کِشی: مقابل یونان خوب حفظ توپ نکردیم

به گزارش کشتی کروز، خبرنگاران: سرمربی عقاب ها به ضعف شاگردانش در حفظ توپ در جریان بازی تدارکاتی برابر تیم ملی یونان اذعان کرد.

کِشی: مقابل یونان خوب حفظ توپ نکردیم

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران، استفن کشی سرمربی تیم ملی نیجریه که یکی از رقبای ایران در جام جهانی 2014 است، پس از تساوی بدون گل شب گذشته (سه شنبه) عقاب ها برابر تیم ملی یونان در فیلادلفیای آمریکا که دومین تساوی متوالی آنها در بازی های تدارکاتی اخیر شان بود، گفت: ما نتوانستیم مانند 15 دقیقه پایانی حفظ توپ کنیم و آن را لو می دادیم. ببینیم در بازی بعدی چه اتفاقی می افتد.

کشی که شاگردانش در بازی قبلی خود برابر اسکاتلند 2 بر 2 مساوی نموده بودند، فردا به مصاف تیم ملی آمریکا می روند.

ژوزف یوبو، کاپیتان تیم ملی نیجریه در مورد این بازی گفت: فکر می کنم این بازی، محک خوبی برای بازیکنان ما باشد. یک بازی مهیج خواهد بود و امیدوارم که بتوانیم در آن بازی عملکردمان را ارتقا دهیم.

در همین حال فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی یونان نیز در مورد بازی تیمش و نیجریه گفت: فکر می کنم که در این بازی توانستیم خیال مردم یونان را از آمادگی تیم ملی برای حضور در جام جهانی آسوده کنیم. فکر می کنم بازی با نیجریه برای ما محک سختی بود به خصوص که ما مسافتی طولانی را از پرتغال برای رسیدن به آمریکا طی نموده بودیم. با این حال به نظر من یونان در این بازی از نیجریه بهتر بازی کرد. این بخشی از روند رو به پیشرفتی است که ما می خواهیم از تمام بازیکنان مان ببینیم.

تیم ملی نیجریه در گروه F جام جهانی 2014 با تیم های ملی ایران، آرژانتین و بوسنی و هرزگوین همگروه است.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 431

به "کِشی: مقابل یونان خوب حفظ توپ نکردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کِشی: مقابل یونان خوب حفظ توپ نکردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید