معرفی 12 تا از بهترین هتل های دبی

به گزارش کشتی کروز، دبی یکی از محبوب ترین شهرهای امارات در بین گردشگران است. بیشتر تورهای امارات به مقصد دبی برگزار شده و بیشتر افراد هنگام سفر شخصی به امارات، شهر دبی را انتخاب می کنند. از همین رو تعداد مسافران و در نتیجه هتل ها و اقامتگاه های این شهر بسیار زیاد است. تعداد زیاد هتل های دبی در کنار این که دست مسافران را برای انتخاب یک اقامتگاه خوب باز می گذارد، ممکن است کار را برای انتخاب بهترین هتل هم سخت بکند. به همین دلیل در این مقاله از خبرنگاران سعی داریم تا 12 مورد از از بهترین هتل های دبی را برای شما معرفی کنیم. اگر قصد سفر به دبی و اقامت در بهترین هتل های دبی را دارید، ادامه مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید.

معرفی 12 تا از بهترین هتل های دبی

برای رزرو تور دبی خبرنگاران اینجا کلیک کنید:

بهترین هتل های دبی برای ایرانیان کدام اند؟

یکی از بهترین هتل های دبی برای ایرانیان، هتل 5 ستاره سوفیتل است. اگر قصد سفر به دبی به همراه خانواده را داشته باشید، هتل سوفیتل یکی از هتل هایی است که برای تمامی اعضای خانواده امکانات سرگرمیی فراهم کرده است. این هتل یک فضای بازی بسیار امن و دوست داشتنی برای بچه ها شما فراهم کرده است و شما می توانید با خیال راحت بچه ها خود را در این زمین بازی گذاشته و مطمئن باشید که از سفر خود بیشترین لذت را می برند.

بزرگترها می توانند هنگام اقامت خود در هتل سوفیتل، از امکانات بسیار زیاد این هتل مانند سالن های پرورش اندام و استخرهای آن لذت ببرند. در این هتل خانواده های ایرانی می توانند به راحتی به استخرهای سرپوشیده یا سرباز رفته و اوقات خوشی را هنگام سفر خود سپری کنند. در پایانی روز هم می توان به همراه کل خانواده، پیاده به ساحل جماهیر رفت و از غروب آفتاب لذت برد.

بهترین هتل های 5 ستاره دبی

دبی هتل های 5 ستاره زیادی دارد که همه آن ها امتیاز بسیار بالایی از طرف مسافران دریافت کرده اند. اما یکی از بهترین هتل های 5 ستاره دبی، هتل مینا السلام است. اگر می خواهید در سفر خود به دبی با فرهنگ و معماری عربی آشنا شوید و خود را کاملا در فضایی عربی حس کنید، هتل مینا سلام یکی از بهترین هتل های دبی برای شماست. چرا که در این هتل، تمامی طراحی و فضای داخلی به سبک عربی درست شده است.

تمامی اتاق های هتل مینا سلام رو به خلیج فارس بوده و مسافران می توانند به راحتی از نمای زیبای ساحل خلیج فارس لذت ببرند. این هتل همچنین امکانات بسیار زیادی مانند استخر سرپوشیده، سالن های ماساژ، اینترنت، کافی شاپ و رستوران و بسکمک امکانات دیگر دارد. تمامی اعضای خانواده شما می توانند در هتل مینا سلام اوقات خوبی را سپری کنند. یکی از محبوب ترین سرگرمیاتی که در هتل مینا سلام ارائه می شود، امکانات ماهیگیری است. این امکانات به مسافران اجازه می دهد تا در سواحل خلیج فارس به ماهیگری مشغول شوند. این فعالیت، می تواند بهترین سرگرمی برای سپری کردن وقت در کنار خانواده باشد.

بهترین هتل های 4 ستاره دبی

هتل ویدا یکی از بهترین هتل های 4 ستاره دبی است که در سال 2007 و نزدیک برج خلیفه تاسیس شده است. امکانات سرگرمیی بسکمک در هتل ویدا وجود داشته که برخی از آن ها شامل استخر رو باز، سالن ماساژ، رستوران های بسیار باکیفیت و سالن های ورزشی هستند. تمامی سالن ها و استخرهای هتل ویدا، نمای بسیار خوبی دارند و این هتل را به یکی از بهترین هتل های دبی تبدیل کرده اند.

این هتل 6 طبقه، 156 اتاق بسیار مجهز و تمیز دارد. تمامی اتاق ها قبل از تحویل به خوبی مرتب و نظافت می شوند. ملحفه های تمیز و ضد آلرژی برای تمامی اتاق ها گذاشته شده و مسافران در تمامی اتاق ها به اینترنت پرسرعت دسترسی خواهند داشت. چشم انداز و امکانت ویژه اتاق های هتل ویدا با یکدیگر فرق دارد. هنگام انتخاب اتاق، این موارد می توانند در هزینه های اتاق شما موثر باشند. اما در یک نگاه کلی باید گفت که هتل ویدا یکی از بهترین هتل های دبی برای یک اقامت رویایی است.

بهترین هتل های 3 ستاره دبی

یکی از هتل های بسیار زیبا و لوکس و 3 ستاره دبی، هتل بین المللی یورک است. این هتل در قلب منطقه تجاری دبی قرار داشته و به بسکمک از مراکز خرید معروف و معتبر دبی بسیار نزدیک است. طراحی داخلی این هتل بسیار زیبا بوده و مناسب تمامی سلیقه ها است. با بودجه ای بسیار کمتر از بودجه لازم برای هتل های 4 و 5 ستاره، می توان در هتل 3 ستاره یورک اینترنشنال اقامتی رویایی را تجربه کرد.

تمامی 111 اتاق این هتل، طراحی بسیار زیبا و شیکی داشته و به امکاناتی مانند اینترنت پرسرعت دسترسی دارند. از برخی از امکانات سرگرمیی این هتل می توان به استخر، سالن آفتاب گرفتن و رستوران های باکیفیت آن اشاره کرد. اگر می خواهید یک اقامت رویایی و مقرون به صرفه در دبی داشته باشید، هتل 3 ستاره یورک اینترنشنال یکی از بهترین هتل های دبی برای شماست.

هتل های با ساحل خصوصی دبی

یکی از جاذبه های گردشگری دبی برای مسافران، سواحل زیبای خلیج فارس است. بیشتر افراد در پی هتل های نزدیک به ساحل در دبی هستند. برخی از هتل ها حتی از نزدیکی به ساحل هم فراتر رفته و دارای یک ساحل خصوصی هستند. برخی از بهترین هتل های دبی با ساحل خصوصی شامل هتل سوفیتل، هتل ریتز کارلتون، هتل آنتارا و هتل آتلانتیس دبی است. تمامی این هتل ها دارای یک ساحل شنی خصوصی برای مسافران خود هستند. هتل ساحی جمیرا هم همانطور که از اسمش پیداست، یکی از بهترین هتل های دبی با ساحل اختصاصی است. بسکمک از سرگرمیات آبی را می توان در این هتل تجربه کرد و سفر بسیار هیجان انگیزی داشت.

بهترین هتل های دبی برای ماه عسل

بهترین هتل های دبی برای ماه عسل می توانند زیباترین خاطره ها را برای این سفر فراموش نشدنی رقم بزنند. ویژگی های مجذوب کننده دبی باعث شده است تا افراد زیادی از سراسر دنیا برای سفر به این شهر زیبا مشتاق باشند. شهری شگفت انگیز که شما را به مدرنیته پیوند می دهد و البته قیمت این سفر چندان مقرون به صرفه نخواهد بود. جاذبه های این شهر فراوان است و بدون شک می تواند سفری به یاد ماندنی و پر خاطره را پیش روی شما قرار دهد.

هتل رافلز دبی، یکی از بهترین هتل های دبی برای ماه عسل زوج های جوان است. تمامی اتاق های هتل رافلز، یک چشم انداز و نمای بسیار زیبا از شهر را به مسافران خود ارائه می دهند. یکی از رمانتیک ترین بخش های هتل رافلز دبی، باغچه و باغ زیبای محوطه آن است که می توان در آن ها قدم زد و از نمای زیبای گل ها لذت برد. این هتل دارای 248 اتاق است که تمامی آن ها دارای یک طراحی داخلی بسیار عالی و رمانتیک هستند و یک ماه عسل بسیار عالی برای شما رقم خواهند زد.

از سایر امکانات سرگرمیی هتل رافلز دبی می توان به استخر سرباز، سونا و جکوزی، سالن ماساژ، رستوران های بین المللی باکیفیت و بسکمک از امکانات سرگرمیی دیگر اشاره کرد. سایر هتل های زیبای دبی که در لیست هتل های رمانتیک دبی قرار می گیرند، شامل هتل سوفیتل، هتل مینا سلام و هتل آتلانتیس می شوند.

بهترین هتل های دبی برای ماه عسل

  1. هتل فایو پالم جمیره دبی

یکی از ایده آل ترین بهترین هتل های دبی برای ماه عسل که در ساحل واقع شده و برای سرگرمیات ساحلی مناسب است، هتل فایو پالم جمیره دبی نام دارد. 16 طبقه بوده و 460 اتاق غیر سیگاری برای پذیرایی از مهمانان خود مهیا کرده است. کارکنان در قسمت پذیرش چند زبان هستند و فرایند چک این و چک اوت شما را در سریعترین زمان ممکن مدیریت می کنند. در این هتل شما با امکانات رفاهی و مناسبی مانند دسترسی به وای فای بدون هزینه، خدمات مبادله ارزی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان و صندوق امانات روبرو هستید. البته ناگفته نماند تعدادی مغازه نیز در فضای هتل وجود دارند که به شما کمک می کنند تا خریدی آسان و راحت را تجربه کنید.

سرویس اتاق، سرویس انتقال، خدمات کرایه اتومبیل، آرایشگاه، اتوبوس شاتل، گشت شهری و خشکشویی از جمله امکانات دیگری هستند که در این هتل به شما ارائه می شوند. صبحانه و ناهار شما قابل رزرو بوده و رستوران در فضایی با تهویه مطبوع و مناسب برای غیر سیگاری ها، منتظر ورود شما هستند. غذاها رژیمی و حلال هستند و سرآشپزها مهارت فراوانی در تهیه وعده های غذایی برای بچه ها دارند. در فضای بیرونی سالن های آفتاب و چترهای آفتابی در قسمت تراس با 5 استخر منحصر به فرد در یک محیط مناسب برای استراحت و کسب آرامش، انتظار شما را می کشند. اتاق های بدنسازی، آبگرم، سونا، حمام بخار، سالن زیبایی و ماساژ درمانی نیز با پرداخت هزینه های جدا به شما کمک می کنند تا سفری مجذوب کننده داشته باشید.

  1. هتل فور سیزن ریزورت دبی

هتلی پنج ستاره که در سال 2014 طراحی و ساخته شد و دارای فضای سبز، 2 استخر شنا، ساحل خصوصی، یک آبشار زیبا و فضای باز است که در 15فاصله دقیقه ای از فواره دبی قرار گرفته است. اتاق ها و سوئیت ها در این هتل که یکی از بهترین هتل های دبی برای ماه عسل محسوب می شود همگی به سبک عربی، مدرن و شرقی تزیین شده اند. در این هتل 2 زمین تنیس و همچنین مسیر پیاده روی در کنار ساحل نیز وجود دارد که به شما کمک می کند تا از لحظات خود در این فضا به خوبی استفاده کنید. فاصله این هتل تا فرودگاه 20 کیلومتر است و تنها با طی کردن فاصله 20 دقیقه ای رانندگی، می توانید خرید های خوبی انجام دهید.

268 اتاق دارد که در کنار واحد های تجاری کوچک که برای خرید هدیه مناسب هستند، به شما خدمت رسانی می کنند. حمل و نقل فرودگاهی، نگهداری بچه ها، خدمات صبحانه، روزنامه، دستگاه خودپرداز، خدمات تبدیل ارز، سالن زیبایی، سالن کامپیوتر و اینترنت وای فای از جمله امکانات هتل فور سیزن ریزورت دبی هستند. کارکنان چند زبان هستند و به زبان های چینی، عربی، کره ای، ژاپنی، پرتغالی، روسی، اسپانیایی، ایتالیایی، آلمانی، انگلیسی و فرانسوی مسلط هستند. علاوه بر تمام امکاناتی که به آنها اشاره کردیم در این هتل استخر در فضای باز، استخر سرپوشیده با آب گرم، جکوزی، مرکز سلامتی، سونا، تجهیزات تنیس و بدمینتون، ماهیگیری، قایقرانی و غواصی از جمله امکانات مجذوب کنندهی هستند که در فضایی پر از آرامش به شما عرضه خواهند شد.

  1. هتل آتلانتیس دِ پالم دبی

از جمله هتل های دیگری که در دسته بهترین هتل های دبی برای ماه عسل قرار گرفته اند، هتل آتلانتیس دِ پالم دبی است. این هتل با 1539 سوئیت و اتاق با دکوراسیون و معماری داخلی ترکیبی از سبک های اقیانوسی و عربی و امکاناتی مانند تهویه، بالکنی چشم نواز و ویژه ترین خدمات، در خدمت شما است. در اتاق ها، نشیمن از فضای خواب جدا شده و امکاناتی مانند صندوق امانات، مینی بار، سرویس بهداشتی، اینترنت وای فای، تلویزیون و چای یا قهوه ساز تعبیه شده اند. باشگاه بچه ها بازی ها و برنامه های روزانه و سرگرمی های متنوعی را در اختیار بچه ها شما قرار می دهد و کنترل و نظارت بر فضای فعالیت بچه ها به صورت مستمر انجام میشود.

در رستوران یوان می توانید غذاهای سنتی چین را در فضایی تلفیقی از معماری چین و دنیای مدرن میل کنید. رستوران نوبل در این هتل جایزه بهترین رستوران ها را برنده شده و غذاهای ژاپنی تلفیقی با غذاهای عربی را به شما ارائه می دهد. مرکز اسپا، خدمات ماساژ و باشگاه بدنسازی از جمله دیگر خدمات این هتل هستند. این هتل در سال 2008 افتتاح شد و تقلیدی مجذوب کننده از جزیره بهشتی آتلانتیس است که در باهاما واقع شده است. ناگفته نماند که شما در این هتل که یکی از بهترین هتل های دبی برای ماه عسل است می توانید سفری 15 دقیقه ای با هلیکوپتر در اطراف دبی و یا برای ترانسفر فرودگاهی خود داشته باشید. تبدیل ارز، ترانسفر فرودگاهی، خشکشویی، سالن زیبایی و کرایه ماشین از خدمات دیگر این هتل هستند.

  1. هتل المها دیزرت ریزورت دبی

این هتل لوکس که یکی از بهترین هتل های دبی برای ماه عسل محسوب میشود در سال 1999 فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. مرکز شهر دبی با این هتل تنها 45 دقیقه فاصله دارد و چشم اندازهایی چشمگیر از حیات وحش را به شما ارائه می کند. در این هتل 42 سوئیت و اتاق جانمایی شده که مجموعه بی نظیری از پیشنهادات غذایی را نیز برای شما دارد. هتل المها دیزرت ریزورت دبی امکاناتی مانند استخر، سالن بدنسازی در کنار فضایی آرامش بخش برای استراحت و سرگرمی را در اختیار شما قرار میدهد. این هتل 5 ستاره واحدهای تجاری کوچک و 24 ساعته ای برای خرید هدیه دارد و از جمله امکانات آن می توان به خشکشویی، حمل و نقل فرودگاهی، نگهداری از بچه ها، صبحانه، روزنامه، نوشیدنی قهوه و چای، خدمات ارزی، سالن کامپیوتر، دستگاه فکس و کپی اشاره کرد.

پذیرش 24 ساعته است و اینترنت وای فای و سیمی نیز به صورت رایگان در تمام قسمت های هتل حتی رستوران و لابی، در دسترس عموم واقع شده است. کارکنان این هتل چند زبانه هستند و به زبان های ژاپنی، عربی، انگلیسی و چینی کاملا مسلط بوده و آماده پذیرایی از مهمانان و گردشگران خواهند بود. در این هتل نیز مرکز تناسب اندام، سونا، مرکز سلامتی، آب گرم، استخر روباز، در کنار کافه که انواع و اقسام نوشیدنی های خوش طعم و خوش عطر گرم و سرد را سرو می کند، وجود دارد. در هر حال اگر به خدمات دیگری نیاز داشتید، کافیست به پذیرش مراجعه کنید و با پرداخت هزینه جداگانه، از این خدمات بهره مند شوید.

  1. هتل جی دبلیو ماریوت مارکوییس دبی

هتل جی دبلیو ماریوت مارکوییس دبی 5 ستاره از جمله بهترین هتل های دبی برای ماه عسل است که امکانات مجذوب کنندهی مانند سالن ماساژ، استخر روباز، سالن ورزش، سالن های بزرگ، 15 رستوران و اینترنت رایگان دارد. این هتل مابین دو برج تجاری امارات مال و دبی مال واقع شده و ایستگاه مترو بیزنس بِی و کانال نو شهر دبی در نزدیکی آن قرار دارند. همه 1608 واحد اقامتی این هتل به زیباترین و باشکوه ترین روش دکوراسیون شده اند و به تلویزیون فول اچ دی مجهز هستند. پنجره ها از کف تا سقف را پوشش داده و شما نمایی زیبا از شهر دبی را میبینید. رستوران های این هتل در کنار کافه ها، غذاهای محلی و بین المللی فوق العاده ای را سرو می کنند و شما در رستوران های این هتل می توانید خود را به غذاها و طعم های اصیل و هیجان انگیزی دعوت کنید.

به شما پیشنهاد می کنیم که حتما در سفر ماه عسل خود به کافه لوکسی که در طبقه آخر برج تعبیه واقع شده است بروید و آسمان بی نظیر دبی را دیدن کنید. فاصله این هتل با کلاب گلف امارات 11 مایل است و شما با طی کردن مسافتی 25 دقیقه ای می توانید خود را به فرودگاه بین المللی دبی برسانید. 8 نوع اتاق در این هتل وجود دارد که شامل اتاق بزرگ لوکس، اتاق دو نفره با دسترسی به سالن، سوئیت با دسترسی به سالن، اتاق بزرگ لوکس رو به دریا، سوئیت بزرگ لوکس، اتاق دو نفره لوکس، اتاق دو نفره لوکس رو به دریا و سوئیت دو نفره با دسترسی به سالن است.

  1. هتل فرمونت پالم دبی

هتلی لوکس با امکاناتی جالب که اگر قصد دارید برای ماه عسل به دبی بروید به شما پیشنهاد می کنیم که این هتل را که یکی از بهترین هتل های دبی برای ماه عسل است، انتخاب کنید. هتل فرمونت پالم دبی که اتاق های لوکس و چشم اندازهای دیدنیی را به شما ارائه می کند. در این هتل 2 استخر شنا وجود دارد که در کنار ردیف صندلی های چیده شده در ساحل به شما این امکان را می دهند که آرامش از دست رفته را، بازگردانید. به علاوه اتاق های زیبا و تمیز این هتل با دکوراسیون فوق العاده، تمام گردشگران و میهمانان خود را راضی می کنند. اتاق ها چشم انداز هایی متفاوت رو به دریا و باغی سرسبز دارند که متناسب با سلیقه خود، می توانید اتاق مورد علاقه را انتخاب کنید.

این هتل چندین رستوران دارد که یکی از آنها مخصوص سرو غذاهای برزیلی است و طعم های فوق العاده ای را به شما ارائه می کند. در کافی شاپ با انواع نوشیدنی ها، دسرها و شیرینی جات از شما پذیرایی می شود و صبح ها می توانید بعد از میل کردن صبحانه خود را به باشگاه برسانید، در استخر شنا کرده و نیروی از دست رفته را بدست آورید. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 34 کیلومتر است و به سمت امارات مال، شاتل رایگان دارد که در کوتاه ترین زمان ممکن شما را به پیست اسکی این مال خواهد رساند. از دیگر تجهیزات این هتل اتاق جلسات، خشکشویی، فکس و کپی، اینترنت رایگان و خدمات لباسشویی است.

  1. هتل پارک حیات دبی

اقامتگاه و هتل لوکس و پنج ستاره هتل پارک حیات دبی که تنها با ده دقیقه پیاده روی شما را به باشگاه گلف و قایق سواری کریک خواهد رساند و جزء بهترین هتل های دبی برای ماه عسل دسته بندی شده است. 223 سوئیت و اتاق مجهز به اینترنت رایگان، دیوارهای عایق صوت، حمام سنتی، استخر و غیره دارد که در فضایی مدرن و لوکس از شما پذیرایی می کند. پذیرش 24 ساعته است و خدمات متنوعی مانند تبدیل ارز، تور و بلیط، انبار چمدان و دستگاه خودپرداز نیز در لابی وجود دارد. نظافت ها به صورت روزانه انجام می شود و خدمات اتوشویی، خشکشویی و اتوکشی نیز با هزینه جدا برای شما انجام خواهند شد. فضای مخصوص سیگاری ها جدا بوده و نگهداری از بچه ها با هزینه مجزا امکان پذیر است.

شما می توانید در این هتل ماشین اجاره کنید و از خدمات VIP، بسته بندی و بردن بیرون ناهار، مغازه های خرید سوغاتی، سوئیت های مخصوص ماه عسل، روزنامه و سالن زیبایی نیز استفاده کنید. کارمندان هتل به 22 زبان مختلف مانند فارسی، انگلیسی، ترکی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، عربی و غیره مسلط هستند. استخر هتل روباز است و در کنار سونا و حمام ترکی و باشگاه بدنسازی، خدمات ویژه و منحصر به فردی را به شما ارائه می کند. خبر خوب برای عاشقان کتاب اینکه کتابخانه هتل یکی از مجهزترین و بهترین کتابخانه های شهر دبی است. 4 رستوران مختلف در این هتل غذاهای فرانسوی، دریایی تایلندی و سبک را هر روز و در تمام ساعات برای شما سرو می کنند.

  1. هتل وان اَند اُنلی رویال میراژ

هتلی لوکس و یکی دیگر از بهترین هتل های دبی برای ماه عسل که در نوار ساحلی جمیرا واقع شده است. هتل وان اَند اُنلی رویال میراژ تنها 20 دقیقه با مرکز شهر و فرودگاه بین المللی فاصله دارد. 246 سوئیت و اتاق در کنار صرافی، صندوق امانات، اینترنت رایگان، سوپرمارکت و فروشگاه سوغاتی از جمله خدمات مستقر در این هتل هستند. در سایت هتل باغ و زمین بازی مستقر شده و سرویس نگهداری کودک، خدمات پزشکی، سرویس بیدار باش، سرویس اتاق، سالن زیبایی و خشکشویی از دیگر امکانات مجذوب کننده و ویژه این هتل هستند. استخرهای روباز و سرپوشیده در کنار منطقه مخصوص شنا و آب بازی، می توانند شما را به آرامشی بی نظیر دعوت کنند.

همچنین جکوزی، سالن های آفتاب، چترهای آفتابی و تراس در کنار فضا های سرگرمیی مانند والیبال ساحلی، زمین تنیس، زمین والیبال، زمین مینی گلف، ماهیگیری و زمین گلف از جمله خدماتی هستند که شما می توانید در مدت زمان اقامت خود در این هتل، از آنها استفاده کنید. البته سرگرمیات آبی مانند اسکی در آب، جت اسکی، قایقرانی، غواصی و موج سواری را نیز از قلم نیاندازید. همچنین سونا بخار و ماساژ درمانی می توانند شما را به آرامشی محض دعوت کرده و نیروی از دست رفته را به شما برگرداند. رستوران های هتل غذاهای محلی و بین المللی را سرو می کنند و شما می توانید هر روز صبحانه و شام را در رستوران هتل خود میل کنید. ناگفته نماند که در لیست منو غذایی رستوران هتل، غذاهای گیاهی و بدون گلوتن نیز آماده سرو شدن هستند.

  1. میراژ ریزورت دبی

هتلی بسیار باکیفیت در دسته بهترین هتل های دبی برای ماه عسل که در جزیره دیره دبی واقع شده است. هتل میراژ ریزورت دبی از جمله هتل هایی است که ساحل اختصاصی دارد و به همین دلیل در میان دنیاگرد ها به شدت پرطرفدار است. در هتل شاتل فرودگاهی وجود داشته و تنها 8 کیلومتر با مرکز تجارت دنیای و مرکز خرید سیتی واک فاصله دارد . فرودگاه بین المللی دبی نیز در 8 کیلومتری آن قرار گرفته و با امکاناتی مانند اینترنت وای فای رایگان، استخر شنا، ساحل اختصاصی، اتاق های خانواده، بار و شاتل فرودگاهی از شما پذیرایی می کند. سایت هتل در یک باغ بسیار زیبا مستقر شده و پذیرش به صورت شبانه روزی و 24 ساعت جوابگوی نیازهای شما خواهد بود. امکاناتی مانند خدمات تبدیل ارز، خشکشویی، اتوشویی، اتوکشی، لباسشویی، اتاق جلسات و کنفرانس، فتوکپی و فکس از جمله خدمات ارائه شده در این هتل هستند.

پرسنل مجرب مجموعه همگی مسلط به زبان های عربی، آلمانی، فرانسوی، انگلیسی، روسی، تایلندی و هندی هستند. شما در این هتل می توانید در استخر شنای روباز شنا کنید، در تراس آفتاب بگیرید و در باشگاه بدنسازی با مجهزترین تجهیزات ورزش کنید. کلاس های یوگا و ماساژ، اتاق بخار، مرکز سلامت، اسپا، جکوزی داغ، سونا و سرسره آبی همگی از جمله مزیت های اقامت در این هتل هستند. این هتل که از بهترین هتل های دبی برای ماه عسل محسوب می شود، 5 رستوران دارد که با انواع غذاهای تایلندی، مدیترانه ای، دریایی، بین المللی، آرژانتینی، باربیکیو و غذاهای آسیای شرقی از شما پذیرایی می کند.

  1. ریکسوس پریمیوم دبی JBR

هتل ریکسوس پریمیوم دبی یکی از هتل هایی است که که در کنار اقامتی بی نظیر، رستوران های مجذوب کننده و غذاهای لذیذی را نیز به شما ارائه می کند. این هتل که از بهترین هتل های دبی برای ماه عسل محسوب می شود حتی در شب نیز نمایی زیبا و چشم نوازی را به شما هدیه خواهد کرد. در این هتل 5 ستاره فوق لوکس که با 35 طبقه و از 2 ساختمان تشکیل شده، شما با خدماتی مانند ترانسفر مراکز خرید، کافی نت، خدمات تور گردشگری، ترانسفر فرودگاهی، اتاق ملاقات، کتابخانه، فضای سمینارها، اتاق نظافت، اتو کشی و شستشوی لباس رو به رو هستید. در هتل ریکسوس پریمیوم دبی امکانات دیگری مانند کافی نت، اینترنت وای فای، صندوق امانات، خودپرداز، فروشگاه، سالن زیبایی، خدمات عروس، چتر ساحلی، فضای افراد افراد غیرسیگاری و انبار چمدان نیز در دسترس همگان قرار دارند.

از جمله امکانات سرگرمیی هتل می توان به استخر بچه ها، کافه کنار استخر، استخر روباز، چتر آفتاب گیر، سونا، جکوزی و حمام ترکی نیز اشاره کرد. همچنین زمین گلف، موسیقی زنده، باشگاه شبانه، باشگاه زمین بازی بچه ها و ساحل اختصاصی از جمله امکانات دیگر این هتل محسوب می شوند. در پایان باید ضمیمه کنیم که صبحانه های قاره ای هر روز صبح برای شما سرو می شوند و خدمات سرو غذا شبانه روزی است. ضمن اینکه هر 5 رستوران این هتل با ارائه غذا های آمریکایی، دریایی و گریل شده همچنین غذاهای محلی و بین المللی و نوشیدنی های سرد و گرم لذیذ، تمام تلاش خود را می کنند که سلیقه های مختلف مسافران را پوشش دهند.

بهترین هتل های دبی نزدیک مراکز خرید

مراکز خرید بسیار زیادی در دبی وجود دارد که بیشتر مسافران حتما در طول سفر خود به آن ها سری خواهند زد. برای همین مسافران ترجیح می دهند که در هتل های نزدیک به مراکز خرید دبی اقامت داشته باشند. یکی از این مراکز خرید که جزو بزرگترین مراکز خرید دنیا محسوب می شوند، مرکز خرید دبی مال است که در سال 2008 افتتاح و از آن زمان تبدیل به یکی از پر طرفدارترین مراکز خرید دبی شد. برخی از بهترین هتل های دبی نزدیک به مرکز خرید دبی مال، شامل هتل های آرمانی و هتل آدرس دبی مال است. سایر هتل های دبی هم به برخی از مراکز خرید نزدیک هستند. اما این دو هتل جزو هتل های لوکس دبی هستند که نزدیک به بزرگترین مرکز خرید دبی قرار دارند.

هتل های مقرون به صرفه دبی

هتل ها و اقامتگاه های زیادی در هتل واقع شده است. بسکمک از این هتل ها در بین بهترین هتل های دنیا قرار داشته و امکانات بسکمک را در اختیار مسافران قرار می دهند. اما طبیعتا هزینه اقامت در بهترین هتل های دبی بسیار زیاد است. اما باز هم می شود بهترین هتل های مقرون به صرفه دبی را شناخت و در آن ها اقامتی عالی با امکاناتی بسیار مناسب داشت. بهترین هتل های مقرون به صرفه دبی که در منطقه ها عالی این شهر واقع شده اند و به بسکمک از جاذبه های گردشگری و مراکز خرید این شهر نزدیک هستند شامل هتل دریم پلاس دبی، هتل کلاریج، هتل فونیکس، هتل دلمون پلس و هتل سیتی استار دبی می شوند. این هتل ها هزینه بسیار کمتری نسبت به هتل های لوکس دبی داشته و باز هم امکانات زیادی مانند اینترنت، رستوران و کافه را برای مسافران خود به ارمغان آورده اند.

بهترین هتل های دبی برای سفر خانوادگی

هنگام انتخاب یک هتل عالی در بین بهترین هتل های دبی برای سفر خانوادگی، باید امکانات سرگرمیی هتل برای بچه ها را هم در نظر بگیرید. هتل هابتور گرند دبی یکی از بهترین هتل های دبی با امکانات سرگرمیی برای بچه ها است. از جمله این امکانات می توان به فضای بازی برای بچه ها، سرویس نگه داری از بچه ها و استخرهای مخصوص برای بچه ها شما اشاره کرد. تمامی امکانات سرگرمیی این هتل مجلل در دبی، برای بزرگترها هم وجود داشته و تمام اعضای خانواده می توانند در محیط آرامش بخش و سرسبز هتل هابتور گرند اوقات خوشی را سپری کنند.

بهترین هتل های دبی برای سفر کاری

یکی از مهم ترین نکات درباره هتل برای افرادی که به سفر تجاری می روند، داشتن امکانات مختلف برای برگذاری جلسات و سرویس ایاب ذهاب به سطح شهر و همچنین نزدیک بودن هتل به مراکز تجاری و شرکت های مختلف است. یکی از هتل هایی که تمامی این خدمات را ارائه می دهد و در بین هتل های لوکس و 5 ستاره دنیا واقع شده است، هتل جمیرا امارات است. این هتل یکی از بهترین هتل های دبی با سالن های کنفرانس متعدد برای برگذاری جلسات و سمینارهای شرکت های مختلف بوده و دسترسی از آن به فرودگاه و سایر مراکز تجاری شهر دبی بسیار آسان است. بیشتر افرادی که قصد سفر تجاری به دبی را دارند، برج هتل جمیرا امارات را برای اقامت خود انتخاب می کنند.

بهترین هتل های دبی با ویو برج خلیفه

برج خلیفه دبی، بلندترین سازه دنیا و یکی از جاذبه های گردشگری محبوب در دبی است. بدیهی است که بیشتر مسافران ترجیح بدهند تا هنگام اقامت خود در دبی، از این برج زیبا دیدن کنند یا حتی نمای اقامتگاه آن ها رو به برج خلیفه باشد. یکی از بهترین هتل های دبی که اطراف برج خلیفه ساخته شده و نمای زیبایی از این برج را به مسافران ارائه می دهد، هتل آدرس بولوارد دبی است. این هتل لوکس 5 ستاره دارای 196 اتاق به همراه امکاناتی مانند استخرهای سرباز، سالن های ورزشی، تاکسی سرویس و رستوران های 24 ساعته است. فاصله هتل آدرس بولوارد دبی با برج خلیفه تنها 400 متر بوده و فقط 5 دقیقه با ماشین طول می کشد تا به این برج برسید.

کدام هتل ها در دبی پارک آبی دارند؟

هتل آتلانتیس، یکی از لوکس ترین و بهترین هتل های دبی، تنها هتل در دبی با پارک آبی داخلی است. پارک آبی این هتل لوکس و مجلل می تواند اوقات بسیار خوبی را برای بچه ها شما به ارمغان بیاورد. در ضمنً گفتنی است که هتل آتلانتیس دبی یکی از بهترین هتل های دبی با ساحل خصوص است. این هتل در جزیره های نخلی جمیرا واقع شده است و یکی از بهترین چشم اندازها را در بین هتل های دبی دارد. این هتل زیبا و مدرن دارای 1359 اتاق است که تمامی آن ها دارای طراحی داخلی به سبک عربی هستند. تمامی اتاق های این هتل چشم انداز زیبایی رو به دریای خلیج فارس داشته و بهترین تجربه را در سفر برای مسافران به ارمغان می آورند.

سوالات متداول

لوکس ترین هتل دبی کدام است؟

یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های دبی با ساحل خصوصی و پارک آبی، هتل آتلانتیس دبی است.

بهترین هتل های دبی در کدام منطقه قرار دارند؟

بهتـرین هتل های دبی در نزدیکی دبی مال و برج خلیفه بنا شده اند.

بهترین هتل های ساحلی دبی کدام اند؟

هتل شرایتون، هتل ساحلی جمیرا و هتل آتلانتیس جزو بهترین هتل های ساحلی دبی هستند.

منبع: الی گشت
انتشار: 14 دی 1401 بروزرسانی: 14 دی 1401 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2376

به "معرفی 12 تا از بهترین هتل های دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 12 تا از بهترین هتل های دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید