فرصت 4 ماهه اتحادیه اروپا به یونان

به گزارش کشتی کروز، خبرنگاران: درجلسه یورگروپ ، آدینه شب در بروکسل بردادن فرصت چهارماهه به یونان برای ارایه برنامه های مالی این کشور توافق شد.

فرصت 4 ماهه اتحادیه اروپا به یونان

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش گروه سایر رسانه های خبرنگاران به نقل از ایرنا، رسانه های خبری یونان توافق اتحادیه اروپا در یورگروپ بر سر برنامه اقتصادی یونان وفرصت چهارماهه به آتن را گام مهمی قلمداد کردند.

یانی وروفاکیس وزیراقتصاد و دارایی یونان پس از اتمام جلسه یوروگروپ گفت: در مذاکرات امروز یوروگروپ نشان دادیم که ادامه سیاست ریاضت اقتصادی در کشور ناکارآمد است و بدین ترتیب، برنامه های اصلاحات اقتصادی بر اساس ادامه سیاست ریاضت اقتصادی در یونان به پایان رسیده است.

وی در ادامه گفت: با تصمیم امروز، اروپا نشان داد که می تواند براساس دمکراسی و گفت وگو بر مسائل فائق آید و ما امروز با احترام به چارچوب و قوانین اتحادیه و با احترام به سیاست های ملی و دولتی کشورهای عضو، تصمیمات لازم را به موقع اتخاذ کردیم.

وروفاکیس با اشاره به فرصت چهار ماهه به کشورش برای ارایه و اجرای برنامه های مورد نظر دولت یونان که منافع ملت یونان را تامین می نماید و با احترام به توافق به عمل آمده با دولت قبلی که به رکود اقتصادی دامن نمی زنند، گفت: این فرصت خوبی است که دولت جدید منتخب یونان بتواند برنامه های اقتصادی و اصلاحات مورد نظر خود را بر اساس برنامه های ملی با احترام به قوانین حاکم بر اتحادیه اروپا طراحی نموده و به مرحله اجرا بگذارد.

وزیر اقتصادی یونان در ادامه اضافه کرد: دولت به وعده های قبل از انتخابات خود عمل می نماید و بنابراین حداقل حقوق کارکنان دولت به مبلغ 750 یورو افزایش خواهد یافت، اقتصادیات بر تمام منازل که دولت قبل وضع نموده، حذف خواهد شد، هیچ یک از کارکنان ادارات دولتی اخراج نخواهند شد و در عوض برنامه منسجمی برای توسعه و رشد اقتصادی به وسیله افزایش سرمایه گذاری و مبارزه با فرار اقتصادیاتی را فراهم خواهیم آورد.

وروفاکیس ادامه مذاکرات را به معنای یافتن بهترین راهکار مناسب و به نوعی یک سازش دانست و گفت : ما امروز توانستیم با تکیه بر ضرورت پایان دادن به وخامت اوضاع انسانی که بر اثر بحران اقتصادی در کشور بوجود آمده، به نتیجه خوبی دست یابیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 461

به "فرصت 4 ماهه اتحادیه اروپا به یونان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت 4 ماهه اتحادیه اروپا به یونان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید