مقاله: آشنایی با سیستم شوتینگ زباله

به گزارش کشتی کروز، نوع دوم، سیستم با جدا کننده زباله در مبداء می باشد در واقع در این سیستم کانال از دو قسمت جهت هدایت زباله های تر و زباله های خشک بصورت جداگانه تشکیل شده است و در ابتدا زباله ها بصورت جداگانه به سمت سطل مخصوص خود هدایت می شوند و براحتی زباله های قابل بازیافت بصورت جداگانه جمع آوری می گردند ومی توانند مجددا به چرخه بازیافت باز گردند.

مقاله: آشنایی با سیستم شوتینگ زباله

سیستم شوتینگ زباله کانال های شوت زباله در ساختمان های بلند مرتبه از ورق استیل استنلس با ضخامت 0,8 یا ا میلیمیتر ساخته میشود که گاهی بعلت پایین آوردن هزینه و قیمت شوتینگ زباله از ورق فولادی و گالواهمه استفاده میکنند.

این دستگاه بیشتر در مجتمع ها و ساختمانهایی که تعداد واحد های بیشتری دارند و قاعدتا حجم زباله بیشتری دارند که با عث انباشه شدن کیسه های زباله در اتاقک زباله می شود استفاده می شود تا از حجم زباله کاسته شده و حمل آن هم آسانتر شود.

در برج های مسکونی و تجاری دفع زباله ها همواره امر مهمی بحساب می آید.از گذشته تا بحال سیستم همواره مورد استفاده قرار میگرفته است.

نوع اول، متداول ترین نوع سیستم شوت زباله می باشد، که در آن از سطل زباله معمولی استفده می شود و پس از قرار گیری زباله در کانال شوتینگ به سمت سطل زباله هدایت می شود و عملیاتی دیگری از قبیل فشرده سازی و یا جداسازی در این نوع انجام نمی شود، البته در این سیستم تمامی قطعات دیگر همانند کانال تهویه هوا، سیستم شستشو و… نصب می گردند

منبع مقاله: آشنایی با سیستم شوتینگ زباله

انتشار: 21 مهر 1400 بروزرسانی: 21 مهر 1400 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2007

به "مقاله: آشنایی با سیستم شوتینگ زباله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: آشنایی با سیستم شوتینگ زباله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید