پیولی: زلاتان یک ارزش افزوده است، میلان از لحاظ ذهنی آماده نشان می دهد

به گزارش کشتی کروز، استفانو پیولی از تیمش انتظار یک بازی زیبا مقابل رقیب را دارد.

پیولی: زلاتان یک ارزش افزوده است، میلان از لحاظ ذهنی آماده نشان می دهد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، استفانو پیولی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل اودینزه در هفته بیستم رقابت های سری A از بازیکنانش خواست بهترین عملکرد را ارائه نمایند.

سرمربی تیم فوتبال میلان در این باره گفت: تیم از لحاظ ذهنی و فیزیکی در شرایط خوبی قرار گرفته است. هدف فعلی ما، ارتقاء رتبه میلان در جدول است. باید به رتبه های بالای جدول برسیم. این فرصتی است که عزم خودمان را به همه نشان بدهیم. قطعا و بدون شک احتیاج داریم تمام امتیازات را کسب کنیم. در حال حاضر ترکیب عمیقی نداریم اما بازیکنان در دسترس هم آماده هستند. طی 5 هفته، 4 بار در سن سیرو بازی خواهیم کرد. این باید به ما انگیزه دهد.

او در ادامه اضافه کرد:کاستیخو باید ثباتش را ادامه دهد. از وقتی من آمده ام، بسیار خوب بود اما سپس مصدوم شد و حالا دوباره در حال نشان دادن توانایی هایش است. دوناروما کاملا سالم و آماده است و امروز تمرین کرد. زلاتان نشان داده نه تنها یک ارزش اضافه کرده محسوب می گردد، بلکه چه در داخل زمین و چه بیرون زمین باختن را دوست ندارد. حتی در بازی های کوچک داخل تمرینات هم نمی خواهد ببازد و برای توپ، کوشش می نماید. فردا بازی مهمی داریم و هیچ کس در خصوص جابجایی فکر نمی نماید. هیچ تنشی در رختکن تیم وجود ندارد. نقدها باعث می شوند بهتر شویم. به سوسو ایمان دارم و می دانم می تواند مهمی برای ما باشد. پاکتا هم چنین شرایطی دارد. شرایطش خوب است اما به هیچ وجه بازیکن کناری نیست. پاکتا می تواند به تیم عمق دهد. در حالی که کاستیخو به بازی عرض می دهد.

پیولی ادامه داد: لوکاس پاکتا بازیکن بزرگی است. چالهان اوعلو آماده نیست و ریسک نخواهم کرد. زلاتان کم کم به صد درصد آمادگی می رسد و این خبر خوبی است. وقتی توپ زیر پای ما نیست، هر بازیکنی وظیفه دارد با نهایت شدت و جدیت به دنبال بازپس گیری آن باشد. باید بگویم فضای زیادی برای پیشرفت داریم و سختکوشی، تنها راز موفقیت ما خواهد بود. آسمیر بگوویچ را جذب کردیم تا دروازه بان دوم تیم باشد. طبق چیزی که در تمرینات دیدم، به شدت بازیکن خوبی است. با این حال از عملکرد دوناروما مقابل اسپال رضایت کامل داشتم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 774

به "پیولی: زلاتان یک ارزش افزوده است، میلان از لحاظ ذهنی آماده نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیولی: زلاتان یک ارزش افزوده است، میلان از لحاظ ذهنی آماده نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید