پاساژ دراکولای تهران تخلیه و پلمب می گردد

به گزارش کشتی کروز، پاساژ آزاد، یکی از پاساژ های معروف محدوده سه راه جمهوری به دلیل ناایمنی و مسائل فراوان در ساختار ساختمان طی 10 روز آینده تخلیه و پلمب می گردد.

پاساژ دراکولای تهران تخلیه و پلمب می گردد

به گزارش ایسنا، سید محمد موسوی شهردار منطقه11 تهران در این خصوص گفت: طی فرآیند قانونی، مراجع ذیصلاح وضع ساختمان آزاد را ناایمن و بحرانی تشخیص داده اند، به همین علت. جلسات متعددی با حضور نمایندگان مالک و کسبه برگزار نموده ایم. علاوه براین طی بازدید از پاساژ، موارد خطرناک و اخطار های قانونی به مالک داده شد.

وی اضافه نمود: متأسفانه به اخطار ها ترتیب اثر جدی داده نشد. در نتیجه با دادستان جلسات متعدد، برگزار و شهرداری موظف شد که برطرف خطر را انجام دهد.

موسوی با بیان اینکه قریب به صد کاسب در ساختمان آزاد کار می نمایند و شهرداری نگران شرایط مالی این افراد است، اما نگرانی جدی تر امنیت جان کاسبان است گفت: با توجه به شرایط بحرانی، این ساختمان به زودی تخلیه و پلمب می گردد.

شهردار منطقه 11 تهران درباره مکاتبات با سازمان های خدماتی در خصوص قطع انشعابات آب، برق و گاز گفت: گاز این ساختمان قطع شده است و طی روز های آینده پس از قطع شدن انشعابت آب و برق، با حضور نیروی انتظامی و سرکلانتری، ساختمان آزاد از کسبه تخلیه و پلمب می گردد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه11، وی در انتها گفت: پس از تخلیه ساختمان آزاد معروف به دراکولا، برطرف خطر انجام خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 7 مرداد 1401 بروزرسانی: 7 مرداد 1401 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2294

به "پاساژ دراکولای تهران تخلیه و پلمب می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاساژ دراکولای تهران تخلیه و پلمب می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید