طراحی مجذوب کننده نمایشگر پنل پشتی گوشی های اوپو

به گزارش کشتی کروز، براساس سند های ثبت اختراع منتشر شده، شرکت اوپو قصد دارد در پنل پشتی گوشی های خود از نمایشگر استفاده کند.

طراحی مجذوب کننده نمایشگر پنل پشتی گوشی های اوپو

به گزارش خبرنگاران، شرکت اوپو در نهایت پیروز شد نمایشگر های پنل پشتی خود را به ثبت کند و حالا این شرکت حق سه طرح مشابه دیگر را به دست آورده است که همه آن ها یک ویژگی مشترک دارند: در پنل پشتی و در جزیره دوربین یک نمایشگر قرار داده شده است.

بسیار بعید است که این طرح ها در گوشی های سری Find X5 استفاده شوند. اما ظاهرا به زودی انقلابی در نحوه استفاده از تلفن های هوشمند روی می دهد و شاید شرکت Oppo بتواند آن را رهبری کند.

وجود نمایشگر در پنل پشتی ویژگی تازهی نیست. پیش از این گوشی Meizu Pro 7 مجهز به یک صفحه نمایش عمودی 2 اینچی Super AMOLED بودند. شرکت شیائمی نیز گوشی Mi 11 Ultra را با نمایشگر 1.1 اینچی Mi Band 5 ارائه کرده است. از آن ها مطرح تر گوشی تاشو Vivo NEX Dual Display است که مجهز به دو نمایشگر تمام اندازه در هر دو پنل پشتی و جلویی است. بسیاری از گوشی های تاشو دیگر نیز از فناوری صفحه نمایش در گوشی پشتی استفاده می کنند.

به نظر می رسد که نمایشگر ثانویه ارائه شده از طریق شرکت Oppo به مانند صفحه نمایش گوشی های تاشو باشد و اعلان ها و عکس های سلفی در آن نمایش داده شود. احتمالا این نمایشگر ها از نوع صفحه نمایش همیشه روشن یا AOD (Always-On Display) باشند. در سند های ثبت اختراع که از طریق WIPO (سازمان جهانی مالکیت فکری) منتشر شده اند، درباره لمسی بودن یا نبودن این صفحه نمایش ها مطلبی گفته نشده است.

طراحی های ارائه شده دوربین و نمایشگر زیبا به نظر می رسند، ولی به نظرمی رسد که شرکت Oppo تنها برای جلوگیری از استفاده رقبا از این طرح ها، آن ها را تأیید می کند. کپی برداری در دنیای تولید اتفاق تازه یا غیرمنتظره ای نیست. شرکت Oppo تمام تلاش خود را برای محافظت از طرح هایش در برابر دیگر شرکت ها در محیط به شدت رقابتی انجام می دهد.

منبع: gsmarena

منبع: فرارو
انتشار: 17 بهمن 1400 بروزرسانی: 17 بهمن 1400 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2138

به "طراحی مجذوب کننده نمایشگر پنل پشتی گوشی های اوپو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی مجذوب کننده نمایشگر پنل پشتی گوشی های اوپو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید