پاپ خطاب به مردم میانمار: در برابر شرارت ناامید نشوید

به گزارش کشتی کروز، رهبر کاتولیک های دنیا با انتقاد از کودتای ارتش میانمار از مردم این کشور خواست تا در برابر شرارت و بدی در این کشور ایستادگی نموده و امید خود را از دست ندهند.

پاپ خطاب به مردم میانمار: در برابر شرارت ناامید نشوید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، پاپ فرانسیس امروز (یکشنبه) در مقابل میانماری های حاضر در ایتالیا از آنها خواست تا علیرغم شرارت، ناامید نشوند و اجازه ندهند که در بین آنها تفرقه ایجاد نمایند.

این اظهارات درحالی عنوان شده که ارتش میانمار در کودتای اول فوریه اقدام به برکناری دولت در این کشور کرد که این موضوع با واکنش و اعتراضات شدید مردمی روبرو شده و تا به امروز ادامه داشته است.

پاپ که در سال 2017 از این کشور جنوب شرق اسیا بازدید نموده بود بارها کودتای ارتش را محکوم نموده و امروز نیز مراسم ویژه ای برای مسیحیان میانمار برگزار کرد.

وی در این مراسم خطاب به افراد حاضر گفت: شما مردم دوست داشتنی میانمار خشونت، تنش و سرکوب را تجربه می کنید.

پاپ با اشاره به آخرین ساعات زندگی مسیح گفت: او (حضرت مسیح) در برابر شرارت خود را تسلیم نمی کند، او اجازه نمی دهد که اندوه تمام وجودش را فرا گیرد. او در برابر تلخی شکست و ناامیدی عقب نشینی نمی کند.

این صحبتهای پاپ درحالی مطرح شده که میانمار یک کشور بودایی است و کمتر از 800 هزار مسیحی در آن سکونت دارند.

پاپ به عنوان یک شخصیت مهم که همیشه به اظهارنظر درباره بحران میانمار پرداخته است به مردم میانمار توصیه نموده که امید و اعتقاد خود را حتی در شب سیاه اندوه و حتی زمانی که شرارت و بدی در ظاهر در موضع برتر قرار گرفته است از دست ندهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 خرداد 1400 بروزرسانی: 19 خرداد 1400 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1829

به "پاپ خطاب به مردم میانمار: در برابر شرارت ناامید نشوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاپ خطاب به مردم میانمار: در برابر شرارت ناامید نشوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید