روسیه به ایرانی ها ویزا نمی دهد

به گزارش کشتی کروز، ایرنا نوشت: معاون نخست وزیر و رئیس ستاد هشداردهی در خصوص انتشار ویروس کرونا خاطرنشان کرد که به جز ویزاهای تجاری و انسانی صدور بقیه ویزا سفر به روسیه به اتباع ایرانی منع می گردد.

روسیه به ایرانی ها ویزا نمی دهد

تاتیانا گولیکووا روز چهارشنبه در نشست خبری در مسکو گفت: صدور ویزا به ایران به جز ویزا کاری و تجاری از بامداد روز 28 ماه فوریه (روز آدینه) متوقف می گردد.

به گفته معاون نخست وزیر روسیه، صدور ویزا سفر برای پروازهای ترانزیتی از ایران به وسیله مسکو نیز منع میگردد.

گولیکووا در خصوص ارتباط هوایی و پروازهای مسافربری بین ایران و روسیه گفت: ارتباط هوایی بین دو کشور که فقط شرکت هواپیمایی ایروفلوت روسیه و شرکت های ایرانی در چارچوب آن کار می نمایند، ادامه خواهد یافت، ما شرایط را تحت نظر خواهیم داشت.

گولیکووا گفت: آنچه که مربوط به ایتالیا می گردد باتوجه به اینکه این کشور عضو اتحادیه اروپا است، اتخاذ تدابیر محدود نماینده در خصوص این کشور سخت است، پیگیری و نظارت بر افرادی که بین فدراسیون روسیه و ایتالیا تردد می نمایند نیز سخت است.

وی ادامه داد: ما اکیدا توصیه کردیم که سازمان گردشگری روسیه (روس توریسم) و وزارت امور خارجه روسیه و ستاد عملیاتی مقابله با کرونا از شهروندان ما و شرکت های تورگردان بخواهند تا از سفر به ایتالیا پرهیز نمایند.

گولیکووا این را نیز گفت که ارتباط هوایی بین روسیه و کره جنوبی نیز محدود می گردد و فقط پروازهای ایروفلوت به این کشور باقی می ماند و بقیه لغو می شوند و پروازهای ایروفلوت به کره جنوبی و از این کشور به مسکو از ترمینال اف فرودگاه بین المللی شرمتووا انجام می گیرد.

لازم به ذکر است که روسیه که با توجه به شیوع بیماری کرونا در چین برای رفت و آمد مردم بین دو کشور محدودیت ایجاد نموده بود امروز به شهروندان خود توصیه نموده به کشورهای ایران، ایتالیا و کره جنوبی هم سفر ننمایند.

سازمان پیشگیری از بیماریهای واگیر روسیه امروز چهارشنبه در بیانیه ای بیان کرد: بر اساس اطلاعات سازمان جهانی بهداشت، شمار افراد مبتلا به بیماری کرونا (COVID-19) در ایتالیا، کره جنوبی و ایران در حال افزایش است.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 24 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 999

به "روسیه به ایرانی ها ویزا نمی دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه به ایرانی ها ویزا نمی دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید