صعود پورتو با درخشش طارمی مقابل لاتزیو، VAR به داد مهدی رسید!

به گزارش کشتی کروز، به گزارش خبرنگاران، در یکی از بازی های مرحله پلی آف لیگ فوتبال اروپا امروز پنجشنبه تیم پورتو پرتغال میهمان لاتزیو ایتالیا بود که این بازی با نتیجه 2 - 2 به سرانجام رسید.

صعود پورتو با درخشش طارمی مقابل لاتزیو، VAR به داد مهدی رسید!

بر خلاف ملاقات رفت که مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو نیمکت نشین بود این بار او در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و یکبار دیگر با گل و پاس گل ارزش هایش را ثابت کرد.

در این بازی ابتدا تیم لاتزیو با گل دقیقه 19 ایموبیله از پورتو پیش افتاد اما مهدی طارمی در دقیقه 31 از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند.

این پنالتی ماجرای عجیبی داشت. داور این مسابقه ابتدا سرنگونی طارمی در محوطه جریمه لاتزیو را تمارض تشخیص داد و مهاجم ایران را با کارت زرد جریمه کرد. در ادامه و با بازبینی این صحنه در VAR داور تصمیمش را تغییر داد و پنالتی به سود پورتو اعلام شد.

اما این انتها کار طارمی نبود. این بازیکن در دقیقه 68 یک پاس چیپ و دیدنی به اوریبه داد و او هم گل دوم پورتو را به ثمر رساند.

مهاجم ایرانی پورتو در دقیقه 78 تعویض شد و جای خود را به اوانیلسون داد. فشار لاتزیو برای جبران نتیجه در دقایق انتهای اوج گرفت و در نهایت در دقیقه 94 به وسیله کاتالدی به ثمر رسید.

بازی رفت دوتیم با نتیجه 2 بر 1 به سود پورتو تمام شده بود.

به این ترتیب پورتو با فزونی 4 بر 3 در مجموع بازی رفت و برگشت به مرحله یک هشتم لیگ اروپا صعود کرد. حریفان این مرحله بعد از قرعه کشی تعیین می شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1401 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2211

به "صعود پورتو با درخشش طارمی مقابل لاتزیو، VAR به داد مهدی رسید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود پورتو با درخشش طارمی مقابل لاتزیو، VAR به داد مهدی رسید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید