دومین برد متوالی برایتون: جهانبخش، مهره اقبال مرغ های دریایی

به گزارش کشتی کروز، در دومین حضور متوالی علیرضا جهانبخش در ترکیب اصلی، برایتون توانست به دومین برد متوالی برسد و موقعیتش در جدول را ارتقا دهد.

دومین برد متوالی برایتون: جهانبخش، مهره اقبال مرغ های دریایی

کایال در دقیقه 29 ریباند یک ضربه کرنر را وارد دروازه نیوکاسل کرد و برایتون بعد از آن موفق شد با دفاع فشرده و کم اشتباه از این گل به خوبی دفاع کند.

جهانبخش در غیاب ناکارت به عنوان گوش راست بازی می کرد و هرچند بیشتر دقایق بازی مجبور به حضور در نیمه زمین خودی بود، در انجام وظایف دفاعی اش موفق بود.

برایتون با این برد 11 امتیازی شد و در رده دوازدهم نهاده شد، در حالی که نیوکاسل همچنان بدون برد است و با دو امتیاز در قعر جدول واقع شده است.

حسرت و خشم مورینیو

در حساس ترین بازی شنبه لیگ برتر، منچستریونایتد پیروزی ارزشمند در استمفوردبریج را در دقیقه 96 از دست داد.

منچستر در خانه چلسی نمایش خوبی داشت و تا یک قدمی برد پیش رفت. هرچند میزبان نیمه اول را به لطف ضربه سر رودیگر با برتری به سرانجام برد، منچستر بازگشت خوبی داشت و با دو گل مارسیال تا آستانه پیروزی پیش رفت، ولی چلسی در آخرین ثانیه ها روی یک توپ بلند و چند رفت و برگشت با بغل پای راس بارکلی به گل تساوی رسید.

بعد از این گل یکی از دستیاران ساری، سرمربی چلسی جلوی نیمکت منچستر شادی تحریک آمیز و زشتی داشت تا مورینیو خشمگین گردد و به سمت او حمله کند، ولی ماموران امنیتی مانع درگیری شدند.

سرمربی منچستریونایتد بعد از این تساوی گفت: ما تیم برتر زمین بودیم. یک امتیاز در استمفوردبریج نتیجه خوبی است، ولی بعد از این بازی حق داریم از نتیجه ناراحت باشیم. ما ژرژینیو و آزار را به خوبی کنترل کردیم. فرصت زدن گل سوم را هم داشتیم. داور شش دقیقه وقت اضافه گفت. وقتی ما عقب هستیم، داور هرگز شش دقیقه وقت اضافه اعلام نمی کند. نمی دانم این وقت اضافه از کجا آمد!

منچستر با از دست دادن این دو امتیاز در امتیاز 14 باقی ماند و فرصت نزدیک شدن به صدر جدول را از دست داد. چلسی هم با این تساوی به امتیاز 21 رسید و از منچسترسیتی عقب ماند.

منچسترسیتی در بازی همزمان موفق شد برنلی را با 5 گل شکست دهد و 23 امتیازی گردد. آگرو، برناردو سیلوا، فرناندینیو، محرز و سانه برای سیتی گل زدند.

تاتنهام، دیگر تیم مدعی با تک گل لاملا وستهم را شکست داد و مثل چلسی 21 امتیازی شد.

1

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 6 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 197

به "دومین برد متوالی برایتون: جهانبخش، مهره اقبال مرغ های دریایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین برد متوالی برایتون: جهانبخش، مهره اقبال مرغ های دریایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید