جانشین دخیا از اسپانیا می آید

به گزارش کشتی کروز، ورزش سه: ESPN مدعی شد یان اوبلاک، دروازه بان اسپانیایی اتلتیکومادرید، خواستار انتقال به منچستریونایتد است.

جانشین دخیا از اسپانیا می آید

با توجه به اینکه تنها یک سال از قرارداد داوید دخیا با یونایتد مانده و هنوز توافقی برای تمدید قرارداد بین طرفین حاصل نشده است، به نظر می رسد این دروازه بان اسپانیایی در تابستان سال جاری از یونایتد جدا خواهد شد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، پاری سن ژرمن مقصد بعدی وی است.

با توجه به جدایی ستاره هایی چون دیگو گودین، لوکاس هرناندز، فیلیپه لوئیس و خوان فران و بعلاوه قطعی شدن خداحافظی آنتوان گریزمان با اتلتیکومادرید، یان اوبلاک نگران است این تیم فصل بعد دیگر قادر به رقابت با تیم های مدعی چه در لالیگا و چه در لیگ قهرمانان نباشد و به همین علت او نیز برای جدایی از روخی بلانکوس ابراز تمایل نموده است.

ESPN فاش کرد در صورت جدایی، اوبلاک میخواهد در تابستان سال جاری راهی منچستریونایتد گردد. این دروازه بان باکیفیت در دوران کودکی و نوجوانی طرفدار شیاطین سرخ بوده و اگرچه مدتی قبل قرارداد خود را با اتلتیکومادرید تا سال 2023 تمدید نموده است، اما دیگر تمایلی به ماندن در واندا متروپولیتانو ندارد.

البته بعید است باشگاه اسپانیایی تمایلی به فروش اوبلاک با قیمتی کمتر از 100 میلیون یورو داشته باشد اما باید دید عایدی یونایتد از فروش داوید دخیا به پی اس جی چقدر خواهد بود و آیا امکان جذب دروازه بان اتلتیکومادرید وجود دارد یا خیر.

پ

منبع: برترین ها
انتشار: 16 مهر 1403 بروزرسانی: 16 مهر 1403 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2520

به "جانشین دخیا از اسپانیا می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانشین دخیا از اسپانیا می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید