سفر مقرون به صرفه به پاریس ، سفر به پاریس با هزینه مقرون به صرفه و مناسب !

به گزارش کشتی کروز، پاریس از جمله مکان هایی است که بیشتر فصل های سال توریست پذیر می باشد و کم تر اتفاق می افتد در فصلی خالی از مسافر و گرشگر باشد و جزو محبوب ترین و مجذوب نماینده ترین مقصد های توریستی در کل دنیا به شمار میرود. یکی از فصل هایی که توریستان زیادی به پاریس سفر می نمایند. فصل تابستان است که این شهر بسیار بسیار شلوغ می شودو بالطبع هزینه سفر به این شهر نیز خیلی خیلی گران و سرسام آور می باشد . بنابر این اگر از جمله افرادی هستید که به هیج وجه نمی توانید از سفر به این شهر فوق العاده زیبا و دیدنی اجتناب کنید و در عوض هم دنبال راهی می گشت که از هزینه سفر به پاریس خود بکاهید و یک سفر مقرون به صرفه و مناسب و در خور شان به پاریس داشته باشید در ادامه مطلب با سفر مقرون به صرفه به پاریس و هزینه سفر به پاریس در مجله خبرنگاران همراه باشید زیرا که نکاتی را به عرضتان خواهیم رساند که با رعایت آن می توانید در خرج و مخارج سفرتان به پاریس صرفه جویی کنید.

سفر مقرون به صرفه به پاریس ، سفر به پاریس با هزینه مقرون به صرفه و مناسب !

صرفه جویی در هزینه های اقامت

اولین چیزی که در هر سفری دغدغه هر مسافری می باشد مکان اقامت و هزینه اقامت برای یک شب در آن می باشد. سفر به پاریس از جمله شهر هایی است که اقامت گاههای مقرون به صرفه زیادی را می توانید در ان بیابید کافی است که از اقامتگاه هایی که در مرکز شهر قرار دارند استفاده نمایید زیرا هاستل ها و هتل های نزدیک مرکز شهر هزینه گزافی را به شما متحمل خواهند کرد. مخصوصا اگر اولین بارتان است که از پاریس تماشا می کنید زیرا در این صورت برای رفتن به حومه شهر و برعکس هزینه زیادی را صرف نخواهید کرد.

کاهش هزینه خورد و خوراک

می توانید در پاریس با خوردن نان باگت ، و پنیر فرانسوی که بسیار خوشمزه است برای چند وعده غذایی خود را سیر نگه دارید مطمنا مسئله ای برایتان پیش نخواهد آمد. یکی از خوبی های پاریس این است که قبل از ورود به غذا خوری ورستورانی می توانید از قیمت غذا ها و منوی رستوران ها که بیشترشان آن را در بیرون از رستوران و غذا خوری خود نصب می نمایند اطلاع پیدا کنید. در مجموعه نکات سفر مقرون به صرفه به پاریس جاهای زیادی برای خوردن غذا با قیمت مناسب در پاریس وجود دارد سعی کنید از رستوران هایی که مخصوص جهانگردان است و توریستی می باشد دوری کنید چون قیمت در ان مکان ها بسیار بالا می باشد و به رستوران هایی بروید که مردم عادی فرانسوی به ان می روند حتی بسیاری از کافه ها و غذا خوری ها را می توان دید که صندلی های خود را در پیاده رو می چینند که در آن ها می توانید غذاهای با کیفت خوب و قیمت مناسب سرو نمایید. با این کار هایی که خدمت شما دوستان و همراهان مجله خبرنگاران عرض کردیم می توانید تا حد زیادی از خرج و مخارج سفرتان بکاهید.

کاهش هزینه ها در حمل و نقل

زیبایی های شهر پاریس تمامی ندارد این شهر واقعا زیبا و مجذوب کننده می باشد کافی است در خیابان های ان قدم بزنید و حتی می توانید با هزینه ای مقرون به صرفه و مناسب و با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی خود را به هر نقطه ای که می خواهید برسانید. در مجموعه نکات هزینه سفر به پاریس و یا از جمله کار هایی که در پاریس می تواند سبب گردد که از هزینه سفرتان بکاهد این است که یک دوچرخه اجاره کنید زیرا با این کار شما دو هدف را دنبال می کنید. هم باعث می شوید که محیط زیست سالم بماند و هم این که هر کجا که دوست داشتید با این دوچرخه ها بروید و در هر ایستگاه دوچرخه ای که دیدید و تمایل داشتید می توانید دوچرخه تان را پارک نمایید

تماشای های پاریس

موزه لوور یکی از تماشای های پاریس به شمار می رود که جهانگردان حتما از این موزه بازدید می نمایند. اگر سفرتان را طوری تنظیم کنید که درا ولین یکشنبه ماه در پاریس باشید می توانید به رایگان از موزه اورسی و لوور بازدید داشته باشید.از دیگر جاذبه های جهانگردی پاریس می توان به کلیسای نوتر دام اشاره نمود که کلیسای معروف و مشهوری می باشد این کلیسا بازدید از ان کاملا رایگان است اما اگر برای سفر مقرون به صرفه به پاریس دوست داشتید که از برج کلیسا بالا بروید باید مقداری پول خرج کنید. بیشتر معروفیت و مشهور بودن کلیسا جدای از معماری بی نظیر و این که سابقه تاریخی درخشانی دارد به خاطر اثر معروف ویکتور هوگو یعنی گوژپشت نوتر دام می باشد .از دیگر تماشای های شهر پاریس می توان به باغ تویلری که در نزدیکی رودخانه سن قرار گرفته است اشاره نمود. باغ های زیبا و سرسبزی را می توان در شهر پاریس شاهد بود که پیشنهاد می کنیم که حتما از ان ها تماشا کنید . منظره زیبایی که در باغ تویلری وجود دارد علی الخصوص در تابستان و درزمانی که هوا گرم است می تواند لذت بخش و مفرح باشد. بدون این که هزینه ای کنید می توانید برترین لذت را در پارک های عمومی شهر پاریس داشته باشید می توانید در کنار مردم شهر پاریس بنشینید و زندگی اهالی این شهر را از نزدیک ببینید و از آب و هوای مطلوب و مناسبی که در این باغ های سرسبز و پارک ها حاکم است لذت کافی و وافی را ببرید .

جاهای تماشای پاریس

گورستان پر لاشز از دیگر جاهای مشهور شهر پاریس در سفر به پاریس به شمار می آید که پذیرای جهانگردان زیادی از سرتاسر جهان می باشد . در این گورستان میتوان قبر بسیاری از بزرگان از جمله نقاش معروف و مشهور پابلو پیکاسو ، جیم موریسون و اسکار وایلد را از نزدیک ببینید که در این گورستان آرمیده اند . به همین علت بسیاری ازکسانی که به این گورستان می آیند از جمله افرادی هستند که هواداران پرو پا قرص این بزرگان هنر می باشند.و کلیسای سکره کر هم از دیگر جاهایی است که در پاریس جهانگرد پذیر می باشد این کلیسا مخصوصا وقتی که در بالای گنبد آن قرار می گیری که 230 پله دارد ، پله های مارپیچی و منظره زیبایی از شهر را می بینی بسیار تماشایی و مفرح است . برای این که به بالای گنبد کلیسا بروید باید اندکی هزینه کنید اما وارد شدن به کلیسا کاملا رایگان است ونیاز به پرداخت مبلغی نمی باشد و اگر در هوای صاف و آفتابی بر بالای گنبد کلیسا بایستید می توانید تا شعاع 30 کیلومتری کلیسا را به وضوح مشاهده نمایید.ور درآخر این که اگر می خواهید لذت قدم زدن در شانزه لیزه را بچشید باید از یک سری از موارد چشم پوشی کنیم برای مثال سعی کنیم که به حد اقل ها قانع باشیم و بعلاوه با زودتر رزور کردن بلیط خود می توانید خود را برای یک سفر خاطره انگیز اماده کنید و نگران هزینه بلیط نباشید چون در طول سال همیشه مسافرانی هستند که مقصدشان پاری باشد بنابر این نوسان قیمت چندانی را در نرخ بلیط ها شاهد نخواهید بود.

منبع: همگردی
انتشار: 1 بهمن 1401 بروزرسانی: 1 بهمن 1401 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2386

به "سفر مقرون به صرفه به پاریس ، سفر به پاریس با هزینه مقرون به صرفه و مناسب !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر مقرون به صرفه به پاریس ، سفر به پاریس با هزینه مقرون به صرفه و مناسب !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید