سی وسه پل بازسازی اضطراری شد

به گزارش کشتی کروز، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان از اجرای عملیات بازسازی اضطراری سی وسه پل اصفهان توسط گروه امانی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اطلاع داد.

سی وسه پل بازسازی اضطراری شد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، فریدون الهیاری امروز 17 تیرماه با اعلام این مطلب گفت: طبق برنامه ریزی های اجرا شده در اداره کل، کارشناسان حوزه میراث فرهنگی، به صورت متناوب بناهای تاریخی را مورد آنالیز و پایش قرار می دهند که در آخرین بازدید این کارشناسان از سی و سه پل اصفهان، متوجه آسیب به سه دهانه از این پل بر اثر فرسایش و عوامل طبیعی و انسانی شدند.

او اضافه نمود: بلافاصله پس از اعلام این کارشناسان، گروه امانی این اداره کل که از استادکاران زبده بازسازی بناهای تاریخی هستند، در اقدامی فوری در محل حاضر و نسبت به بازسازی اضطراری این سه دهانه پل اقدام کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان توضیح داد: این عملیات بازسازیی شامل بازسازی و استحکام بخشی آجرهای فرسوده و بندکشی آجرهای طبقه بالای سی وسه پل و همچنین بازسازی تزئینات این سه دهانه است که به مدت یک روز به طول انجامید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 تیر 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1191

به "سی وسه پل بازسازی اضطراری شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "سی وسه پل بازسازی اضطراری شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سی وسه پل بازسازی اضطراری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید