تور استانبول: لوکسترین هتل های استانبول

به گزارش کشتی کروز، هیچ شهری در دنیا وجود ندارد که مانند استانبول دقیقا بین دو قاره واقع شده باشد. این شهر جادویی که محل دیدار شرق و غرب است، پر است از مناره ­ها، جاذبه­ های شگفت­ انگیز، و تنوع فرهنگی که بسیار هیجان ­انگیز هستند. موقعیت استراتژیک شهر و موقعیت آن در قلب جاده ابریشم از دیرباز اهمیت خاصی به این شهر داده است. این موقعت مکانی شهر استانبول را تحت تاثیر تمدن ­های یونانی ­ها، رومی­ ها، ونیزی ­ها و عثمانی ­ها قرار داده است. امروزه تاثیر این تمدن­ ها را در تنوع معماری شگفت­ انگیز این شهر می­توانید ببینید. شهر بعلاوه دارای غذاهای بسیار متنوعی است، از جمله غذاهای آسیایی معطر، غذاهای کلاسیک مدیترانه ­ای یا کباب محلی خوشمزه. استانبول هتل­ های لوکس زیادی دارد، که ما در مجله گردشگری خبرنگاران بعضی از هتل ­های استانبول را به شما معرفی می­کنیم. بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

تور استانبول: لوکسترین هتل های استانبول

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

لوکس­ترین هتل ­های استانبول

هتل سنت رجیس استانبول

یکی از لوکس­ترین هتل ­های استانبول در منطقه نیسانتاسی قرار گرفته است که در قسمت اروپایی استانبول می باشد.اتاق ­های خواب این هتل را احساس گرمی به شما خواهند داد، این اتاق ­ها با مس و آلومینیوم به سبک آرت دکو ساخته شده ­اند. همه اتاق ­ها دارای سرویس پیشخدمت هستند. هتل دارای یک رستوران و کافه سطح بالا است، اما بازدید نمایندگان می­توانند از غذاخوری­ های زیادی که در منطقه اطراف هتل هستند نیز استفاده نمایند. هتل سنت رجیس استانبول دارای هفت طبقه است که همه آنه خلاقانه با مواد طبیعی و هنر فاخر طراحی شده ­اند. در زیرزمین هتل یک آبگرم ایریدیوم با هفت اتاق ماساژ و حمام قرار گرفته است.

هتل چهار فصل استانبول در بوسفور

این هتل از یک قصر قرن نوزدهمی به یکی از لوکس­ترین هتل ­های استانبولتبدیل شده است که می­ توانید هنگام تعطیلات در آن اقامت داشته باشید. این هتل در بوسفور، یکی از برترین محله ­های استانبول قرار گرفته است. این موقعیت مکانی به مهمانان اجازه­ می­دهد که بتوانند از غروب رمانتیک ساحل استفاده نمایند. برترین هتل استانبول در میدان تقسیم

هتل 170 اتاق مهمان و 25 سوئیت دارد. کل ساختمان دارای معماری باستانی عثمانی است اما دکوراسیون آن از طراحی­ های معاصر الهام گرفته شده است. مهمانان می­توانند از استراحت در فضای باز و در کنار استخر بزرگ لذت ببرند. بعلاوه مهمانان می ­توانند در استخر زیرزمین شنا نمایند و از موسیقی زیر آب لذت ببرند.

هیات پارک استانبول- ماکا پالاس

این هتل در محله نیسانتاسی قرار گرفته است، این محله یکی از برترین مراکز خرید شهر است. این هتل در یک ساختمان تاریخی که در سال 1922 ساخته شده است، قرار گرفته است. البته این هتل دوباره طراحی شده است تا به یک هتل لوکس و راحت تبدیل گردد. یکی از برجسته­ ترین بخش­ های این هتل کافه آن است که حدود 70 نوع نوشیدنی را ارائه می­دهد. این هتل بعلاوه دارای سالن بدنسازی؛ وای فای رایگان و دو اتاق جلسه و یک آبگرم است. خرید بلیط هواپیما تهران استانبول

هتل دابلیو استانبول

این هتل در بخش مرکزی استانبول واقع شده است. مرکز خرید ناستاسی حدود 15 دقیقه با هتل فاصله دارد. از آنجا که این هتل طراحی بسیار مدرن و درجه یکی دارد، ساخت و طراحی هتل، به طور کلی از زمانی که ساخته شده است منطقه ها اطراف را نیز تغییر داده است. گفته می­گردد بعضی از جنبه­ های معماری اسلامی سنتی برای نشان دادن تاریخ این مکان نگه داشته شده­اند. هتل دارای امکانات رفاهی بسیار زیادی است مانند اسپا، وای فای رایگان است. البته باید توجه داشته باشید که وای فای فقط در مکان­های عمومی رایگان است. برترین هتل استانبول ترکیه

هتل ریتز کارلتون استانبول

این هتل در نزدیکی میدان تکسیم قرار گرفته است و گردشگران به راحتی می­توانند پیاده به بسیاری از جاذبه ­های گردشگری شهر استانبول بروند. مزیت قابل توجه این هتل اتاق­ های شرقی آن هستند که دارای چشم­ انداز زیبای بوسفور هستند. اگر از تماشای غروب خورشید لذت می ­برید اینجا برترین مکان برای اقامت شماست. اتاق­ های این هتل بزرگ هستند و همه آنها منعکس نماینده انواع طراحی ­های عثمانی هستند.

هتل رفلز استانبول

رفلز بخش مجذوب کننده مرکز خرید زورلو در استانبول است. بر خلاف بسیاری از هتل ­های استانبول این هتل با طراحی مدرن ترکیه ساخته شده است و هیچ نشان ه­ای از معماری عثمانی ندارد. فضاهای عمومی خارج هتل با هنر ترکی و بین­ المللی تزیین شده­ اند. این هتل دارای بسیاری از خدمات ضروری، از جمله باشگاه بچه ها، کافه، رستوران، سونا، اتاق بخار، سالن بدنسازی، استخر، خشکشویی و خدمات اتاق است. این هتل دارای وای فای رایگان نیز هست. اتاق­ ها به زیبایی با الهام از طراحی مسجد آبی ساخته شده­ اند. اتاق ­ها بعلاوه دارای دستگاه نسپرسو و کامپیوتر هستند. رفلز دو رستوران دارد: ارولا و لاوینیا. اولی روی غذاهای اسپانیایی تمرکز دارد در حالی که دومی متخصص غذاهای معاصر ترکیه است.

شانگری-لا بوسفور

این هتل بخشی از یک گروه هنگ کنگی است. هتل در منطقه بشیکتاش در ساحل اروپایی تنگه بوسفور قرار گرفته است. این هتل دارای طراحی کلاسیک است با سنگ ­های مرمر فراوان. کارکنان هتل از ترکیه و آسیا استخدام شده­ اند. خدمات در هتل شخصی و سریع است. بعضی از امکانات هتل عبارتند از: کافه، خشکشویی، استخر، سرویس اتاق، حمام، سالن بدنسازی، پارکینگ و رستوران. هتل 186 اتاق دارد و این اتاق­ ها بیشترین مجذوب کنندهیت را در کل شهر دارند.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 11 آذر 1400 بروزرسانی: 11 آذر 1400 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2064

به "تور استانبول: لوکسترین هتل های استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استانبول: لوکسترین هتل های استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید