سفارت ایران: پرواز های فوق العاده از میلان به تهران در دستورکار است

به گزارش کشتی کروز، سفارت ایران در ایتالیا با بیان اینکه برنامه پروازهای فوق العاده از میلان در دستورکار است، گفت که به محض موافقت وزارت بهداشت، زمان پرواز با همکاری ایران ایر مشخص و اقدامات لازم انجام می گردد.

سفارت ایران: پرواز های فوق العاده از میلان به تهران در دستورکار است

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا در اطلاعیه ای درباره برقراری پرواز در جهت میلان به تهران برای بازگرداندن دانشجویان ایرانی گفت: به اطلاع هموطنان عزیز متقاضی پروازهای فوق العاده ایران ایر به کشورمان خصوصا دانشجویان محترم می رساند، برنامه پروازهای فوق العاده ایران ایر از میلان همچون پروازهای رم از ابتدا در دستور کار این سفارت و همچنین سرکنسولگری کشورمان در میلان قرار داشته است.

در این اطلاعیه آمده است: به دلیل بروزرسانی پروتکل های بهداشتی و افزایش قابل توجه هموطنان متقاضی بازگشت از سایر کشورها، برنامه های پروازی باید متناسب با ظرفیت پذیرش تمهیدات بهداشتی در نظر گرفته گردد، لذا به محض موافقت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، زمان پرواز با همکاری شرکت ایران ایر معین و اقدامات لازم انجام خواهد پذیرفت.

این اطلاعیه می افزاید: مجدداً و موکداً یادآوری می نماید، انجام پروازهای فوق العاده در اولین زمان ممکن، کماکان جزو اولویت های پیگیری سفارت بوده و اطلاع رسانی لازم در این خصوص به طور مستمر صورت می پذیرد.

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت خارجه پیش از این اعلام نموده بود که قرار است دو پرواز از میلان به تهران اقدام به انتقال دانشجویان ایرانی از ایتالیا کند.

به گزارش فارس، پیش از این و طی دو پرواز جمعی از دانشجویان ایرانی از ایتالیا به تهران بازگشتند.نخستین پرواز فوق العاده ایران ایر به رم روز چهارشنبه 27 فروردین ماه نزدیک به 120 دانشجوی ایرانی از ایتالیا را به کشور بازگرداند. البته در پی رفتار بعضی از مسافران پرواز چهارشنبه و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و مقررات قرنطینه، لغو پرواز روز آدینه را به همراه داشت ولی در نهایت با پیگیری های صورت گرفته، دومین گروه از دانشجویان ایرانی در ایتالیا شامل بیش از 180 نفر صبح یکشنبه 31 فروردین ماه به کشور بازگشتند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1134

به "سفارت ایران: پرواز های فوق العاده از میلان به تهران در دستورکار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفارت ایران: پرواز های فوق العاده از میلان به تهران در دستورکار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید