روایت جشنواره ارواین از حضور جهانی فصل فراموشی فریبا

به گزارش کشتی کروز، به گزارش خبرنگاران، جشنواره بین المللی فیلم ارواین آمریکا که در ایالت کالیفرنیا برگزار می گردد گفت در سال 2013 یازده عنوان از فیلم هایش در اسکار حضور داشته و در 11 مورد نامزد دریافت جایزه بوده اند و سال جاری عباس رافعی و ساره بیات از ایران به ترتیب نامزد بهترین فیلم و بهترین بازیگر سال 2016 این جشنواره شدند .

روایت جشنواره ارواین از حضور جهانی فصل فراموشی فریبا

این جشنواره که از 15 تا 21 ژانویه در کالیفرنیا برگزار گردید از بین فیلم های تاثیرگذار دنیا در بخش های سینمایی، فیلم مستند، فیلم کوتاه و انیمیشن آثاری را گزینش نموده و در سالن های لاگونا هیلز در جنوب اورنج کانتی به نمایش گذاشت و کنفرانس های مطبوعاتی اش را در بازار لاگونا هیلز برگزار کرد که در اختتامیه جشنواره، ساره بیات برای بازی در فیلم فصل فراموشی فریبا به کارگردانی و تهیه کنندگی عباس رافعی جایزه بهترین بازیگر زن را دریافت کرد.

ساره بیات برای بازی در فیلم فصل فراموشی فریبا پیش از این از جشنواره های نیوجرسی و یونیورسال آمریکا و ماه گذشته از جشنواره جیپور هند جایزه بهترین بازیگر زن را دریافت کرد.

فیلم فصل فراموشی فریبا تا به امروز جوایز زیادی از جشنواره های معتبری همچون نیوجرسی، نیویورک، یونیورسال، رومانی، ملبورن، کرالا، جیپور، ایتالیا، آسیاتیکا، بوفالو امریکا، هارتلند و هرات ... برای سینمای ایران به ارمغان آورده است و در جشنواره های بین المللی مونترال، برانشوایک، کلمبیا جورجیا، فول بلوم، کویینز نیویورک، ایرواین کالیفرنیا، هدیسون والری، فیلم های آسیایی شیکاگو، فیلم هایی آسیای عظیم لس آنجلس و نیوهیون امریکا و فیلم های ایرانی تورنتو حضور داشته و در صفحه رسمی جشنواره هالیوود به عنوان پنج فیلم برگزیده هالیوود در سال 2015 معرفی شده است.

پخش بین المللی فیلم در موسسه فیلمنگاران انجام می پذیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1053

به "روایت جشنواره ارواین از حضور جهانی فصل فراموشی فریبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت جشنواره ارواین از حضور جهانی فصل فراموشی فریبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید