شوکه شدن بازیکن استقلال از اتفاقات اخیر ، اگر شرایط به این صورت باشد باید سالی 100 بازیکن جایگزین شوند

به گزارش کشتی کروز، گلر جوان تیم استقلال که در این فصل نیمکت نشین شده می گوید سرمربی آبی های مرکز به او اعتقاد دارد.

شوکه شدن بازیکن استقلال از اتفاقات اخیر ، اگر شرایط به این صورت باشد باید سالی 100 بازیکن جایگزین شوند

به گزارش خبرنگاران علیرضا رضایی، دروازه بان تیم فوتبال استقلال درباره شرایط این روزهای خود اظهار کرد: حواشی اخیری که برای من پیش آمده است، مقداری خودم و طرفداران را نگران نموده است و باید توضیحاتی نسبت به آن بدهم. من پیش از شروع فصل پیشنهاداتی داشتم که بر هیچکس پوشیده نیست و با لطفی که طرفداران داشتند و صحبت هایی که انجام شد، تصمیم گرفتم در استقلال بمانم و به فوتبال خودم یاری کنم. الان نسبت به پارسال گلر کامل تری هستم چون با تمریناتی که داشتم، شرایط نوتر و بهتری را کسب کردم. اگر فرصت بازی کردن در این مدت را پیدا می کردم، شاید به تیم ملی هم دعوت می شدم همانطور که سال گذشته هم صحبت های ملی پوش شدن و لژیونر شدن من هم مطرح بود. هم باشگاه و هم هم تیمی های من به این موضوع واقف هستند که من از سال گذشته بهتر تمرین می کنم.

او درباره خط خوردن از فهرست 18 نفره در بازی مقابل گل گهر سیرجان در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر اظهار کرد: تصمیمی از جانب سرمربی بود که نسبت به آن شوک شدیم اما سرمربی حق اختیار دارد. من هرروز که تمرین می روم، به خودم نمره می دهم و هرروز کامل تر می شوم. قضاوت من، قضاوت منطقی است و نمی خواهم به خودم نمره الکی بدهم. من خیلی رسانه ها را دنبال نمی کنم و به وسیله پدرم متوجه شدم که چنین یک سری حواشی نسبت به من مطرح شده است که برای من خنده دار بود.

رضایی درباره اینکه گفته می گردد او به علت اینکه در بازی های محبت آمیز اشتباهات فنی داشته است و به همین علت از فهرست 18 نفره خط خورده است، گفت: بستگی دارد که ما اشتباه را چه توصیف بکنیم. به نظر من اشتباهی صورت نگرفته است چون بازی محبت آمیز، بازی آزمون و خطا است و ما تاکتیک ها را مرور می کنیم تا به نتیجه برسیم. اگر اشتباهی اجرا شده باشد، چون بازی محبت آمیز است، فکر نمی کنم باعث اتفاق خاصی گردد چه بسا گلرها در بازی های خیلی مهم اشتباه می نمایند و سال بعد هم در تیم حضور دارند. اگر قرار باشد هر گلری اشتباه کند و بازی بعد خط بخورد، ما همه گلرها را باید بیرون بیاندازیم و هر سال 100 گلر نو جایگزین کنیم.

دروازه بان تیم فوتبال استقلال اعلام نمود: این اتفاقات برای من عجیب بود. من نسبت به فصل گذشته آماده تر هستم و ساپینتو به من گفته است که به تو اعتقاد دارم و گلر بزرگی خواهی شد و به من نکته و انگیزه می دهد. این اتفاقات شاید برای مردم نگران نماینده باشد اما برای من موضوعیت ندارد. خیلی صحبت ها در خصوص من می گردد و من فقط به آقای ساپینتو و به تصمیم های او و به نوع بازی های تیم های دیگر نگاه می کنم. با وجود اینکه رسانه ها گفته اند که دروازه بان سوم شده ام، یک سری پیشنهاداتی داشته ام اما مطمئن هستم در ادامه اتفاقات خوبی رقم می خورد. وقتی دروازه بانی سابقه حضور در تیم قهرمان دارد و در کنار سید حسین حسینی و رشید مظاهری فرصت بازی پیدا نموده است و درخشان ظاهر شده است، پیشنهاداتی دارد اما من فقط به این مسائل نگاه می کنم و از مشاهده این موضوعات لذت می برم.

او اضافه کرد: چیزی که فکر می کنم درست باشد، این است که بتوانم تمرینات خودم را پیش ببرم و این کار را به خوبی انجام دهم. من باید برنامه زندگی حرفه ای خود را جلو ببرم. خیلی برآورد ها نسبت به عملکرد من مطرح شد اما من هرشب به خودم نمره می دهم و از مشاوران درستی استفاده می کنم و تنها به این فکر می کنم که پیشرفت کنم و عملکرد خوبی از خودم برجای بگذارم و مطمئن هستم که مردم این را خواهند دید و امیدوارم که این اتفاق زودتر رقم بخورد.

رضایی درباره شرایط این روزهای آبی پوشان مرکز و قرار گرفتن در جایگاه دوم جدول رقابت های لیگ برتر با 14 امتیاز گفت: ما تمرینات خوب و منظمی داشتیم. استقلال از نظر مهره، بازیکنان باکیفیت تری دارد و انتظار از این تیم بیشتر است. ما نسبت به پارسال تغییرات زیادی نداشتیم و بازیکنان خود را حفظ کردیم و بازیکنان نو گرفتیم. امیدوارم این روند رو به رشد و بازی زیبا همراه با نتیجه ادامه داشته باشد. امیدوارم طرفداران استقلال که صاحب تیم هستند، احساس رضایت نمایند و هر کسی که به تیم یاری کند، بازی کند و به میدان برود. شاد می شوم من هم جزو کسانی باشم که به استقلال و طرفدارانش بتوانم یاری کنم و اگر روزی بدانم که این کار را نمی توانم انجام دهم، یک روز هم اینجا نمی مانم چون بحث 40 میلیون طرفدار استقلال است که منتظر موفقیت استقلال هستند. من به عنوان کسی که از او به عنوان سرمایه باشگاه استقلال یاد می گردد، وظیفه مهم تر از این دارم که بخواهم جواب شایعات را بدهم و این صحبت ها به علت نگرانی طرفداران بود. من در شرایط خوبی قرار دارم و منتظر فرصتی برای شاد کردن طرفداران هستم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 مهر 1401 بروزرسانی: 13 مهر 1401 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2337

به "شوکه شدن بازیکن استقلال از اتفاقات اخیر ، اگر شرایط به این صورت باشد باید سالی 100 بازیکن جایگزین شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوکه شدن بازیکن استقلال از اتفاقات اخیر ، اگر شرایط به این صورت باشد باید سالی 100 بازیکن جایگزین شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید