پلیس فدرال آمریکا تا بازگشت آرامش در پورتلند می ماند

به گزارش کشتی کروز، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، چاد ُلف (Chad Wolf) سرپرست وزارت امنیت داخلی آمریکا امروز جمعه گفت که نیروهای پلیس فدرال این کشور تا بازگشت کامل امنیت به پورتلند واقع در ایالت اورگان در این شهر باقی خواهند ماند.

پلیس فدرال آمریکا تا بازگشت آرامش در پورتلند می ماند

سرپرست وزارت امنیت داخلی آمریکا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز در این رابطه اعلام نمود: مأمورین اجرای قانون (پلیس فدرال) که 60 روز است در آنجا هستند، تا زمان حصول اطمینان از بازگشت آرامش در پورتلند می مانند.

گفتنی است، وبگاه کنگره آمریکا (هیل)، چندی پیش در خبری اعلام نمود که ویلیام بار وزیر دادگستری آمریکا اعلام کرده است که مأموران فدرال این کشور 22 نفر از معترضان در تظاهرات روزهای اخیر در نزدیکی ساختمان دادگاه در پورتلند را بازداشت کرده اند.

وزارت دادگستری آمریکا با صدور بیانیه ای در این خصوص اعلام کرده بود که این افراد به دلیل نقشی که در برگزاری این تظاهرات ها داشته اند، با اتهام هایی روبرو هستند.

این در حالی است که اکنون قریب به 3 ماه است که شهرهای مختلف آمریکا و نیز بسیاری از کشورهای مختلف صحنه وقوع تظاهرات های مردمی در اعتراض به قتل جورج فلوید سیاه پوست به دست پلیس نژادپرست ایالت مینه سوتا است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1333

به "پلیس فدرال آمریکا تا بازگشت آرامش در پورتلند می ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیس فدرال آمریکا تا بازگشت آرامش در پورتلند می ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید