وعده های استاندار مبنی بر یاری به راه یاب ملل محقق نشد

به گزارش کشتی کروز، به گزارش خبرنگاران، آرش صادقیانی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: در سال گذشته با وجود مسائل عدیده اقتصادی تمام توان خود را به کار گرفتیم که تیم راه یاب ملل در سوپر لیگ باقی بماند.

وعده های استاندار مبنی بر یاری به راه یاب ملل محقق نشد

وی اضافه نمود: هرچند در لحاظ بودجه حتی یک دهم تیم های برتر لیگ هم نیستیم اما کار را از 16 مرداد شروع نموده ایم و هدف اصلی ما قهرمانی در لیگ است.

صادقیان گفت: پرچمدار ورزش کردستان در لیگ های برتر هستیم و هم اکنون جزو 9 استان حاضر در سوپر لیگ کشور هستیم.

وی اضافه نمود: تمام کوشش ما این است که اسپانسر را در تیم حفظ کنیم چرا که در استان های ضعیفی همانند کردستان اگر اسپانسر بخش خصوصی را از دست بدهیم شاید آن رشته ورزشی تا دهه ها به قهقرا برود.

سرمربی تیم والیبال راه یاب ملل مریوان در ادامه سخنان خود با انتقاد از خلف وعده استاندار کردستان مبنی بر حمایت اقتصادی از این تیم اظهار کرد: این وعده آقای استاندار برای تیم ما حاشیه های بسیاری را ایجاد کرد اما متأسفانه تا به امروز عملیاتی نشده است.

بیش از 90 درصد بازیکنان ما به تیم های لیگ فزونی معرفی شدند

صادقیان اضافه نمود: والیبال کردستان در رده های سنی نوجوانان و جوانان و امید بین دسته دوم و دسته سوم کشور قرار گرفته است و جزو ده استان آخر کشور است اما به لطف تیم راه یاب ملل شاهد جان گرفتن والیبال در این استان مستعد هستیم به گونه ای که هم اکنون بیش از هزار ورزشکار سازمان یافته در شهر مریوان در چهار سالن ورزشی مشغول به فعالیت هستند و سالن های این شهر دیگر ظرفیت ندارد.

وی اعلام کرد: با همفکری و حمایت اسپانسر تیم خوشبختانه تیم دوم راه یاب ملل مریوان در قالب ورزشکاران بومی استان در دسته دوم کشور حضور پیدا خواهد نمود تا در سال های آینده پشتیبان تیم اصلیمان در سوپر لیگ باشد.

صادقیان از تدوین برنامه 10 ساله برای توسعه والیبال در کردستان و کسب موفقیت های بیشتر به وسیله راه یاب ملل اطلاع داد و گفت: 40 نفر به وسیله استعداد یابی در تیم های پایه جذب شدند و بیش از 90 درصد بازیکنان ما به تیم های لیگ فزونی معرفی شدند.

وی اعلام کرد: تیم راه یاب ملل جزو جوان ترین تیم های سوپرلیگ کشور بوده و احتیاج به پرورش بازیکن در تمام پست ها داریم لذا طبیعی است که بیشتر بازیکنان ما از رده های جوانان و نوجوانان باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آبان 1400 بروزرسانی: 2 آبان 1400 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2021

به "وعده های استاندار مبنی بر یاری به راه یاب ملل محقق نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده های استاندار مبنی بر یاری به راه یاب ملل محقق نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید