خلاصه بازی رئال مادرید 4 ، 2 آلمریا؛ سوپر دریبل رودریگو

به گزارش کشتی کروز، در چارچوب ملاقات های هفته سی و دوم لالیگا، دیشب (شنبه) تیم فوتبال رئال مادرید در استادیوم سانتیاگو برنابئو میزبان آلمریا بود و پیروز شد میهمانش را با نتیجه 4 بر 2 شکست دهد.

خلاصه بازی رئال مادرید 4 ، 2 آلمریا؛ سوپر دریبل رودریگو

در ملاقات رئال مادرید - آلمریا چه گذشت؟

سه گل از گل های کهکشانی ها را در این بازی، کاپیتان کریم بنزما به ثمر رساند. مهاجم فرانسوی گل های خود را در دقایق 5، 17 و 42 (پنالتی) به ثمر رساند. آلمریا در اولین دقیقه از وقت های تلف شده نیمه نخست، به وسیله لاسارو یکی از گل های خورده را جبران کرد، اما تنها دو دقیقه پس از آغاز نیمه دوم دوباره اختلاف دو تیم به سه گل افزایش یافت، چرا که رودریگو گل چهارم را برای میزبان به ثمر رساند. آخرین گل بازی نیز در دقیقه 61 به وسیله لوکاس روبرتونه برای آلمریا رقم خورد.

با این نتیجه، شاگردان کارلو آنچلوتی ضمن کسب بیست و یکمین برد فصل خود، 68 امتیازی شدند و اختلاف خود با بارسلونای صدرنشین را حفظ کردند. کهکشانی ها در بازی بعدی خود در لالیگا، سه شنبه شب میهمان سوسیه داد هستند و شنبه هفته آینده در فینال جام حذفی اسپانیا به مصاف اوساسونا خواهند رفت. سه روز پس از آن بازی نیز کارلتو و شاگردانش در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پذیرای منچسترسیتی خواهند بود.

منبع: فرارو
انتشار: 10 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1402 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2427

به "خلاصه بازی رئال مادرید 4 ، 2 آلمریا؛ سوپر دریبل رودریگو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلاصه بازی رئال مادرید 4 ، 2 آلمریا؛ سوپر دریبل رودریگو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید