جام خیریه انگلیس ، آرسنال اولین جام فصل را از آن خود کرد

به گزارش کشتی کروز، ملاقات جام خیریه فوتبال انگلیس امروز بین تیم های لیورپول قهرمان لیگ برتر و آرسنال قهرمان جام حذفی برگزار گردید.

جام خیریه انگلیس ، آرسنال اولین جام فصل را از آن خود کرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، این بازی اگرچه تماشاگر نداشت اما با جلوه های ویژه پیش از شروع مسابقه همراه بود. مسئولان اتحادیه انگلیس هر دو جام لیگ برتر و جام حذفی در مقابل تیم های قهرمان در استادیوم جانمایی نموده بودند و جام خیریه نیز وسط این دو جام جلوه زیبایی به مراسم داده بود.

در دقیقه13 پیرامریک اوبامیانگ روی پاس بوکایو ساکا از پشت محوطه جریمه با شلیک پای راست گل اول را به ثمر رساند. در نیمه دوم لیورپول فشار بیشتر روی دروازه آرسنال آورد تا نتیجه را تغییر دهد. ابتدا سانه فرصت تک به تک را از دست داد تا لیورپول در گلزنی ناکام گردد. در دقیقه 73 تاکومی مینامینوکه در نیمه دوم وارد بازی شد روی تعلل مدافعان آرسنال پیروز شد گل مساوی را درون دروازه مارتینز جای دهد.

بازی در وقت قانونی با همان نتیجه یک بریک به سرانجام رسید تا ضربات پنالتی قهرمان این دوره را معین کند.

درضربات پنالتی آرسنال پنج بر چهار به فزونی رسید تا این تیم به اولین جام در فصل جدید دست یابد. نلسون، نایلز، سدریک، داوید لوئیز و اوبامیانگ هر پنج پنالتی آرسنال را به گل تبدیل کردند. در آنسوی میدان صلاح، فابینیو، مینامینو و جونز برای لیورژول گلزنی کردند و ضربه سوم لیورپول توسط بروستر به اوت زده شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 26 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1382

به "جام خیریه انگلیس ، آرسنال اولین جام فصل را از آن خود کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام خیریه انگلیس ، آرسنال اولین جام فصل را از آن خود کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید