سولسشایر همچنان مورد حمایت مدیران منچستریونایتد

به گزارش کشتی کروز، مدیران باشگاه منچستریونایتد همچنان از سرمربی نروژی خود برای ادامه حضور در این تیم حمایت می نمایند.

سولسشایر همچنان مورد حمایت مدیران منچستریونایتد

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال منچستریونایتد عصر روز گذشته (شنبه) در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر انگلیس و در استادیوم کینگ پاور تن به شکست 4 بر 2 مقابل لسترسیتی داد تا فرایند ناامیدنماینده این تیم ادامه پیدا کند. شیاطین سرخ که در حال حاضر با 14 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس هستند و با چلسی صدرنشین پنج امتیاز اختلاف دارند، در سه بازی اخیر خود در این رقابت ها تنها یک امتیاز کسب نموده اند. آنها بعلاوه در لیگ قهرمانان آغاز ناامیدنماینده ای داشتند و پس از شکست 2 بر یک در خانه یانگ بویز، پیروز شدند در استادیوم اولدترافورد و در روزی که عملکرد خوبی نداشتند، با نتیجه 2 بر یک ویارئال از پیش رو بردارند.

طرفداران منچستریونایتد که امیدوار بودند با اضافه شدن جیدون سانچو، رافائل واران و کریستیانو رونالدو به این تیم، شرایط تیم شان در فصل جاری بهتر گردد، حالا با ادامه این فرایند ناامیدنماینده نسبت به ادامه حضور اولگنار سولسشایر روی نیمکت سرمربیگری شیاطین سرخ دچار تردیدهایی شده اند و حتی بعضی از آنها خواستار اخراج این سرمربی نروژی هستند.

نشریه انگلیسی اتلتیک اما حالا خبر می دهد که صندلی سولسشایر در منچستریونایتد در خطر نیست و این سرمربی نروژی حمایت کامل هیئت مدیره باشگاه را پشت خود می بیند. اولگنار سولسشایر که در ماه دسامبر 2018 در پی اخراج ژوزه مورینیو از سمت سرمربیگری منچستریونایتد، راهنمایی این تیم را برعهده گرفت، تا به امروز در 162 بازی روی نیکمت من یونایتد نشسته و آمار 89 برد، 36 تساوی و 37 باخت را از خود برجای گذاشته است.

شیاطین سرخ در حالی در بحران به سر می برد و نتایج مطلوبی کسب نمی کند که بازی های سختی را هم پیش رو دارد. آنها در ادامه باید با تیم های آتالانتا، لیورپول، تاتنهام، آتالانتا، منچسترسیتی، واتفورد، ویارئال، چلسی و آرسنال تقابل نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 آبان 1400 بروزرسانی: 19 آبان 1400 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2042

به "سولسشایر همچنان مورد حمایت مدیران منچستریونایتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولسشایر همچنان مورد حمایت مدیران منچستریونایتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید