دعوت دوباره ایرانیان مقیم آمریکا از خواننده ایرانی آذری زبان، نوروز در اروپا

به گزارش کشتی کروز، رحیم شهریاری در مصاحبه با خبرنگاران در تشریح سفر اخیر خود به کشور آمریکا برای برگزاری چند کنسرت موسیقی فولکلور آذربایجانی گفت: تا کنون با گروه موسیقی آراز سفرهای متعددی به خارج از کشور برای برگزاری کنسرت داشتیم اما در آخرین برنامه ای که اوایل تیر ماه امسال در لس آنجلس داشتم کنسرتی را برگزار کردم که یک ارکستر عظیم متشکل از نوازندگان خارجی به همراه آرمن آهارونیان یکی از نوازندگان برجسته پیانو کشور ارمنستان و آلبرت از قدرتمندترین نوازنده های بالابان بود و من به نوعی تنها هنرمند ایرانی این کنسرت بودم.

دعوت دوباره ایرانیان مقیم آمریکا از خواننده ایرانی آذری زبان، نوروز در اروپا

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

این خواننده اضافه کرد: البته گروهی از هنرمندان کشور گرجستان نیز در این اجرا همراه ما بودند که به گفته مخاطبان بزرگترین و باشکوه ترین کنسرت 40 ساله اخیر در لس آنجلس در حوزه موسیقی فولکلوریک آذربایجان بود.

وی به اسقبال مخاطبان و دعوت دوباره ایرانیان مقیم آمریکا اشاره نمود و شرح داد: این کنسرت از 21 سپتامبر (30 شهریور) در شهرهای دیگر آمریکا از جمله واشنگتن دی.سی، شیکاگو، نیویورک و دالاس میزبان علاقه مندان موسیقی خواهد بود ضمن اینکه از نیمه اکتبر (23 مهر) کنسرت هایی را در شهرهای تورنتو، مونترال و ونکوور کشور کانادا برگزار می کنم. البته برنامه هایی هم برای عید نوروز سال آینده خواهم داشت که بیشتر معطوف به کشورهای اروپایی خواهد بود.

شهریاری به برگزاری کنسرت های داخلی هم اشاره نمود و گفت: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته 14 شهریور ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی و 23، 24 و 25 مرداد در سالن پتروشیمی تبریز کنسرت هایی را برگزار می کنیم ضمن اینکه بعد از عید فطر نیز تازه ترین آلبوم خود را با نام سنه گوره وارد بازار موسیقی می کنم که یکی از متفاوت آثار من در حوزه موسیقی است.

این آهنگساز و خواننده در سرانجام بیان نمود: این آلبوم موسیقایی در کشورهای ترکیه، آذربایجان و ایران ضبط شده و در آن از نوازندگان این کشورها استفاده کردم. عثمان از کشور ترکیه، جبار موسایف از کشور آذربایجان، محمود دست پیش، نصیر پایه گذار از کشورمان هم ترانه و اشعار این آلبوم را سروده اند که به عقیده من یکی از متفاوت ترین آلبوم هایم در بین 14 آلبومی است که تا به امروز وارد بازار موسیقی نموده ام.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1035

به "دعوت دوباره ایرانیان مقیم آمریکا از خواننده ایرانی آذری زبان، نوروز در اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت دوباره ایرانیان مقیم آمریکا از خواننده ایرانی آذری زبان، نوروز در اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید