم اسپرینگز که از 6 ژانویه آغاز به کار می نماید و تا شانزدهم همان ماه ادامه دارد، جنگ دنیای سوم هومن سیدی را در بخش بین المللی به نمایش درمی آورد.

این جشنواره کار خود را با اولین نمایش دنیای 80 برای بردی با بازی جین فوندا، سالی فیلد، ریتا مورنو و لیلی تاملین افتتاح می نماید. هر 4 بازیگر فیلم در این رویداد حضور می یابند.

این فیلم داستان واقعی 4 دوست صمیمی را روایت می نماید که در سفری عجیب به سوپر بال 2017 می روند تا بازی قهرمان خود تام بردی را دیدن نمایند. بردی قهرمان 7 سوپر بال بوده است. نمایش این فیلم از 3 فوریه در سینماها آغاز می گردد.

جشنواره پالم اسپرینگز سال جاری با پادشاه گمشده به سرانجام می رسد. سالی هاوکینز، شوناگ پرایس و هلن کاتامبا بازیگران فیلم هستند و فیلم درباره یک نویسنده جاه طلب است که در پی کشف بقایای گمشده ریچارد سوم پادشاه بریتانیا در قرن پانزدهم است.

این جشنواره سال جاری 134 فیلم از 64 کشور به نمایش درمی آورد که از میان آنها 27 فیلم اولین اکران دنیای خود را تجربه می نمایند.

از این میان 35 فیلم در بخش بین المللی جشنواره به نمایش درمی آیند که همگی نماینده کشور خود در اسکار سال جاری هستند و جنگ دنیای سوم یکی از آنهاست.

آلکاراس ساخته کارلا سایمون از اسپانیا، در جبهه غرب خبری نیست ساخته ادوارد برگر از آلمان، آرژانتین، 1985 ساخته سانتیاگو میتره از آرژانتین، باردو ساخته آلخاندور ایناریتو نماینده مکزیک، خفتان آبی ساخته مریم توزانی از مراکش، توطئه قاهره ساخته طارق صالح از سوئد، نزدیک ساخته لوکاس دونت از بلژیک، تصمیم به ترک ساخته پارک چان ووک از کره جنوبی، ای او ساخته یرژی اسکولیموسکی، عنکبوت مقدس ساخته علی عباسی از دانمارک و جویلند ساخته سعیم صادق از پاکستان شماری از مهم ترین فیلم های بین المللی سال جاری هستند که در این بخش حضور دارند.

  • جایزه ای دیگر برای جنگ دنیای سوم
  • جوایز اصلی جشنواره لس آنجلس برای جنگ دنیای سوم

فیلم خرس نیست جعفر پناهی نیز در بخش اساتید مدرن که جدیدترین فیلم های کارگردان های مولف را دربرمی گیرد نمایش داده می گردد. این بخش شامل 9 فیلم است و فیلم همه زیبایی و خونریزی ساخته لورا پوئیتراس از آمریکا و دلال ساخته هیروکازئو کورئیدا از کره جنوبی، هیلما ساخته لاسه هالسروم از سوئد، سالواتوره ساخته لوکا گوادانینو از ایتالیا و توری و لوکیتا ساخته برادران داردن از بلژیک از دیگر فیلم های این بخش هستند.

فیلم بی رویا ساخته آرین وزیردفتری محصول ایران و آلمان هم یکی از 33 فیلم بخش سینمای دنیا حالا است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 آذر 1401 بروزرسانی: 17 آذر 1401 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2362

به "جنگ جهانی سوم در یک جشنواره بین المللی دیگر ، 35 شرکت کننده در اسکار در پالم اسپرینگز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگ جهانی سوم در یک جشنواره بین المللی دیگر ، 35 شرکت کننده در اسکار در پالم اسپرینگز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید