خرید در بازارهای شبانه پاتایا ، خریدی امن و ارزان

به گزارش کشتی کروز، تایلند، یکی از پرگردشگرترین کشورهای جهان بوده که در بخش جنوب شرقی آسیا قرار گرفته است. این کشور به دلیل جاذبه های تاریخی و طبیعی فراوانی که دارد، یکی از محبوب ترین مقاصد خارجی در بین گردشگران سراسر جهان محسوب شده و ایرانیان زیادی را نیز به سمت خود می کشاند. پاتایا، شهر ساحلی کوچکی در تایلند بوده که گفته می گردد سالانه پذیرای بیش از 5.5 میلیون توریست خارجی هست. از این رو هتل ها، رستوران ها، مراکز خرید و تفریحی بسیاری در این شهر دیده می شوند که هرکدام از آن ها امکانات، ویژگی ها و جذابیت های خاص خود را دارند. یکی از جالب ترین بخش های پاتایا، خصوصا برای علاقمندان به خرید و افرادی که قصد تهیه سوغاتی یا یادگاری را دارند، گشت و گذار در بازارهای محلی و توریستی این شهر است. در این میان، بازارهای شبانه پاتایا از محبوبیت بالاتری برخوردار بوده که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم. در این بازارها علاوه بر خرید انواع سوغاتی با قیمتی مناسب، این فرصت را دارید که از نزدیک با مردم محلی برخورد داشته و با آداب و رسوم آن ها بیشتر آشنا شوید. با ما همراه باشید تا با شیوه خرید در بازارهای شبانه پاتایا آشنا شوید. همچنین ما در این قسمت آدرس بازارهای شبانه پاتایا را نیز برایتان عنوان می کنیم تا به هنگام بازارگردی گیج نشوید.

خرید در بازارهای شبانه پاتایا ، خریدی امن و ارزان

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

بازار شبانه تپراسیت رود (Thepprasit Road)

بازار شبانه تپراسیت رود که با عنوان بازار آخر هفته پاتایا نیز شناخته می گردد، یکی از محبوب ترین بازارهای شبانه پاتایا بوده که پیشنهاد می کنیم بازدید از آن را در برنامه خود بگنجانید. محبوبیت این بازار به دلیل تنوع اجناس ارائه شده و پارکینگ وسیع آن هست. شما می توانید انواع کالاهایی چون پوشاک، کفش، کیف، زیورآلات، ساعت، عینک آفتابی، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم الکترونیکی، دی وی دی، قاب موبایل را در این بازار پیدا کنید. غرفه هایی به هنگام خرید در بازارهای شبانه پاتایا دیده می شوند که به فروش انواع لباس یا کفش از برندهای مشهور جهانی مشغولند. بهتر است بدانید که بیشتر این اجناس کپی بوده و ممکن است کیفیت چندانی نیز نداشته باشند. بخشی از بازار تپراسیت رود نیز به فروش انواع میوه های مخصوص تایلند، سبزیجات و مواد غذایی اختصاص داده شده است. اگر به خوردن غذاهای خیابانی علاقمندید، می توانید به این بخش آمده و انواع میوه ها و آبمیوه های تازه، غذاهای دریایی، انواع نودل ها را نوش جان کنید. برای راحتی حال مشتریان تعدادی میز و جایگاه نیز در اینجا قرار داده شده، اما یادتان باشد این بازار، بازار شلوغی است و پیدا کردن جای خالی در آن کار آسانی نیست. اگر قصد خرید سوغاتی دارید نیز می توانید به غرفه های مخصوص سوغات مراجعه نموده و یادگاری های کوچکی را با قیمتی بسیار مناسب از آن تهیه نمایید. اگر اهل چانه زدن باشید، می توانید تخفیف های خوبی را از فروشندگان بگیرید. کیفیت اجناس بازار تپراسیت رود نیز متفاوت است. برای گشت و گذار در بازار شبانه تپراسیت رود و خرید سوغاتی می توانید از ساعت 5 عصر تا 23 روزهای آدینه، شنبه و یکشنبه به آدرس بازارهای شبانه پاتایا مراجعه نمایید. این بازار در نزدیکی جاده سوخومویت (سوخومویت Road)، امتداد خیابان تپراسیت رود و در مجاورت مرکز خرید اوت لت قرار گرفته است.

بازار شبانه پاتایا

یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین بازارهای این شهر در بین گردشگران، بازار شبانه پاتایا بوده که برعکس نام آن در اغلب ساعات شبانه روز باز است. توریست ها و مسافران پاتایا حتما گشت و گذار در این بازار را در لیست بازدیدهای خود قرار می دهند، خصوصا اگر قصد خرید سوغاتی را داشته باشند. محبوبیت این بازار به دلیل سرپوشیده بودن و قرار دادن امکاناتی چون وسایل گرمایشی و سرمایشی در آن است. با توجه به اینکه کشور تایلند روزهای گرم و گاها غیرقابل تحملی دارد، هوای مطبوع این بازار یکی از مهمترین ویژگی های آن محسوب می گردد. علاوه بر این، در بازار شبانه پاتایا خبری از غرفه های تو در تو و شلوغی بی حد و اندازه نیست، زیرا اندازه غرفه ها بزرگ بوده و گذرگاه بین آن ها نیز عریض و جادار هست. در این بازار شما می توانید انواع و اقسام کالاهای مورد احتیاج خود، از پوشاک گرفته تا لوازم آرایشی و بهداشتی، کفش، کیف، زیورآلات، عینک آفتابی را پیدا کنید. علاوه بر این سوغاتی های خاص تایلند نیز در این بازار عرضه می شوند که هم برای هدیه و هم به عنوان یک یادگاری از سفر به این کشور، مناسب هستند. در خصوص کیفیت کالاها نیز باید بگوییم که در اینجا هم اجناس مرغوب و باکیفیت بسیار بالا عرضه می شوند و هم اجناس تقلبی و بی کیفیت که البته قیمت آن ها نیز پایین تر است. در کل می توان گفت قیمت کالاهای این بازار نسبت به بازاهای دیگر این شهر بسیار مناسب بوده و اگر کمی چانه زدن بلد باشید، می توانید تخفیف های خوبی نیز بگیرید. جالب است بدانید که بازار شبانه پاتایا با نام بازار ساخت تایلند (Made in Thailand Market) نیز شناخته می گردد که منظور آن فروش اجناس ساخت تایلند در این بازار هست. البته اگر کمی در غرفه های این بازار بگردید و کالاها را ببینید، متوجه می گردد که نام آن هیچ سنخیتی با کالاهای عرضه شده در آن ندارند. برای گشت و گذار در بازار شبانه پاتایا و خرید سوغاتی می توانید همه روزه از ساعت 8 صبح تا 22 به بخش جنوبی پاتایا، سکند رود (Second Road) مراجعه نمایید. بهترین راه برای گشت و گذار در شهر و دسترسی به آدرس بازارهای شبانه پاتایا استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و تاکسی است. اما اگر با ماشین شخصی خود به بازار آمدید، نگران نباشید. این بازار فضای کوچکی را به پارکینگ اختصاص داده که می توانید ماشین خود را در آن قرار دهید.

منبع: همگردی
انتشار: 15 آبان 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 601

به "خرید در بازارهای شبانه پاتایا ، خریدی امن و ارزان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید در بازارهای شبانه پاتایا ، خریدی امن و ارزان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید