زنده شدن، حین مراسم خاکسپاری

به گزارش کشتی کروز، تهران (پانا) - کودکی که در مراسم خاکسپاری اش زنده شد، بلافاصله پس از زنده شدنش به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

زنده شدن، حین مراسم خاکسپاری

به گزارش خبرنگاران، یک نوزاد تازه متولد شده که مرگش در بیمارستان اعلام شده بود حین مراسم خاکسپاری ناگهان زنده شد. پیلاوِنتهیرا راجا و فخیمه ماری والدین این کودک پس از تحویل جسد فرزند خود قصد انجام خاکسپاری را داشتند که متوجه زنده بودن او شدند. با این حال این نوزاد 24 ساعت پس از زنده شدن دوباره در بیمارستان جانش را از دست داد. این اتفاق در شهر تِهینی در استان تامیل نادو هند رخ داد.

والدین کودک، اولین بار جسد کودک خود را در روز یکشنبه از بیمارستان تحویل گرفته بودند. مادری که در ماه هفتم بارداری بود شنبه شب به دلیل درد شدید برای انجام زایمان سوم خود به بیمارستان منتقل شده بود. این نوزاد در ساعت 3.30 دقیقه بامداد روز یکشنبه به جهان آمده بود. با این حال مرگ نوزاد به دلیل زایمان زودرس مورد تایید پزشکان نهاده شد.

اما هنگامی که والدین نوزاد پس از انتقال فرزند خود به خانه مشغول آماده کردن قبر برای کودک بودند بعضی از اقوام این زوج متوجه حرکت نوزاد شدند. والدین نوزاد بلافاصله فرزند خود را به بیمارستان منتقل کردند. پزشکان با یاری ونتیلاتور (دستگاه تنفس مصنوعی) کوشش کردند تا نوزاد را به زندگی بازگردانند، اما کوشش پزشکان بی نتیجه ماند و نوزاد صبح روز دوشنبه جانش را از دست داد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1896

به "زنده شدن، حین مراسم خاکسپاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنده شدن، حین مراسم خاکسپاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید