سازمان جهانی بهداشت: ژاپن به اقدامات سختگیرانه تری احتیاج دارد

به گزارش کشتی کروز، یک مقام سازمان جهانی بهداشت می گوید ژاپن جهت مهار ویروس کرونا در مناطقی که راستا ابتلا ناشناخته است امکان دارد به اقدامات سختگیرانه تری احتیاج داشته باشد.

سازمان جهانی بهداشت: ژاپن به اقدامات سختگیرانه تری احتیاج دارد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از ان اچ کی، مایکل رایان، مدیر اجرایی برنامه فوریت های بهداشتی سازمان جهانی بهداشت روز آدینه در ژنو با خبرنگاران تبادل نظر کرد.

او گفت تیم های تخصصی ابتلاهای خوشه ای ژاپن موثر بوده اند و در خصوص چگونگی گسترش این ویروس اطلاعات بسیار مفیدی کسب نموده اند.

اما او به سه منطقه ناآرام از جمله توکیو با مواردی در دو هفته گذشته اشاره نمود که راستا انتقال را نمی توان به زنجیره شناخته شده انتقال ارتباط داد.

رایان گفت ژاپن جهت کاهش ابتلا احتمالا باید آزمایش ها، قرنطینه و دیگر اقدامات را گسترش دهد.

از زمانی که سازمان جهانی بهداشت، دنیاگیر شدن ویروس کرونا را اظهار داشت یک ماه می گذرد.

تدروس آتدهانوم گبریسوس، دبیر کل سازمان جهانی بهداشت گفت در هفته گذشته در برخی از کشورهای اروپایی که بیشترین موارد ابتلا را داشته اند از جمله اسپانیا، ایتالیا، آلمان و فرانسه موارد ابتلا کاهش قابل توجه هی داشته است.

اما تدروس در خصوص شتاب نگران کننده ابتلا به این ویروس درمناطق روستایی آفریقا اشاره نمود و خواستار یاری شد و گفت این سازمان برای نظام های بهداشتی که هم اکنون با دشواری روبرو هستند دوران سختی را پیش بینی می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1115

به "سازمان جهانی بهداشت: ژاپن به اقدامات سختگیرانه تری احتیاج دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان جهانی بهداشت: ژاپن به اقدامات سختگیرانه تری احتیاج دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید