راهنمایی برای سفر به پاتایا

به گزارش کشتی کروز، در تور پاتایا می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که بسیار زیبا و دیدنی هستند. در این مقاله شما را با وضعیت آب و هوای پاتایا، وضعیت حمل و نقل و نکاتی در مور د سفر به این شهر ساحلی آشنا خواهیم کرد.

راهنمایی برای سفر به پاتایا

سواحل پاتایا از زیباترین جاذبه‌های تور پاتایا برای بازدید از جاذبه‌های متعدد است. ساحل پاتایا در امتداد بیچ رود قرار گرفته است که به دلیل وجود مغازه های بسیار و دسترسی عموم، معمولا همیشه شلوغ است. شمال و جنوب شهر پاتایا، سواحل خانوادگی دارند که از لحاظ آرامش و محیط خود، محل مناسبی برای اقامت خانواده هستند. ساحل جامتین در جنوب پاتایا قرار گرفته و از زیباترین جاذبه‌های تور پاتایا برای بازدید می‌باشد.

حمل و نقل در پاتایا

در پاتایا گردشگران می توانند از تاکسی و موتور سیکلت استفاده نمایند که اندکی با بانکوک متفاوت است. تاکسی های پاتایا به علت ساحلی بودن این شهر، بیشتر توک توک هستند که سفر به آن‌ها واقعا هیجان‌انگیز است. هزینه سفر با توک توک بین 20 تا 40 بات هزینه دارد.

مراکز خرید پاتایا

مراکز خرید مدرن و سنتی همچون بازار شناور از بهترین جاذبه‌های تور پاتایا برای یک خرید عالی است. چرا که خرید با صرفه در پاتایا بسیار وسوسه انگیز می‌باشد. در مراکز خرید این شهر میزان وسیعی از فرصت های خرید از ابریشم تا وسایل آنتیک برای شما مهیا می‌کنند که از جمله آنها می توان به بیگ سی، لوتوس، رویال گاردن، سنترال فستیوال، اوت لت، کارفور، مایک و فودلند اشاره نمود.

آب و هوای پاتایا

پاتایا به دلیل نزدیکی آن به خط استوا دارای آب و هوای گرم استوایی می‌باشد و دارای سه نوع آب و هوا است. در ماههای آبان تا بهمن هوا گرم و خشک می‌باشد و در  ماههای اسفند تا اردیبهشت هوا گرم و مرطوب می‌باشد و در ماه‌های خرداد تا مهر هوا گرم و بارانی خواهد شد. در تور پاتایا می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که بسیار زیبا و دیدنی هستند.

انتشار: 20 مهر 1396 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 11

به "راهنمایی برای سفر به پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمایی برای سفر به پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید