بهترین هتل های 4 ستاره پاتایا

به گزارش کشتی کروز، آشنایی با بهترین هتل های 4 ستاره پاتایا

پاتایا همیشه یکی از شهرهای مهم توریستی نه تنها در کشور تایلند بلکه در دنیا محسوب می شود و هرساله پذیرای مهمانان و گردشگران بسیار زیادی در حدود 6 میلیوم نفر از سراسر دنیا است و بدین جهت به لحاظ امکانت تفریحی و رفاهی، مخصوصا هتل ها، بسیار مجهز است. هتل های این شهر هر کدام ویژگی ها و قابلیت های منحصربه فرد و متفاوتی را دارند که برای سلیقه های مختلف، مناسب اند. در ادامه به بعضی از بهترین هتل های 4 ستاره پاتایا اشاره ای خواهیم کرد، پس در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

بهترین هتل های 4 ستاره پاتایا

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

هتل آدلفی پاتایا | Adelphi پاتایا Hotel

وقتی که از شهر پاتایا دیدن می کنید، در این هتل که از بهترین هتل های 4 ستاره پاتایا به شمار می رود، احساس راحتی خانه خودتان را خواهید داشت چرا که هتل آدلفی پاتایا خدمات با کیفیت و عالی ارائه می دهد. هتل آدلفی پاتایا Adelphi پاتایا Hotel در سال 2007 ساخته شده، از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است چرا که در مرکز شهر پاتایا واقع شده و بهترین دسترسی را به بزرگترین جاذبه های شهر پاتایا دارد.

خدمات رفاهی و تفریحی هتل آدلفی پاتایا

امکانات این هتل، خدمات عالی و فراموش نشدنی برای اقامت شما فراهم نموده است. اینترنت وای فای رایگان در تمامی اتاق ها همچنین در تمام فضاهای هتل، نظافت روزانه اتاق ها، میز پذیرشی که به صورت شبانه روزی جوابگوی شما خواهد بود، امکانات ویژه ای برای مهمانان کم توان و ناتوان، محل نگهداری چمدان ها، صندوق امانات، نگهبانی و خدمات خشکشویی و اتوکشی برای راحتی و آسایش شما فراهم می نماید. اگر به همراه کودک خود سفر می کنید نگران نباشید. در این هتل که از بهترین هتل های 4 ستاره پاتایا می باشد، خدمات نگهداری از کودک شما فراهم شده است. به عنوان مثال، پارکینگ عمومی درخیابان نزدیک هتل، وجود دارد که برای استفاده از آن احتیاج دارید که از قبل رزرو کنید. با این حال می توانید از پارکینگ خود هتل هم استفاده کنید ضمناً ترانسفر فرودگاهی به همراه خدمات حمل و نقل مانند تاکسی در اختیار شما مهمانان قرار می گیرد اگر چه باید هزینه ای برای انها جداگانه پرداخت کنید.

کارکنان هتل به زبان تایلندی و انگلیسی صحبت می نمایند. ورود به هتل آدلفی پاتایا، از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید و میز پذیرش به صورت شبانه روزی جوابگوی شما خواهد بود. یادتان باشد که ورود حیوانات به این هتل ممنوع است در حالی که وجود آسانسور رفت و امد بین طبقات را برای شما آسان می نماید. همچنین اگر برای سفر های کاری به پاتایا سفر می کنید، می توانید از خدمات فکس و فتوکپی هتل، به همراه مرکز تجاری ان با پرداخت هزینه جداگانه استفاده کنید. اتاق هایی برای افراد سیگاری و اتاق هایی برای افراد غیر سیگاری اختصاص داده شده است با این حال تهویه مطبوع در هتل صورت می گیرد.

به دلیل موقعیت قرارگیری خوب هتل، با ده دقیقه پیاده روی می توان به ساحل زیبای پاتایا رسید. رستوران هتل غذاهای تایلندی و اروپایی را تهیه می نماید. با این حال در صورت تمایل غذای مورد نظرتان را بهراحتی از اتاق سفارش دهید. کافی شاپ و یک کلاپ هم در کنار استخر وجود دارد. هتل آدلفی پاتایا 3 استخر دارد.یک استخر آن مخصوص شنا، یک استخر بر روی پشت بام و یک استخر در فضای بیرون که مختص به همه فصول سال است و اگر قصد ورزش دارید، سری به باشگاه تناسب اندام بزنید و در یکی از بهترین هتل های 4 ستاره پاتایا ورزش کنید. برای دریافت بلیط ورودی جاذبه های پاتایا به میز پذیرش هتل مراجعه کنید تا طبق درخواست شما هر بلیطی را که می خواهید برایتان تهیه نمایند.

هتل آسیا پاتایا | Asia پاتایا Hotel

این هتل 4 ستاره پاتایا، در 22 هکتار زمین، پر از باغ های زیبا، مناطق تفریحی متنوع و ساحل خصوصی پوشیده از ماسه و شن سفید قرار گرفته است. هتل آسیا که یکی از بهترین هتل های 4 ستاره پاتایا محسوب می گردد Asia پاتایا Hotel تنها 2 دقیقه تا ساحل پیاده روی دارد و در میان باغ های استوایی به گونه ای قرار گرفته که نمایی رو به خلیج تایلند را به نمایش می گذارد. این هتل، دارای زمین گلف و ساحلی خصوصی است. خدمات رفاهی، امکانات تفریحی، موقعیت و فاصله این هتل تا دیدنی های پاتایا را در متن زیر آنالیز می کنیم.

خدمات رفاهی و تفریحی هتل آسیا پاتایا

آرایشگاه هتلمی تواند نصف روز شما را سرگرم کند چرا که این مکان، فضای مورد علاقه بسیاری از خانم هاست. از مغازه های قرار گرفته در سایت، سوغاتی یا هر وسیله مورد احتیاج خود را خریداری کنید. پارکینگ نزدیک هتل، وجود دارد، ضمناً کارکنان هتل به زبان تایلندی و انگلیسی صحبت می نمایند. ورود به هتل آسیا پاتایا، از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید و میز پذیرش به صورت شبانه روزی جوابگوی سوالات شما خواهد بود.

برای افراد ناتوان و کم توان ویلچر و امکانات لازم فراهم است. امکانات خدماتی مانند دستگاه ای تی ام، انبار چمدان، صندوق امانات، ورود و خروج سریع، خدمات نظافت، باربر و امکانات اتاق های جلسات کاری و همایش ها برای راحتی بیشتر شما در این هتل فراهم شده است. ورود حیوانات به این هتل ممنوع است و وجود آسانسور همچنین اینترنت وای فای رایگان در دسترس شما خواهد بود. اتاق هایی نیز به افراد سیگاری اختصاص داده شده است و خدمات نگهداری از بچه ها تعطیلات راحت تری را برای شما به ارمغان می آورد. استفاده از زمین های تنیس، زمین گلفی 3 قسمته و اتاق اسنوکر را در یکی از بهترین هتل های 4 ستاره پاتایا تجربه کنید. در حالی که موج سواری، سواری با قایق های بادبانی و سایر ورزش های آبی نیز در دسترس هستند. با این حال به دلیل موقعیت عالی این هتل و قرار گیری اش در جنوب پاتایا، شما تنها چند دقیقه از تفریحات شهر، از جمله سرگرمی های هیجان انگیز پارک آبی و مراکز خرید فاصله دارید.

سری به پارک آبی بزنید، بانجی جامپینگ یا همان پرش از ارتفاع را تجربه کنید، یا برای دیدن آخرین فیلم به سینما بروید. مرکز تناسب اندام هتل هم یک مکان عالی برای انجام ورزش های روزانه تان است. غرفه غذاهای دریایی کلیفتون Clifftop Seafood غذاهای تازه دریایی را در سرو می نماید، در حالی که کافی شاپ موراکوت Morakot، شبانه روزی باز است و منویی از غذاها و خوراکی های بین المللی ارائه می دهد این کافی شاپ در وسط استخر واقع شده است. برای گشت های یک روزه پاتایا می توانید به میز راهنمای گردشگری درخواست دهید.

هتل ویستا پاتایا | Hotel Vista پاتایا

این هتل 4 ستاره، یک صندلی عالی برای گذراندن تعطیلات در پاتایا دارد. هتل ویستا که یکی از بهترین هتل های 4 ستاره پاتایا به شمار می رود Hotel Vista Pattay در ساحل آرام سوی در کنار جاده ساحلی واقع شده و شما به راحتی می توانید به مراکز خرید مختلف و خیابان واکینگ استریت Walking Street با حمل و نقل عمومی دسترسی پیدا کنید. در متن زیر خصوصیات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله این اقامتگاه تا دیدنی های مطرح پاتایا را بیان می کنیم.

خدمات رفاهی و تفریحی هتل ویستا پاتایا

خدمات پذیرش هتل شامل انبار چمدان، میز راهنمای گردشگری، میز پذیرش شبانه روزی، دستگاه ای تی ام، نگهبانی و صندوق امانات می باشد. اینترنت وای فای رایگان در فضای عمومی و در تمامی اتاق های هتل شما را به شبکه جهانی وب متصل می نماید. خدمات نظافتی شامل خدمات خشکشویی و اتوکشی است که هزینه ای جداگانه برایتان خواهد داشت. نظافت روزانه اتاق ها انجام می گیرد و امکانات ویژه ای هم برای مهمانان کم توان و ناتوان در نظر گرفته شده است. فضایی مخصوص افراد سیگاری و تهویه مطبوع محیط مناسبی ایجاد نموده است. ورود به هتل ویستا پاتایا، از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید.

پارکینگ عمومی درخیابان نزدیک هتل، وجود دارد ضمناً ترانسفر فرودگاهی به همراه خدمات حمل و نقل مانند تاکسی در اختیار شما مهمانان قرار می گیرد اگر چه باید هزینه ای جداگانه برای آنها پرداخت کنید. کارکنان هتل به زبان تایلندی و انگلیسی صحبت می نمایند. ورود حیوانات به هتل ممنوع است بنابراین حیوانات خانگی خود را به این سفر نیاورید. وجود آسانسور و باربر رفت و آمد بین طبقات را برای شما آسان می نماید. همچنین اگر برای سفر های کاری به پاتایا سفر می کنید، می توانید از خدمات اتاق های کنفرانس و ملاقات با امکان فکس و فتوکپی، و پرداخت هزینه جداگانه استفاده کنید.

حتما سری به مرکز تناسب اندام کاملا مجهز بزنید و در آنجا ورزش کنید یا که از امکانات درمانی مرکز حمام آبگرم لذت ببرید. با دوچرخه ای که از هتل کرایه نموده اید، در پاتایا بچرخید یا سوغاتی های خود را از فروشگاه هدیه خریداری کنید. اگر به دنبال گشت های درون شهری هستید، به میز راهنمای گردشگری یا میز پذیرش هتل مراجعه کنید. انواع غذاهای اروپایی و تایلندی را در یکی از بهترین هتل های 4 ستاره پاتایا تجربه کنید. باربیکیو غذاهای دریایی، از جمله انواع سوشی ها، سالادها و ماکارونی نیز در این رستوران تهیه می گردد. کافه دو پروم Café Du Prom در کنار استخر آب شور با طول 30 متر، شما را با منوی مخصوص خود متعجب می نماید. پدرو گاستربار یکی از بهترین تاپاس های شهر را ارائه می دهد. استخر شنایی برای بچه ها در کنار این استخر ساخته شده است.

هتل هالیدی این پاتایا | Holiday Inn پاتایا

در ابتدا باید موقعیت خوب هتل را به شما معرفی کنیم که در جاده ساحلی معروف پاتایا قرار گرفته است. هتل هالیدی این پاتایا 567 اتاق و سوییت دارد که همه آن ها دید خوبی به دریا دارند و ویژگی های رفاهی کاملی را دارا می باشند. در ادامه تمام خصوصیات متفاوت هتل هالیدی این که یکی از بهترین هتل های 4 ستاره پاتایا می باشد Holiday Inn پاتایا شامل خدمات رفاهی، تفریحی آن ارائه می گردد.

خدمات رفاهی و تفریحی هتل هالیدی این پاتایا

شما می توانید از خدمات 24 ساعته بخش پذیرش استفاده کنید. این خدمات شامل راهنمای گردشگری، خدمات تور و بلیط، دستگاه ATM، انبار چمدان و ورود و خروج سریع و خصوصی هستند. شست و شوی روزانه انجام می گیرد. خدمات واکس کفش، اتوکشی، اتوشویی و خشکشویی هتل با پرداخت هزینه مجزایی برای مهمانان آماده شده اند. امکانات کامل مهمانان ناتوان و کم توان در هتل وجود دارد که باعث رفت و آمد و اقامت راحت آن هاست. از هتل می توانید یک ماشین اجاره کنید و از پارکینگ خصوصی هتل به طور رایگان استفاده کنید. هتل هالیدی این که یکی از بهترین هتل های 4 ستاره پاتایا است، ترانفسر فرودگاهی را هم برای مهمانان ممکن ساخته که با پرداخت مبلغی قابل استفاده است. فروشگاه سوغاتی، آسانسور، گاوصندوق و ناهار بسته بندی شده نیز از دیگر مواردی است که می توان به آن اشاره نمود. در این هتل سیگار کشیدن فقط در بخش های مشخص شده، مجاز است. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع می باشد.

در صورتی که سفر شما به این شهر کاری است، خدماتی نیز برای شما مهیا شده است. دستگاه فکس و کپی هتل برای استفاده آماده است و اتاق های کنفرانس و جلسات کاری هم برای شما قابل استفاده هستند. البته در نظر بگیرید که این خدمات با پرداخت هزینه مجزایی از مبلغ اتاق تان میسر است. نگهداری از بچه ها در هتل با پرداخت مبلغی جداگانه، انجام می گردد. کارکنان هتل به زبان های چینی، تایلندی، هندی و انگلیسی صحبت می نمایند. ساعت ورود به هتل 15:00 و ساعت خروج 12:00 می باشد.

در هتل می توانید از تراس آفتابگیر آن استفاده کنید. استفاده از چند استخر روباز هتل، بسیار پیشنهاد می گردد. باشگاه بدنسازی برای ورزش روزانه تان را در یکی از بهترین هتل های 4 ستاره پاتایا تجربه کنید و همچنین سونای هتل جای خوبی برای استراحت است. برای بچه ها، زمین بازی، باشگاه و استخر کودک تدارک دیده شده تا آن ها هم بتوانند از سفرشان لذت نهایی را ببرند.

هتل سان بیم پاتایا | Sunbeam Hotel

این هتل در فاصله 4 دقیقه ای از ساحل قرار گرفته و از ساحل پاتایا تنها 270 متر دورتر است. هتل سان بیم که یکی از بهترین هتل های 4 ستاره پاتایا است، به مهمانان پارکینگ و اینترنت رایگان، اتاق هایی با استایل تایلندی و … می دهد و امکانات گوناگونی نظیر استخر و سالن بدنسازی را در خود جای داده است. در ادامه این بخش، برای شما ویژگی های تفریحی، رفاهی و خدماتی هتل سان بیم پاتایا Sunbeam Hotel را بیان می کنیم.

خدمات رفاهی و تفریحی هتل سان بیم پاتایا

پذیرش هتل 24 ساعته است و در این بخش امکان تبدیل ارز مهیاست. دستگاه خودپرداز، انبار خدمات تور و بلیط و همچنین یک راهنمای گردشگری از دیگر مواردی است که در بخش پذیرش هستند. نظافت روزانه در این هتل که یکی از بهترین هتل های 4 ستاره پاتایا است انجام می گیرد و سرویس های اتوکشی، اتوشویی، خشکشویی و اتوی کت و شلوار با هزینه مجزایی صورت می گیرد. امکانات گوناگونی برای مهمانان کم توان تهیه شده که رمپ ویلچر یکی از آنهاست.

شما می توانید در شهر پاتایا یک ماشین اجاره کنید و از پارکینگ رایگان استفاده کنید. اتاق های خانوادگی، آسانسور، ترانسفر فرودگاهی و حمل و نقل شهری با هزینه مجزا، دستگاه وندینگ و نگهبانی 24 ساعته بخشی از امکانات هتل هستند. در این اقامتگاه اتاق هایی برای برگزاری کنفرانس، کافی نت و دستگاه کپی و ارسال فکس نیز موجود می باشد. اینترنت در تمام بخش های هتل قابل دسترسی و رایگان است. ورود حیوانات خانگی به هتل سان بیم پاتایا مجاز نیست.

کارکنان هتل به زبان های تایلندی و انگلیسی صحبت می نمایند. ساعت ورود به هتل 14:00 و آخرین ساعت خروج 12:00 است. در محیط بیرونی هتل فضای سبز وجود دارد و مبلمانی نیز برای استراحت شما قرار داده شده است. در صورت درخواست می توانید از تجهیزات باربیکیو استفاده کنید که هزینه مجزایی خواهد داشت. یک استخر روباز از جمله امکانات تفریحی هتل است که در کنار آن چترهای آفتابگیر، تخت و … واقع شده است. باشگاه بدنسازی هتل جای خوبی برای ورزش روزانه شما است. شما همچنین می توانید از هتل بلیط جاذبه های گوناگون شهر را تهیه کنید. صبحانه بوفه باز هتل هر روز از ساعت 6 تا 10 صبح سرو می گردد که اگر روی اتاقتان حساب نشده باشد، باید هزینه مجزایی برای صرف آن پرداخت کنید.

هتل پاتایا سی ویو | Sea View Hotel

یکی از بهترین هتل های 4 ستاره پاتایا است و در بین انتخاب های مسافرینی که قبلا هم به پاتایا سفر نموده اند، مجددا برای اقامت دوباره این شهر را انتخاب می نمایند. این هتل از 31 ماه مه سال 2013 افتتاح شد. هتل سی ویو دارای استخر ها و اتاق های مجهز است و از امکانات مدرنی بهره می برد. این هتل با ساحل پاتایا،100 متر فاصله دارد و فاصه هتل تا ساحل تنها 32 دقیقه است. این فاصله کم، مزیتی است برای کسانی که برای تفریح آمده اند و نزدیکی به دریا یکی از الویت هایشان است، بسیار حائز اهمیت است و یک ویژگی کاملا مشخص نماینده و مثبت تلقی می گردد. خیابان معروف شهر پاتایا به نام خیابن واکینگ استریت، تنها 10 دقیقه با این هتل فاصله دارد. همچنین با مرکز خرید سنترال سنتر، یکی ازمرکز خریدهای اصلی پاتایا، 550 متر فاصله دارد.

خدمات رفاهی و تفریحی هتل پاتایا سی ویو

هتل سی ویو، مجموعا 55 اتاق دارد که به انواع مختلفی دسته بندی می شوند. در تمامی اتاق ها و مکان های عمومی استفاده از سیستم اینترنتی wi-fi، برای مسافرین و افراد حاضر در هتل وجود دارد. پارکینگ های هتل نیز رایگان است و حتی مهمانانی که در هتل هم اقامت ندارند و برای ساعاتی داخل هتل هستند، کاملا در دسترس است. در این هتل خدمه و پرسنل به صورت 24 ساعته با مسافران در ارتباط اند و به آن ها خدمات ارائه می دهند. یکی دیگر از خدماتی که در این هتل توسط کارکنان این هتل به مسافران و گردشگرانی که در این هتل اقامت می نمایند، ارائه می دهند این است که هر اطلاعات و سیستم رفاهی که مسافران لازم داشته باشند در اختیار آنان قرار می دهند. از دیگر خدماتی که در این هتل ارائه می گردد و بسیار برای افرادی که در این هتل اقامت می نمایند مهم است، خدمات اسپا، ماساژ و ریلکسی است که داخل هتل ارائه می گردد.

به جهت فاصله کمی که این هتل با ساحل پاتایا دارد، علاوه بر رستوران هایی که درداخل خود محوطه هتل است، رستوران هایی که متعلق به هتل است و در کنار ساحل قرار دارند نیز، وجود دارد که انواع غذاهای تایلندی و دریایی و بین المللی در این رستوران ها، پخته و سرو می گردد. زمان صبحانه در این هتل از ساعت 6تا 10 صبح است و با نان های دانمارکی و تست و انواع سالاد تازه، و تخم مرغ های آماده شده مخصوص توسط سرآشپز و یک فنجان چای یا قهوه و سبد میوه مخصوص تایلندی، به پذیرایی از شما می پردازند.

از دیگر ویژگی های این هتل این است که خدمه و پرسنل این هتل علاوه بر زبان تایلندی، به زبان انگلیسی نیز مسلط اند و از این نظر با مسافران و اقامت نمایندگان، بهتر می توانند ارتباط برقرار نمایند. رستوران ها و کافه های این هتل از صبح تا آخرین ساعات شب، در حال ارائه خدمات به مسافران این هتل می باشند که در آن ها موسیقی زنده و نوشیدنی ها و غذاهای محلی نیز سرو می گردد. از دیگر امکانات این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، باشگاه بدنسازی، مجموعه استخرهای شنای روبسته و روباز می باشد. برای این که در شهر راحت تر رفت و آمد کنید، بیرون از هتل، مغازه های اجاره موتور سکلت نیز وجود دارد و شما می توانید از گشت و گذار در شهر با موتور، لذت ببرید.

هتل دیسکاوری بیچ پاتایا | پاتایا Discovery Beach Hotel

این هتل در کنار ساحل پاتایا و دارای یک استخر در فضای باز و مرکز تناسب اندام است. در نقطه شمالی خلیج پاتایا واقع شده و دارای اتاق هایی با تراس هایی مشرف به خلیج تایلند می باشد. این هتل دارای یک زمین بازی برای بچه ها کوچک است. خدمات حمل و نقل به فرودگاه نیز با مبلغی اضافه در دسترس است.

خدمات رفاهی و تفریحی هتل دیسکاوری بیچ پاتایا

کافه تریای D-Beach صبحانه های بین المللی و آسیایی را ارائه می دهد، در حالی که رستوران D-Beach به غذاهای سنتی تایلندی و اروپایی و همچنین غذاهای دریایی برای ناهار و شام می پردازد. میهمانان می توانند در کنار استخر نیز از کافه این هتل استفاده نمایند. همچنین دسترسی به تلویزیون و اینترنت بی سیم بدون هزینه اضافی، امکان دسترسی به ایستگاه کامپیوتر، دستگاه فکس و فتوکپی به چشم می خورد. یکی دیگر از این امکانات، خدمات برگزاری رویدادها و جلسات است، خدمات یاری تور و بلیط، میز پذیرش 24 ساعته و مرکز تجاری 24 ساعته از دیگر امکانات این هتل به شمار می رود. شما می توانید سرویس خشکشویی را در دسترس خود داشته باشید، میز پذیرش هتل به شما صندوق امانات، خدمات نگهبانی، امکانات ورزشی 24 ساعته، انبار چمدان و تحویل به موقع اتاق را ارائه می دهد و پارکینگ با هزینه اضافی در دسترس است. روزنامه رایگان در لابی هتل موجود است و دارای کافه و رستوران می باشد.

امکانات تفریحی این هتل که از بهترین هتل های 4 ستاره پاتایا به شمار می رود، شامل استخر داخل سالن (تمام سال) و مرکز تناسب اندام می باشد. کارکنان این هتل همچنین به زبان های تایلندی و انگلیسی صحبت می نمایند. ورود به این هتل از ساعت 14:00 امکانپذیر و برای خروج تا قبل از ساعت 12:00 باید اقدام کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 30 مرداد 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 368

به "بهترین هتل های 4 ستاره پاتایا" امتیاز دهید

1 کاربر به "بهترین هتل های 4 ستاره پاتایا" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هتل های 4 ستاره پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید