نمایشگاه آثار عکاسی سوگواره عکس بغض نگاه در تبریز شروع به کار کرد

به گزارش کشتی کروز، نمایشگاه آثار عکاسی سوگواره عکس بغض نگاه از دوم مهرماه امسال کار خود را شروع و تا هشتم مهرماه در مجموعه هنری مهر و ماه پردیس فرهنگی سینمایی قدس تبریز برپا خواهد بود.

نمایشگاه آثار عکاسی سوگواره عکس بغض نگاه در تبریز شروع به کار کرد

به گزارش خبرنگاران، رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی در آیین افتتاح نمایشگاه آثار عکاسی سوگواره بغض نگاه در نگارخانه ماه حوزه هنری، اظهار کرد: شهادت حضرت امام حسین (ع) حرارتی است که تا ابد خاموش نمی گردد و هر کس رهرو واقعی سیدالشهداء باشد، رستگار می گردد.

سیدمحمدحسین بلاغی با بیان این که اهالی فرهنگ و هنر با استفاده از هنر خود به آستان امام حسین (ع) عرض ارادت می نمایند، ادامه داد: عکس های بسیار ارزشمندی از عزاداری های حسینی در سراسر استان به دبیرخانه این سوگواره ارسال شده بود که از میان این آثار، کارهای فاخری برگزیده شده و در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

وی با بیان این که این سوگواره پس از مدت ها برای بار دیگر در حوزه هنری استان راه اندازی شده است، اظهار کرد: امیدواریم این سوگواره در سال های آینده پر رونق تر برگزار گردد.

رئیس حوزه هنری استان با بیان اینکه افتتاح نگارخانه ماه حوزه هنری فصل جدیدی از فعالیت های نمایشگاهی را در استان باز نموده است، اظهار کرد: امیدواریم نمایشگاه آثار اساتید عرصه های مختلف هنری به ویژه نمایشگاه آثار عکاسی در این نمایشگاه برپا گردد.

علاقمندان می توانند از ساعت 16 تا 19 از این نمایشگاه بازدید نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 582

به "نمایشگاه آثار عکاسی سوگواره عکس بغض نگاه در تبریز شروع به کار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه آثار عکاسی سوگواره عکس بغض نگاه در تبریز شروع به کار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید