لنون: معجزه ای باید رخ دهد تا راهی دور بعد شویم، شاید فوتبال در اسپانیا و ایتالیا به سبکی متفاوت برگزار می گردد

به گزارش کشتی کروز، خبرنگاران : سرمربی سلتیک پس از شکست سنگین تیمش برابر یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا گفت: حالا باید معجزه گردد تا ما راهی دور بعد شویم.

لنون: معجزه ای باید رخ دهد تا راهی دور بعد شویم، شاید فوتبال در اسپانیا و ایتالیا به سبکی متفاوت برگزار می گردد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران ، نیل لنون، سرمربی سلتیک پس از شکست خانگی 3 بر صفر تیمش در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل یوونتوس گفت: نتیجه انعکاس خوبی از بازی نبود. ما 70 دقیقه با اختلافی بسیار تیم برتر میدان بودیم اما وقتی گل های مفت بخورید و اسیر اشتباهات فردی شوید انتظار نتیجه ای غیر از این را نباید داشت.

لنون در ادامه به انتقاد از عملکرد افه آمبروزه پرداخت، همان مدافع نیجریه ای که در رقم خوردن گل نخست یوونتوس مقصر اصلی بود. آمبروزه صبح روز بازی از آفریقای جنوبی مستقیما به اسکاتلند رفته بود و در حالی که به نظر می رسد هنوز خستگی ناشی از سفر را از تن بیرون نکرده در ترکیب نهاده شد.

لنون در این خصوص گفت: برای بازی دادن به آمبروزه ریسک کردیم اما او در صحنه گل اول واقعا ضعیف عمل کرد و بعد از آنها فرصت استثنایی را برای به تساوی کشاندن بازی از دست داد. حالا باید یک معجزه رخ دهد تا ما بتوانیم صعود کنیم. این روی بی رحم لیگ قهرمانان است.

سرمربی لنون در انتها هم به زد و خورد های درون محوطه جریمه یوونتوس به خصوص آنهایی که استفان لیشت اشتاینر انجام داد، اشاره نمود. وی با انتقاد از عملکرد تیم داوری مسابقه گفت: می خواهم از داور بپرسم که آیا فوتبال در اسپانیا یا ایتالیا به سبکی متفاوت انجام می گردد؟ هر بار که بازیکن من در محوطه جریمه یوونتوس حرکت می کرد یک خطا رخ می داد.

وی توضیح داد: ما 12 سال پیش هم با یوونتوس بازی کردیم و در آن بازی کریس ساتون در یک صحنه مشابه به آنچه که دیشب دیدیم یک پنالتی گرفت. بازیکن یوونتوس دفعه اولی که بازیکن ما را شارژ کرد با هشدار داور روبرو شد و دفعه بعدی که این کار را انجام داد یک پنالتی را به ما تقدیم کرد. این بار هم فرقی نداشت و داور باید به ما یک پنالتی می داد.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 388

به "لنون: معجزه ای باید رخ دهد تا راهی دور بعد شویم، شاید فوتبال در اسپانیا و ایتالیا به سبکی متفاوت برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لنون: معجزه ای باید رخ دهد تا راهی دور بعد شویم، شاید فوتبال در اسپانیا و ایتالیا به سبکی متفاوت برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید