هنوز برای حمایت از دولت ایتالیا تصمیم نگرفته ام

به گزارش کشتی کروز، خبرنگاران: نخست وزیر سابق ایتالیا تاکید نمود، در مورد اعلام حمایت یا عدم حمایت حزب اش از دولت این کشور هنوز تصمیم نگرفته است.

هنوز برای حمایت از دولت ایتالیا تصمیم نگرفته ام

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز؛ سیلویو برلوسکونی نخست وزیر سابق ایتالیا در جمع خبرنگاران در مورد حمایت یا عدم حمایت حزبش از دولت انریکو لتا توضیح داد، ما منتظریم ببینیم چه اتفاقی می افتد. ما به سخنان لتا در مجلس گوش می دهیم و سپس تصمیم گیری خواهیم کرد.

انریکو لتا میخواهد از مجلس ایتالیا رای اعتماد بگیرد. 5 وزیر دولت ایتالیا از سمت خود استعفا داده اند ولی لتا با این درخواست مخالفت نموده است.

نمایندگان مجلس ایتالیا نیز تهدید نموده اند که در صورتی که برلوسکونی از سنا اخراج گردد، به صورت دسته جمعی استعفا خواهند داد.

برلوسکونی از سوی دادگاه عالی ایتالیا به جرم کلاهبرداری مالیاتی به 4 سال زندان محکوم شده و به نظر می رسد کمیته ویژه سنا در نشست روز 4 اکتبر خود به اخراج وی از سنا رای دهند.

ایتالیا سومین اقتصاد بزرگ منطقه یورو با بحران بیکاری و بدهی روبرو است. وی اضافه کرد، تاثیرات منفی آنچه که در ایتالیا اتفاق می افتد تنها به مرزهای این کشور محدود نخواهد شد و این تاثیرات در کل اروپا احساس می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 444

به "هنوز برای حمایت از دولت ایتالیا تصمیم نگرفته ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنوز برای حمایت از دولت ایتالیا تصمیم نگرفته ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید