رپرتوار کودک و نوجوان در پردیس تئاتر شهرزاد

به گزارش کشتی کروز، تهران(پانا) - رپرتوار تابستانی تئاتر کودک و نوجوان شهریور ماه سال جاری در تئاتر شهرزاد با پنج نمایش برگزار می گردد.

رپرتوار کودک و نوجوان در پردیس تئاتر شهرزاد

رپرتوار تابستانی تئاتر کودک و نوجوان تا خاتمه شهریور ماه سال جاری ادامه خواهد داشت و نمایش های برگزیده در این رپرتوار به شکل گردشی به اجرا در می آیند.

به گزارش روابط عمومی، این رپرتوار که شامل پنج نمایشنامه از قصه های خاطره انگیز است هر روز در سالن های یک و سه تئاتر شهرزاد به اجرا در خواهد آمد.

نمایش های پاهای خانم هزارپابه نویسندگی ندا حاجی بابایی و کارگردانی مهدی خجستگی،پنگوئن هابه نویسندگی و کارگردانی زیبا برجی فلاح،نگو نمیشهبه نویسندگی و کارگردانی پویا شش پری ونیم وجبیبه نویسندگی ماندانا عبقری و کارگردانی علیرضا دهقانی در قالب این رپرتوآر روی صحنه می فرایند.

این مجموعه اجرای کودک و نوجوان که برای دومین بار در تئاتر شهرزاد برگزار می گردد در نوع خود جالب توجه خواهد بود. سبک و شیوه اجرایی این نمایش ها به گونه های مختلف موزیکال، عروسکی،آموزشی و تلفیقی است و از ویژگیهای اصلی این رپرتوار می توان به ماهیت کودک محور اشاره نمود،

شایان ذکر است که رپرتوار اجرای تئاتر کودک و نوجوان تحت عنوان (خاطره بازی تابستانی)به اهتمام پردیس تئاتر شهرزاد برگزار می گردد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر ویا تهیه بلیت می توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 3 شهریور 1401 بروزرسانی: 3 شهریور 1401 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2315

به "رپرتوار کودک و نوجوان در پردیس تئاتر شهرزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رپرتوار کودک و نوجوان در پردیس تئاتر شهرزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید