تور ارزان فرانسه: موتورسواران تور بین المللی پاریس تا پرسپولیس از چه شهرهای ایران عبور می نمایند؟

به گزارش کشتی کروز، خبرنگاران :موتورسواران تور گردشگری بین المللی پاریس تا پرسپولیس با ورود به خاک ایران از جاذبه های طبیعی، تاریخی و گردشگری کشور بازدید خواهند کرد.

تور ارزان فرانسه: موتورسواران تور بین المللی پاریس تا پرسپولیس از چه شهرهای ایران عبور می نمایند؟

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، گردشگران شرکت کننده در تور گردشگری بین المللی پاریس تا پرسپولیس 20 نفر از کشورهای فرانسه، سوییس و هلند هستند که با 16 دستگاه موتورسیکلت سنگین و سه دستگاه خودرو دو دیفرانسیل از شهر پاریس در فرانسه سفر خود را شروع نموده و آدینه دوم اردیبهشت سال 1401 به وسیله مرز ماکو وارد استان آذربایجان غربی شده اند.

این تور گردشگری با هدف مقابله با ایران هراسی و در راستای معرفی فرهنگ، تمدن، آثار و جاذبه های تاریخی و گردشگری ایران با هماهنگی کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی، کشورمان را به عنوان یکی از مقاصد امن و زیبای گردشگری خود انتخاب نموده اند تا سفیر امنیت، فرهنگ و تمدن ایران اسلامی باشند.این گردشگران موتورسوار طی 21 روز حضور در ایران با عبور از شهرهای کندوان، تبریز، سقز، کرمانشاه، گلپایگان، اصفهان و یاسوج از جاذبه های تاریخی و گردشگری این شهرها بازدید خواهند کرد.

در ادامه به مدت چهار روز در شهر شیراز اقامت خواهند داشت و پس از بازدید از جاذبه های تاریخی و گردشگری این شهر در راستا بازگشت از شهرهای اصفهان، اراک، قزوین و استان گیلان عبور و ایران را به وسیله مرز آستارا به مقصد فرانسه ترک خواهند کرد.

رالی پاریس تا پرسپولیس یک بار در سال 1971 میلادی از سوی یک شرکت فرانسوی برگزار گردید که در معرفی ایران اثر زیادی داشت. بعد از آن رالی برای 43 سال متوقف ماند تا این که شرکت فرانسوی مجری پروژه، تصمیم گرفت بار دیگر خاطره آن رالی را با اعمال تغییراتی در سیستم ماشین ها زنده کند. این رالی قرار بود با همکاری کانون دنیاگردی و اتومبیلرانی سال 1393 برگزار گردد که پیروز نشد اسپانسر جذب کند که البته بی تاثیر از شرایط سیاسی نبود. پس از آن، رالی ها و تورهای زیادی به این عنوان برگزار گردیده که البته با نسخه اصلی تفاوت دارد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 18 خرداد 1401 بروزرسانی: 18 خرداد 1401 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2248

به "تور ارزان فرانسه: موتورسواران تور بین المللی پاریس تا پرسپولیس از چه شهرهای ایران عبور می نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فرانسه: موتورسواران تور بین المللی پاریس تا پرسپولیس از چه شهرهای ایران عبور می نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید