علیرضا امامی فر: لیاقت بازیکنان سپیدرود بیش از این حرف هاست، در بازی سختی پیروز شدیم

به گزارش کشتی کروز، علیرضا امامی فر، مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت تأکید کرد لیاقت بازیکنان این تیم بیش از این حرف هاست و اینکه از انتهای جدول جدا خواهند شد.

علیرضا امامی فر: لیاقت بازیکنان سپیدرود بیش از این حرف هاست، در بازی سختی پیروز شدیم

به گزارش خبرنگار خبرنگاران از اهواز، علیرضا امامی فر پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال سپیدرود رشت در خانه فولاد خوزستان گفت: اولین نکته این است که بازی سختی را بردیم. بازی های قبلی فولاد را که بررسی می کردیم، می دانستیم بازی سختی در پیش داریم که این اتفاق امروز رقم خورد. مهمترین مسئله این بود که توانستیم نتیجه یک بر صفر را حفظ و سه امتیاز را کسب کنیم.

وی ادامه داد: تیمی که تفاضل گل منفی 14 دارد، باید کوشش کند امتیاز بگیرد تا از انتهای جدول جدا گردد. این برد با کوشش فراوان بازیکنان به دست آمد که قابل تقدیر بود. خوشحالم شخصیت سپیدرود دارد شکل می گیرد و مطمئنم لیاقت این تیم با این بازیکنان، بیش از این حرف هاست.

مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با بیان اینکه فولاد حریف سرسختی بود، توضیح داد: حریف پرس فوق العاده ای داشت. تیمی که در خانه خودش 10 نفره می گردد، بازیکنانش چند برابر کوشش می نمایند. ما هم هر چه سعی کردیم نبض بازی را در اختیار بگیریم، نتوانستیم این کار را انجام دهیم.

بچه های تیم دفاع کردن را یاد گرفته اند که این خیلی مهم است.، امامی فر با بیان این جمله اعلام کرد: امیدوارم این اتفاق در آینده هم رخ دهد، بتوانیم گل بزنیم و شرایط تیم را روز به روز بهتر کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 213

به "علیرضا امامی فر: لیاقت بازیکنان سپیدرود بیش از این حرف هاست، در بازی سختی پیروز شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیرضا امامی فر: لیاقت بازیکنان سپیدرود بیش از این حرف هاست، در بازی سختی پیروز شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید